Gemici 4

1.2K 29 6
                                    

      Sadık abi gemiye doğru çıkmaya başladı, yan tarafta ki merdivenlerden gemiye çıkıyordu bende denizde onu bekliyordum. Karanlıktı ve el feneri Sadık abideydi o gemiye doğru çıkınca gemiye atladı ve artık gözden kayboldu. Yaklaşık 5-6 dakika beklemeden sonra kimse gelmedi bende gemiye çıkmak için hareketlendim. Gemiye doğru yüzdüm ve merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya başladım. Tam merdivenden çıkarken merdivenlerden inen sadık abiyi gördüm “nereye lan” dedi “ee abi seni bekledim gelmedin bende yukarıya geliyordum” dedim. “in in oğlum” dedi ve tekrar denize inmeye başladık.
Denize indiğimizde Sadık abinin elinde bir tüp ve sırtında bir tüp vardı, tüpe bağlı bir fener vardı artık her şey daha güzel olacaktı. Sadık abinin bana vermiş olduğu çanta şeklindeki tüpü sırtıma taktım ve ucunu ağzıma dayadım. Sadık abi eliyle 1-2-3 hareketi yaptı ve derinliklere doğru dalmaya başladık. Etrafımı net şekilde görüyordum. Sadık abiyle ben yaklaşık 30 dakikalık bir tüple var gücümüzle dalıyorduk. Etrafımızda çok fazla dağılmış bom vardı. Boklar her yanda uçuşuyordu. Bayağı bir dalış sonrası kaya gibi bir yere geldik denizin en dibinde büyük kayalar vardı ve gariptir ki küçük bir yolcu gemisi vardı. Yani anlayacağınız bu  nerden geldiğini çözemedik fakat haberimiz yokken bir gemi kalıntısı bulmuştuk. Sadık abi bana baktı yukarı işareti yaptı ve 2 dakikalık bir yüzüş sonrası yüzeye çıktık. Sadık abi şaşkındı “oğlum gördün mü lan? Gördün mü?” diyordu.

     Sadık abi bu kadar büyütme alt tarafı bir kalıntı” dedim. Sadık abi yüzüme baktı ve avuç içiyle alnıma sert şekilde vurdu “ulan görmedin mi?” dedi. “Neyi abi?” dedim. “Geminin içinde insanlar vardı gördün mü?” dedi. “Hahhaha abi çıldırdın mı sen?” Fakat Sadık abi titriyordu “çabuk gemiye çıkalım, çabuk” diyordu. O alel acele şekilde gemiye doğru çıktık. Gemiye atladığımız anda Sadık abinin eli, ayağı deli gibi titriyordu. Amcam görünce Sadığa sert şekilde tokat attı “önder ne oldu lan” dedi. “Vallahi amca birşeyler söyleniyordu fakat ben anlamadım denizin altında insan gördüğünü söylüyor falan” dedim. Bir anda çevredekiler gülmeye başladı fakat mümin abi hızlıca koştu sadığa yaklaşıp “dağılın dağılın” dedi. Mümin abi elini Sadığın başına koydu ve dua okumaya başladı sadığa baktı “Ne gördün anlat oğlum” dedi. Sadık titreyen sesiyle anlatmaya başladı.

     Sesi titriyordu. “Mümin abi Önderle dibe girdiğimizde bir gemi kalıntısı gördük. Bak Allah seni inandırsın gemide insanlar vardı. Gemide 4 kişi vardı güvertede oturuyordu ve yanlarında ayakta 2-3 kişi vardı. Gemi kalabalıktı ve kısık sesli konuşan insanlar vardı abi yemin ediyorum gördüm.” Diyordu. Kimse buna inanmıyordu bir anda Mümin abi bana döndü “Önder sen ne gördün?” dedi. “Abi vallaha ben bir şey görmedim sadece gemi gördüm gemi parçalanmış kayaya girmiş içi falan yosun tutmuştu bir anda Sadık abi heyecan yaptı yukarı çıktık.” Dedim. Bunları söylediğim anda Engin abi, Sadık abiyi soydu ve üzerindeki dalış kıyafetlerini kendisi giydi. “Önder sen benimle gel beni o yere götür” dedi. Mümin abi Engin abiye baktı ve “Enginim seni bir okuyayım” dedi ve elini alnına koydu dua okumaya başladı. Mümin abi duasını bitirince “hadi Önder” dedi ve gemi merdivenine doğru yürümeye başladı. Amcam yanıma geldi “Önder dikkat et oğlum bu Engin pis yüzer bak sakar bir insandır.” Dedi. “Sıkıntı yok amca” dedim ve Engin abiyle suya dalış yaptık. Daha ilk dalar dalmaz ayağım da bir ağırlık hissettim lan ne oluyoruz tarzı etrafımı süzerken alttan farkettim ki Engin abi beni dibe doğru çekiyordu yaklaşık bir 10 saniye boyunca Engin abi beni dibe kadar çekti ve denizin 3-4 metre altına kadar daldık. Engin abi eliyle “nerede” işaeti yaptı. Bende “gel” işareti yaparak sol tarafa doğru yüzmeye başladım. Engin abi peşimden geliyordu.

     4-5 dakikalık bir yüzme sonrası gemiyi seçebiliyordum. Elimle “burası” işareti yaptım ve gemiyi işaret ettim. Engin abi bir anda beni itekledi ve önüme geçti gemiye doğru yüzmeye başladı. Engin abinin beni iteklemesiyle beraber yan tarafta ki küçük kaya parçalarına kolumu vurdum o kadar çok acıdı ki abartı gibi gelse de canım çok acımıştı. Neyse kafamı yere eğdim kolumu tutuyordum. 15-20 saniye cenin pozisyonunda durduktan sonra kafamı bir kaldırayım Engin abiye bir bakayım dedim. “Bismilahirrahmanirrahim” etrafımda engin abi yok fakat 15-20 tane insan var. Lan gözlerim sanki bana yalan söylüyor ciddi ciddi denizin altında eski tip kıyafetli 20 kişiye yakın kişi vardı. Bir anda kalbim hızlıca atmaya başladı ve yüzeye hızlıca yüzmeye başladım. Ben yüzüyordum gemide ki insanlar beni seyrediyordu. Ciddi ciddi suyun altında ki gemide ki insanlar bana bakıyordu ölecekmişim gibi hissettim. Arkama hiç bakmadım Engin abiyi falan komple aklımdan sildim ve var gücümle yukarıya doğru çıkmaya başladım. Denizin yüzeyine geldiğimde Amcamlara ait olan gemi yoktu, etrafıma baktım yüzeyde ne Mümin abiler vardı, ne Rıfat vardı ne de gemi vardı ulan ne yapacaktım ben bu denizde kalırsam çıldırabilirdim. Artık son çare gökyüzüne baktım o kadar çok korkmuştum ki orada denizin en dibine tüpsüz dalıp intihar etmeyi bile düşündüm. Ne yapacağımı bilmiyordum gemi yoktu.

     Kıyı çok uzaktı ve kıyıya gidersem yorgun düşüp boğulabilirdim. Ne olacağından bi haber bekliyordum ve denize sırt üstü uzanmıştım sadece çok güzel bir tatildeymişim gibi hayaller kuruyordum fakat delircek gibiydim orada gördüklerim beni çok etkilemişti. Yaklaşık 2 saat denizin üzerinde kaldım ayak parmaklarım ellerim buruş buruş olmak değil bumburuşuk(bu nasıl kelime la) olmuştu resmen. 2 saat geçti ve denizin diğer yanından kırmızı ateş figürleri geliyordu “haaa” dedim kesin beni arıyorlar. Sesli şekilde denizin tam ortasında “amcaaaaaa, engin abiii, kaya abiiii, kaptan, rıfatttt, heyyyy” diye bağırıp duruyordum. Nihayet bana doğru biri yüzmeye başlamıştı sadece kulaç sesleri duyuyordum. Bana doğru gelen biri vardı bir anda kendimi güvende hissettim ve bana gelen kişiye doğru baktım. Bana doğru yüzen kişi Kaptan Mümin abiydi “oğlum iyimisin” dedi “abiiii” dedim. “Tamam oğlum geldim” dedi ve beni sürüklemeye başladı beni 50 metre falan civarı sürükleyerek götürdü nihayetinde gemiye çıktım ve gemiye beni yatırdılar. Amcam çok korkmuştu belli oluyordu Sadık abi biraz kendine gelmişti “ne gördün, ne oldu” dedi. “Abi sana yemin ederim denizin altında batmış olan gemide insanları gördüm” dedim. “Ahhhh bee” dedi. “anlıyorsun dime şimdi beni” dedi. “Anlıyorum abi” dedim. Amcam sert şekilde “engin, engin nerde” dedi. Amcama baktım “bilmiyorum” dedim. Kaptan mümin abi üzerine bir havlu almış “oğlum engini nasıl bilmiyorsun seninleydi” dedi. “Abi en son gemide insanları gördüm korkuyla yukarıya doğru yüzdüm engin abi gemiye girmeye çalışıyordu” dedim. Sefa Dayı beni biraz süzdü “gitti garibim çoktan boğulmuştur” dedi. Mümin abi, sefa dayıya sert şekilde baktı “bu kadar vurdum duymaz olma engin bilir işini” dedi ve amcama dönüp “ne yapacağız şimdi Selim” dedi. Amcam çaresizce bakıyordu.

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin