Cin Düğünü 5

1.5K 38 6
                                    

     yurda gidene kadar bunun üzerine düşündüm. aklımı sıyırmak üzereydim. yurda geçtim. yemek yedikten sonra arkadaşlarla kafeye gittik. mekanda canlı müzik falan vardır bi yarım saat oturduktan sonra kapıdan 2 kız girdi. biri esra diğeride başka bir kızdı. esrayla göz göze geldim. kafasını çevirdi. solumdaki masanın bi önüne geçtiler. çok net görebiliyordum. yine denk gelmiştik.

artık bunun tesadüf olmadığına iyice emindim. esranın benden sakladığı bişey vardı.o da mehmed hocanın 2. karısıydı.o hayal olamazdı. gördüm onu. gördüğümü çok net hatırlıyorum. arkadaşlar karı kız kesiyordu.ben sürekli düşünüyordum.o kadına ne oldu. esra neden haberi yokmuş gibi yaptı. acaba o kadın mı öldürdü hepsini diye düşündüm. arasıra z ucuyla bakıyordum, esra bana bakıyordu. yine aynı ciddi suratla. masalarına 2 erkek oturdu. sevgilisi var galiba diye düşündüm.

ilk kez güldüğünü gördüm o an.muhabbete girmişlerdi.bi çınlama duydum. önce sol kulağım, sonra sağ kulağımda çınlama git gide artıyordu. rahatsız edercesine ti bir çınlama beynimde yankılanıyordu. çınlama yerini fısıltılara bıraktı.bi kaç kişi fısıldıyordu kulağıma. anlayamıyordum ama. sürekli artıyordu fısıltılar. artık çıldırmak üzereydim. başım dönmeye başladı ve sola doğru yığıldığımı hatırlıyorum. tekrar düşümdeydim. gökte koyu mavi ay.bir dağ başındayım. ucurum var. derin bir uucurum. ağlayan bir kadın beliriyor yanımda. bana eliyle aşağıya bakmamı işaret diyor. aşağıya baktığımda birinin kanlar içinde yattığını görüyorum. kafamı arkaya çevirdiğimde mehmed hocayı grüyorum.9 yıl önceki haliyle.

hocam, ölmediniz mi diye sordum. kerim,allah yolundan ayrılma,her zaman seni gözetiyor rabbim, kızıma sahip çık, sana emrimdir bu dedi. hocam ama o benden nefret ediyor, beni suçluyor sizin ölümünüzden dedim. hayır,zamanla nefreti geçecek, allah doğruyu gösterecek dedi. peki hocam 2 eşiniz. esra haberi yokmuş gibi yaptı. onlar ondan haberdar değillerdi. sadece sen ve ben gördük onu dedi. nasıl yani hocam.

bak evladım.o kadın dişi cinlerdendi.ben onu yakaladım. emrime aldım.o karım değildir. ailemi korurdu. ancak onu aldığım kavmle, sana bulaşan ifridi öldürdüğüm kavim aynı kavimdi. büyük bir cin kavmiydi. aralarında muhakame edip intikam için yemin etmişler. senin bunda kabahatın yok. onlar kavimlerinden o cini yakaladığımdan beri bana kinlilerdi.hep senden aileni alacağız derlerdi. peki hocam bitti mi şimdi. intikam aldıklarına göre bitti mi bitmedi. esrayı almak için bekliyorlar.onu tılsımladım.ama tılsımın etkisi bitmek üzere. çok önceden tılsımlaşımtım. diğer çocuklarıım da tılsımlarken geç kaldım dedi hocam.

    şimdi senden istediğim. köyüme git. evime gir. kapıdan girer girmez sağdaki ilk odaya gir. yere açılan bir kapı var.onu aç.dar bi odaya gireceksin. elinde fenerin olsun. orda sadece sarı bir sandık bulacaksın.o sandığın içinde seni ifritten kurtarırken okudğum büyü bozan ilimlerin olduğu kitap var.

o kitabı al.türkçeleştirmiştim onu. aramicedir harıt ve marut zamanından kalma ilimler vardır.onu al ve hem kendin hem kızımı tılsımla. sana güveniyorum kerim. allahın yolunan şaşma. kısım sana emanettir ,o sandığı açmak için anahtarı esradan al,boynunda taşıyor onu dedi. hocam benimle konuşmuyor dedim. hoca kayboldu.

gözlerimi açtığımda hastanedeydim. başımda arkadaşlarım vardı

ahmet ,gökhan ve başka yurttan bi arkadaş vardı. kardeşim korkuttun bizi ya dedi ahmet. doktor girdi içeri hemşireyle birlikte.siz çıkın dedi arkadaşlarıma. hemşire nabzıma baktı. doktor suratsızın tekiydi. epilepsi hastasısın, ilaçlarını kullanmıyor musun dedi.ara sıra alıyorum dedim. bunun arasırası mı var yahu. ölsen ne olacak bi yerde dedi.ses etmedim. haklıydı doktor.

ne zaman çıkarım dedim.bi kaç saat daha dur sonra çıkabilirsin dedi. sonra hemşireyle birlikte çıktılar. kafamı sola çevirdim. ağaçlardaki kuşları seyre daldım.bu işten nasıl kurtulacağımı düşünüyordum. esradan anahtarı nasıl alacaktım. beni gördüğünde kız soğuyor hayattan. mehmed hoca.. bitti demişti bu iş. bitmemiş hocam. gelmişler işte yeniden. içim geçmiş. uyandığımda arkadaşlar yine basımda ydi. hadi çıkıyosun kanka yeter bu kadar yatış dedi ahmet. hemşire kolumdaki serumu çıkardı. ayağa kalktım.iyi hisseediyordum. hastane ücretini ödeyip çıktık hastaneden yurda doğru koyulduk

aklımda tek şey vardı. esraya rüyamı anlatmalıydım.ama inanmayacaktı. Sen uyduruyorsun diyecekti. boynundaki anahtarı hiç görmedim. eğer hiç görmediğim bişeyin varlığından bahsedersem ozaman gerçeği görebilirdi belki. şimdi asıl sorun esraya en kısa zaamanda nasıl ulaşacağımdı.ne bir numara ne bir adres biliyordum

geçtik yurda. duş aldım ve üstümü değiştim. tekrar kafeye gittim. bayıldğım cafeye. belki tekrar gelir dedim.3 saate yakın oturdum ama kimse yoktu.o kadarda değildir zaten dedim.ve tekrar yurda geçtim. akşam yemeğinden sonra yurtta takıldım. hafta sonu geldi geçti.ben sokak sokak esrayı arıyorum meczup gibi. rast gelme umuduyla bi sokağa giriyorum ama nafile. aklımı kaybedecek gibi oluyorum.

bulamadıkça başına bişey geldimi diye düşünmekten kanser olacaktım artık. p.tesi oldu. okulun girişinde bekledim onu yine. ahmet ve diğer çocuklar gördü. kerim gelsene derse dedi ahmet. kanak siz gidin işim var dedim.ne işin var olm. burda bekliyorsun hep, geçen bizim çocuklar da görmüş bi kızla konuşurken dedi. kanka ders mi önemli gönül işi mi ,boşverkız mı yok dedi. ahmet sen git kardeşim. benim işim başka dedim yolladım onu

bi saate yakın bekledim baktım geliyor tek başına. beni görünce yine suratı düştü. yanımdan geçerken o vurucu cümleyi kurdum. boynunda taşıdğın anahtar sandığın anahtarı değil mi dedim.bir ayağı havada kaldı tam adım atacakken. döndü bana doğru. bakışları öfkeden ,şaşkınlığa dönüşmüştü. yanıma geldi.ne anahtarı diye sordu. boynunda taşıdğın ve sizin köydeki evin bodrumundaki sarı sandığın anahtarı dedim. nerden biliyorsun sen bunları dedi. burda ulu orta yerde olmaz,bi yere geçelim dedim. benim dersim var şimdi,2 saat sürecek. kantinde beklersin diyip gitti

kantinde beklemeye başladım.2 saat geçmek bilmedi. ahmetler geldi sonra. kanka ne yapıyorsun burda dediler. birini bekliyorum kardeş dedim. sonra yan masaya oturdular. yanlarında sıınftan kızlar da vardı. bana bakıyorlardı.o gece, bayıldığım gece onlarda ordaydı galiba.

kapıdan esra girdi.el kaldırdım beni farketsin diye. geldi oturdu masaya. evet seni dinliyorum dedi.ben ona gördüğüm riya yada düşü anlattım. hocamın söylediklerini güzelce anlattım. pür dikkat dinliyordu. işte böyle, inanmıyorsun belki ama doğrular bunlar. benden istediği buymuş dedim. esra şaşkın şaşkın bakıyordu.ne yani şimdi bizim evde onlardan biri mi varmış.

evet, baban yakalamış onu.ve evinizi koruyormuş. sonra da diğerleri evinize geldiğinde kaçıp gitmiş. neyse.şimdi benim o sandığı bulmam, içindeki ilim kitabını alıp babanın türkçeye çevrdiği tılsımları yapmam lazım dedim. yere doğru çevirdi gözlerini. esra anlattıklarım doğru. baban söylemese boynunda anahtar olduğunu bilmem imkansız. sadece sen anahtarı ver.ben gidip alacağım sandığn içindekini.ve gerekli şeyi yapacağım. baban kızıma sahip çık dedi ama istersen bi daha hiç görmezsin yüzümü.ama bırakta görevimi yapayım, yalvarırım dedim. bana şüpheci gözlerle bakıyordu. dışarı çıkalım dedi.

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin