Permin lavaboya gidip Elini yuzunu yikamaya basladi
S gardas ne okudun girerken
K olim sen bu kadar yuksek perdeden baslamamis olsaydin ilk bunlari ogrenecektin: evine girerken hic birsey okumasan bile en azindan besmele cekerek gir, ben biraz daha saglamci oldugum icin ayet'el-kursi, ihlas, felak ve nas okudum ki bunlari yapman daha iyi olur..
S bu gece yamulmayiz di mi
K bi boklar yedin mi
S allah korusun gardas
K sıkıntı yapma o zaman..Permin elini yuzunu yikadiktan sonra ona misafirler icin ayirdigimiz pijama takımını verdim, kansuya da tabi ama permin pijamalari bile giymeden ben daraliyorum en iyisi evime gitmek dedi. Gece yarisi olduğu icin gondermedik ama ikna etme sureci bile nerden baksaniz bir saat surmustu. Ve bu bir saatin 55 dakikasinda bile bir yere oturmadi. Gidemeyecegini anlayinca kendisini oturma odasindaki koltuga birakti: kici koltuga deymeden uymustu bile.
K harbiden sadece fal bakmis
S nerden bilion
K yaptigim seyin etkilerinden biri: adi islerle ugrasan biriysen pasifize olursun
S bakalim daha neler ogrenecez
K bitiremeyecegini garanti edebilirim
S zictik..Kansu salona ben odama gittim ve gece boyunca sorunsuz telassiz bi uyku çektim.
Sabah uyandigimda bi kac saat (en az yarim saat) yatagimda tembel tembel bekledim ve sonra kalkip kahvalti hazirladim. Gencleri de cagirip masaya oturdum. Kansu yemeklerde sirke kullan derken sabah kahvaltisini bile dahil etmis meger ve adam salatalik domatesin ustune sirke doktu: artik elma sirkesi mutfagimizin vazgeçilmezlerindendi zaten
S lan kansu
K eeyyy
S okuuuzz... Neden elma sirkesi?
K uzum sirkesi de olur gardas ama etkisi her zaman daha azdir
S neden ikisi de sirke degil mi
K uzum sirkesi yapilirken sarap mayalanmasi baslar sirke olusmaya, ama elma sirkesinde boyle birsey yoktur; hatta uzun sirkesi ortam saglanirsa saraba donebilir ama elma sirkesi boyle degildir, bu yuzden elma sirkesi daha etkilidir
S simdi bi de simya cikti basimiza
K yok gardas bildigin kimya
Permin pek katilmadi konusmalarimiza zaten dise dokunur tek konusma da sirke hakkidaydi, o an anladim ki permin gercekten daha yolun basindaydi.Cay keyfimizi de yaptiktan sonra permin musaade isteyip kalkmaya koyuldu. Biz de gitmek istesek de kabul etmedi: kiz arkadaslariyla kalacagini soylemisti yaninda erkeklerle mahalleye gitmesi dogru olmazdi ve hakliydi.
Permini yolculadiktan sonra aklima defter geldi, hemen odaya kostum kansu da iskillenip beni takip etti:
S lan var yaaaa bi an cok korktum kayboldu diye
K kaybolmaz ki
S neden
K ac bakalim ilk sayfayi (actim) ne goruyon
S hiç bisi
K sufliler (sufli/kotu/kafir cinler ve seytanlar) besmele ile korunan seylere yaklasmazlar
S e olum besmele yok bunda
K cakmak var mi..Birinci sayfayi tutusmayacak sekilde isitmaya baslayinca arapca yazilmis besmele cikti, bon bon bakarken izah etti
K gardas kara buyu yapilirken necis diye tabir edilen seyler kullanilir: domuz kani/yagi; idrar -hayvan veya insan- bunun tersi ise -sen buna ak buyu de istersn- necis olmayan seylerle yapilir: safran -zağferan- sut; -varsa- zemzem gbi. Burada sut kullandim (suratinda pic bi ifade)
K tabi sen arapca bilmedigin icin anlamiyorsun ama orada (ilk sayfada) besmelenin tamami yazmiyor: bismillahi birinci sayfada errahmani'r-rahimi son sayfada yaziyor. Bu yuzden kapatmalari cok onemliydi kapatinca besmele tam oldu ve tekrar etki edemediler..Pic adam cinleri carpmisti resmen, belki de sadece cinlerin kendilerini begenmelerinden; bizim gibi tifillarin onlari kandiramayacaklarini dusunmelerinden kaynaklaniyordu ama başarılı olmustu neticede.
Ve basladik okumaya (maalesef yine hepsini anlatmayacagim cunku gereksiz oldugunu dusundugum cok sey var)
Ilk soru dunyada hukum suren kavimlerdi: tahmin edeceginiz gbi biz insanlar son sirada idik bizden once cinler vardi ve yeryuzunun halifeligi (efendiliği/sahipligi) cinlerin hukmu zorla sona erdirilip bize verilmisti; cinlerden once bazi kaynaklarda feristah denen bir tur vardi ki bunlara
Bazilari melek de diyorlardi. Dort unsurun 4 cocugu (toprak insan; ates cin; su feristah/melek; hava bilmem ne vs) ve bu dort unsur hz suleyman devrinin sonuna kadar hep beraber yasayabilmisler. Suleyman asin vefatindan sonra herbiri bir diğerinin gözünde perdelenmis veya bugunku tabirle farkli boyutlarda yasamaya baslamis. Tahmin edilebilecegi gibi en (deyim yerindeyse) simarik olanlar cinlermis: surekli kendi boyutları haricindeki boyutlara tecavüz ederlermis.Ikinci soru baska bir aleme/boyuta gecmek numkun mudur, mumkunse nasil: mumkunmus ve anadolu topraklarinda bile bunu yapabilen alimler olmus (mufti-yu sakaleyn/cinlerin ve insanlarin muftuleri) bunun ornekleriymis. Nasil sorusunun cevabi gayet cetrefilliydi ama gebes kansunun en cok buna ilgi duyduğunu farketmistim: sonradan ogrendim ki elemanin derdi feristahlarin alemine gecebilmekmis..
Ucuncu soru cinler insanlara neden musallat olur: halifelik kendilerinddn alinip insanlara verildigi icin dusmandirlar bu sebeple musallat olurlar.
Sekizinci soru neden cinler karsiliksiz birşeyler yapmaz cunku seytanlar ve cinler muttefiktir ve cinler insanlarin imanlarini alarak onlarin cehenneme gitmesini isterler
Onsekizinci soru bi insan cine musallat olabilir mi: insanin maneviyatına bakar ama maneviyati o kadar yuksek olan bir insan boyle bos islerle ugrasmaz
Yirmidorduncu soru cinler nerdedir: sizin hemen ustunuzde siz buna paralel evren diyorsunuz
Sorular boyle devam edip gidiyordu kansunun ve benim merak ettigimiz boyut degistirme mevzusu en detayli anlatilan ama bence en zor olan mevzuydu: imkansiza yakindi..
Sinavlar artik bitmis karne haftasina yaklasmistik, bu sure zarfinda permin sanemin pis birseyler cevirebilecegini soylemisti; didemle kansu baya bi sıkı fiki olmuslardi: uzaktan bakilinca manita denebilirdi ve asil bilgiyi bize o getirmisti. Ikimiz de cok dikkatli olmaliydik cunku sanem artik level atlamisti: buyunun dibine vurmustu..
Bu arada perminle ben de cok sinsi bir yakinlasma icerisine girmistik: kizin sevgilisi olmasina ramen bi tik yukselsem ben de perminin fuckbuddysi olabilirdim. Perminle bi kac defa birbirimize masturbasyon bile yapmistik: hem de sinifta; hem de derste.. Bi gun sinifa gec girerken (nedenini hatirlamiyorum) perminin etegini duzelterek sinifa dogru yurudugunu gordum ve arkasindan goguslerini sıkıp (ki hala aklimdalar) "bil bakalim ben kimim" dedim kansu siniftan cikip bizi bu halde yakalamisti. Permin baya bozulsa da sinifa girmeden gotune saglam bir tokat atip "meraklanma kansudan laf cikmaz" dedim. Sinifa gidip yerimize oturduk. Sukran hocanin dersiydi ve onumuzdeki hafta sonu veli toplantisinin olacagini haber veriyordu..
Cuma gunu okul cikisinda kansu yanima gelip usulca sadece "maneviyatı na dikkat et, bunu hicbir zaman aklindan cikartma" dedi ve yuruyup gitti. Perminle karistirdigimi halt dolayisiyla uyarildigimi anlamistim ve ertesi gunu veli toplantisi oldu.
Bizim okulda veli toplantisi iki oturumda yapilirdi: birinci oturum sinif hocasinin oturumu ikinci oturum velilerin hocalarla bire bir gorusmesi. Birinci oturum esnasinda biz disaridaydik, ikinci oturumda velilerle beraber hocaların yanina giderdik. Firsati ganimet bilip kansu ile gecirdigimiz dinemin kritigini yapiyorduk ki kansunun dikkatini bahcede salya sumuk aglayan, etrsfindakilere bagiran bir cocuk cekti. "Noluyo la bu kiza" dedi. 4 5 yaslarindaki bu cocuk kansu'nun uzak kuzeni olan gozde'nin (ki kansunun gecmeyen kalp agrisi oldugunu sonra ogrenecektim) teyzesinin kiziymis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4
HorreurSerinin 4.kitabında olayları araştırmaya devam ediyoruz