Emlakçı 2

1.7K 40 6
                                    

     Kâğıtları yerden aldım ve bina aralarından dışarıya çıktım.

Cebimdeki kağıtların üzerine elimi koydum ve emin adımlarla minibüse doğru hızlıca adımlamaya başladım.

Kendi mahalleme geldim , vakit öldürdükten sonra eve tekrar döndüm. Bir kaç gün okula gittim ve hafta sonuna kadar sadece teorik olarak bu durumu düşündüm.

Her şey bir tesadüften mi ibaretti yoksa işin içinde Ilahi bir güç mu var mı ?

Kararsızdım. Ama olanlar hiç de normal şeyler değildi.

Haftasonu olmuştu, cumartesi günü..

Kâğıtları iyice inlemiştim. Tespitlerim gibi , birincisi bizim mahalledeki evdi. Öteki evde tam rüyamdaki mekana uygundu .

Adresi iyice aklıma kazıdım ve sabahtan bu evi bulmak için oraya gittim .

Şoke olmuştum.

Bu ev rüyamdaki evdi fakat !

Baştan aşağıya harap olmuştu.

Evin olduğu sokaktaki hiç bir ev dolu değildi. Yalnızca önünde boş bir tarla vardı ve bir kaç araba buraya park etmişti

    Yoldan geçen bir kaç insanı inceledim.  Çoğunda köylü gibi bir şekil vardı.  Zaten burası da genel olarak , orta halli  ve daha kötü durumu olan insanların ikamet  ettiği bir yerdi anlaşılan.

Ulan o an durdum ve düşündüm!

Emlakçida Sadece 2 ev ilanı bulabilmişti..

Ve bunlardan birisi benim görmem için, bizim mahalleden seçilmiş  ötekisi ise rüyamda ki evdi. sizce de oldukça ilginç değil mi ? Ayrıca

Emlakçı ölmüş,

Gece beni arayan birisi var,

Ev rüyamda 10 numara, şu anda terkedilmiş.

Ve Ömrümde ilk defa bu semte geliyorum bu ev rüyama nasıl girdi ? Neden girdi .

Yoldan geçen birisine seslendim .

Aramızda geçen sohbette ; evin sahibi olan ailenin kızı, yıllar önce tecavüze uğramış ve kendisini tavan arasında asmış.

Daha sonradan kızın cinsel bölgesindeki durumdan tecavüze uğradığı anlaşılmış.

Ailesi , bu duruma hazmedeyerek bölgeyi terketmiş.

Evi , ailenin yeğeni olan Deli Asaf sahiplenmiş.

Tapu üzerinde hala o aileye aitmiş ve bu yüzden satılık değil kiralıkmıs.

     Bunun üzerine evin yakınına sokuldum ve içeriyi incelemek istedim ama camlar içerden beyaz tente ile örtülmüş. Hiç bir delik birakilmamisti.

Kapıyı zorlamayı düşündüm fakat eski ve büyük bir asma kiliti vardı. Bunu açmam imkansizdan başka bir sey değildi .

Madem böyle olmuyor; bende Deli Asafı bulup, kapıyı açtırırım diye plan yapmıştım aklımca.

Kahvehaneye gittim ve DELi Asaf hanginizdir ? Diyerek ahaliye bakmaya başladım.

Birisi ; anma o itin anını burada diye çıkıştı

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin