Tarih 30. 08. 1996
Yer İskenderun
Olayı Yaşayan Beyhan YamanKoaförüm Sevda Hanım evimi arayarak, dün gece yanında çalışan kalfası Beyhan'ın evinde garip olayların meydana geldiğini ve bunların benim araştırmalarımla ilgili olabileceğini düşünerek bana anlatmak istediğini söyledi.
Hemen geliyorum diyerek evden ayrıldım.Beyhan'ın erkek kardeşi Tunceli'de askerliğini yapıyordu. Gideli 7 ay olmasına rağmen hemen hemen her gün telefonla konuşma şansları vardı. Bir gün önce annesini aradığında oldukça durgundu. Kardeşlerinin çok neşeli olduğunu bilen ablaları oldukça şaşırmışlardı. Ama askerliğin getirdiği mesuliyetten dolayıdır diyerek, bu olayın üstünde pek durmadılar.
Aradan bir gün geçti.
Sabah kahvaltı sofrasında o gece gördükleri rüyayı birbirlerine anlatırlarken inanılmaz bir şeyle karşı karşıya geldiler. Her iki abla ve anneleri o gece aynı rüyayı görmüşlerdi. Bu gerçek karşısında içlerini büyük bir ürperti aldı. Çünkü gördükleri ortak rüya askerdeki kardeşleriyle ilgiliydi.
Askerdeki kardeşleri rüyalarında sivil kiyafetler giymiş ve ailesine şunları söylüyordu;
"Ben görevimi en iyi şekilde yaptım. Artık gidiyorum. Kendinize iyi bakın."
Ve malesef çok kısa bir süre sonra korkulan haber gelmekte gecikmedi...
Birkaç saat sonra tüm televizyon kanalları haber bültenlerinde 30 Ağustos merasiminde Tunceli'de gerçekleştirilen hain saldırıdan bahsediyordu. Kendisine hamile süsü veren bir kadın terörist tarafından bombalı bir saldırıda bulunulmuştu. Haber bültenlerinde şehit olan erlerimizin arasında Yayman ailesinin biricik oğlu Ahmet Yaymanın da ismi sayılıyordu...!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4
رعبSerinin 4.kitabında olayları araştırmaya devam ediyoruz