Cin Düğünü 4

1.6K 37 6
                                    

sabah alarm çaldı. erkenden kalktım giyindim. doğru okula vardım ve girişte beklemeye başladım. inş bu sefer erken gelir diyordum .40 dakika kadar bekledikten sonra yine gördüm esrayı .yanında bir kız arkadaşı daha vardı. esra diyip yanına doğru gittim. bana bakıp yürümeye devam etti. arkadaşın seni çağırdı gibilerin de birşey dedi esraya. koştum yanlarına.ya beni dinler misin. neden kaçıyorsun. yılar sonra karşıma çıktın tesadüf mü bu.konuşmam lazım senle. anlatmani istediğim şeyler var dedim.
döndü arkasını

eğer beni rahatsız etmeye devam edersen polis çağırıcam dedi. dün gece babanı ve babanın öldürdüğünü rüyamda gördüm çöldeydi dedim. anlatma bana bişey anlatma. tesadüfen karşılaştık hepsi bu dedi. hayal kırıklığım artıyordu. bunları duyacak bişeyi haketmedim ki.hangi bölümdesin dedim. sana ne ya dedi. esra.amacım senin peşinde sürünmek değil. bana anlat olanları. buna hakkım var. baban hayatımı kurtardı. şimdi sen yıllar sonra karşıma çıktın ve tesadüf mü diyorsun.ben inanmam buna. dersin ne zaman biterse o zaman biyere gidelim oturalım dedim. konuşmak istiyorum sadece dedim. galiba beni başından savmak gibi bir niyeti vardı peki tamam dedi. seni nerden bekleyeyim dedim. arkasını dönüp gitti.ana kapının orda bekleyeyim bari dedim

bir buçuk saat bekledim yine sabırlı bir insandım. kaç gündür de dersleri boşlamıştım. neden benden kaçıyor veya konuşmak istemiyordu ki.böyle derin düşüncelere dalmışken geldim ben dedi. kafamı kaldırdım esraydı. ciddi bir yüz ifadesi vardı. merkezdemi kalıyorsun. eğer ordaysan minübüsle gidelim .ordan cafeye geçeriz dedim.yok burda evde kalıyorum burdaki cafelerden birine gidelim dedi. tamam deyip yürümeye başladık. sorulara başlamıştım.

hangi bölümdesin kaçıncı sınıftasın. türkçe öğretmenliği 2. snıf dedi. cafeye kadar hiç konuşmakdık. sormaya korkuyordum. yolda giderken ara ara beni süzüyordu.ama hiç gülmedi ve mesafeyi korudu hep. cafeye otrduk.ben lafı uzatmayı sevmem esra. soracaklarım seni üzecek biliyorum ama benim için önemli insanlardınız. bana böyle nefretle bakman garibime gitti. nasıl oldu ailene bu olay dedim. uzaklara doğru baktı. yüzüme hiç bakmadan konuşmaya başladı titreyen ses tonuyla

sizin evden ayrıldıktan bir hafta sonra babam sabahlara kadar odaya kapatırdı kendini. kimseyi sokmazdı. sadece yemek yerdi bizle .hiç konuşmadan odasına girerdi. iyice kopmuştu artık.bi gece annem onu uykusunda sayıklarken duymuş. gidin.allahtan korkmuyor musunuz. allahın gazabından korkmuyor musunuz. evimden gidin dediğini duymuş. uyandığında anneme : intikam için geldiler. allah yardımcımız olsun demiş

sonra bir gece yağmur yağıyordu. babam odasından bağırarak çıktı. allahım sana sığındım, rabbim sana sığındım diye bağırarak dışarı çıktı. annem arkasından koştu bende koştum annemin arkasından. evde sadece kardeşlerim kaldı. annem ve babam köyün bitişiğindeki ormana doğru girdiler.ama ben ormana girmeye korktum. doğru köyün muhtarlığına koştum. yüreğim çok hızlı çarpıyordu ağlıyordum sürekli. nefesim kesile kesile olanı anlattım. hemen köylüler babamı annemi aramaya gitti. beni de köyden biri adamla eve yolladılar.eve geldiğimizde kardeşlerim boğulmuştu. boyunları mosmor olmuştu.. esra burda ağlamaya başlıdı. sorduğuma bin pişman olmuştum.

sonra benle birlikte eve gelen adam hemen muhtarı ardından da jandarmayı aradı. sonra babamla annemi bulmuşlar. babam ormanın sonundaki bi uuçurumdan aşağı düşmüş. annemde o uçurumun başında ağlıyormuş. sonra annem eve gelip kardeşleriim görünce iyice yıkıldı ve akli dengesini kaybetti.onu akıl hastanesine kapattılar. beni de yetiştirme yurduna verdiler.

duyduklarımın yalan olmasını istiyordum.bir aile böyle bir sonu nasıl hakeder. nasıl bu hale gelir. sebebi nedir. başın sağolsun. diyecek birşey bulamadım dedim. gözünden bir damla aktı. bana dönüp: senin yüzünden öldüler. senin başındaki bela yüzünden. babam onu öldürdü. onun kavmi de gelip ailem öldürdü dedi. sessiz konuş esra dedim. elinin tersiyle göyaşlarını siliyordu.

sen bize gelmeseydin ,babamdan yardım istemeseydin ölüp gitseydin keşke dedi.o laf bana koymuştu. başımı ne eğdim. ağlamamk için kendimi zor tuttum. intikam için geldiler derken bunu kastedmiş demek babam. senin pisliğni temizlerken öldü. lanetli herif. niye çıkıp nefretimi körükledin ki diye devam etti esra. ağlıyordu.allahtan cafenin en arka kısmındaydık pek kimse yoktu. hiç bişey demiyordum.ne diyebilirdim ki.biz onlara yardım için gittik haklıydı.ve galiba benim peşimdekini öldürdü diye cin kavmi hocadan intikam aldı.ama esra sağ kalmıştı.

sen güzel güzel ailenle yıllarıın geçirirken ben yurttan yurda süründüm. küçük bir kız çocuğunun ailesiz olması nasıl bir şey biliyor musun. kaç gece camdan dışarı bakıp ağladım. kaç gece sana lanet ettim.bi gün karşıma çıkman için çok dua ettim. yüzüne tükürecektim.ama nefretim o kadar büyüdü ki,tükürmeye bile değmez dedi.

esra biliyorum acın büyük. kolay değil.ama beni böyle ağır suçlaman beni üzüyor canımı yakıyor.ben istermiydim. bilebilir miydim böyle olmasını.

bana haklıymış gibi konuşma dedi. başımı öne eğdim. babanın çok güzel bir lafı vardı.bü dünyada ne yaşarsak yaşayalım, ister kötülük olsun isterse iyilik olsun, hepsi bizim kaderimizin sonucu olmuştur. kaderimiz allahın elindedir. yani ne gelirse ondan gelir. bazen canımız yansa da dermanımızda allahtandır demişti mehmed hoca. evet nefretin büyük, beni suçlaman da doğru,ama kaderimiz allahın elinde. beni ne kadar suçlasanda geri gelmiyor hiç bir şey. içini dk kus ama kine döndürme.ben babana hakkımı asla ödeyemem. köyünüze okadar geldim ama hiç kimse bişeyden bahsetmedi. taşındılar gittiler dediler.

bunları bilmiş olsam acını paylaşırdım. paylaşma acımı falan. benden uzak dur. bana bulaştırma bişeyini yeter dedi. peki ya denk gelmemiz kaderse ,allahın buluşturmasıysa dedim. kader falan umrumda değil, kimse umrumda değil,o dua ettiğin de umrumda değil dedi.bir şok da öyle yaşadım. inancı tükenmişti esranın

kalktı masadan.tam giderken. dediğim gibi rüyamda gördüm babanı. çölde,o öldürdüğü de vardı. inş tekrar bulaşmazlar. senle denk gelmem, sonra hemen ertesine bu rüyayı görmek hayır mı şer mi bilemiyorm. kendine iyi bak esra. benim yüzümden bir kişinin daha zarar görmesini istemem dedim. arkasına bakmadan yürüdü gitti.. yerimden kalkamadım. bacaklarım tuutmuyordu sanki. mehmed hoca karısı.. jeton düştü birden. peki ya diğer eşi.ona ne olmuştu.onu atlamış olması imkansızdı. hemen cafeden fırladım. esrayı yakaladım. esra şey ne oldu peki. babanın diğer eşine ne oldu. hiç konuşmuyordu zaten biizmle dedim.

ne saçmalıyorsun sen ,ne diğer eşi dedi. dedim nedemek ne eşi ya.2. karısı vardı ya dedim.ya bi defol git başımdan saçma sapan konuşma geri zekalı diyip yoluna gitti. kafam allak bullak oldu

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin