lavaboya gittim yüzümü yıkadım. annem kahvaltı hazırlamıştı babamda izinliydi malum pazar günü. güzel bir kahvaltı yaptık. babam bana bugün dayınlara gidecez annenle sen gelicekmisin sen dedi. bende bugün ders çalışıcam dedim. güldüler malum pek çalışkan bir öğrenci değildim. bizimkiler gidene kadar televizyon izledim biraz. saat 14:40 civarı gitti bizimkiler. hemen bilgisayara oturdum. makaleleri okumaya devam ettim. çoğu yazılan yazıların altında ruhsuz nickli adam vardı. her yerde karşıma çıkıyordu neredeyse. tuhaftı.
akşam üzeri mehmet amcanın dükkanına doğru gittim. kapıda elektirik faturası vardı. ve birde o not. notta 'etrafında çok fazla karanlık var çok dikkatli ol. bana seyahatinde ulaşma sakın aklının ucundan geçirme ben sana buradan ulaşıcam' yazıyordu. eve döndüm telefonum hala kapalıydı. telefonu açtım ve bizimkileri aradım. babam bu akşam dayımlarda kalacaklarını söyledi. annen yemeği dolaba koydu yersin sabahta saati kur okula geç kalma dedi. tamam baba iyi akşamlar deyip telefonu kapadım. biraz televizyon izlemek için kanepeye uzandım. o ara uyuya kalmışım gece uyandım saat 02:30 civarıydı. telefonun saatini kurdum. televizyonu kapatım tekrar uyumaya devam ettim.sabah uyandığımda saat 11:20 idi. okula geç kalmıştım. burnum kanamamıştı. ufaktan bi kahvaltı hazırladım kendime baya acıkmıştım. yemekten sonra sahilde biraz yürümeye karar verdim. evden çıktım sahile doğru yürümeye başladım. sokağın sonunda bir adam bana bakıp yürümeye başladı. üzerinde uzun bir manto vardı. saçları hafif uzun. yüzünü pek kestiremedim. ben arkadan yürüyorum o önden sonra bir anda köşedeki ciğ köftecinin orda sağa döndü bir anda... adamın nereye gittiğini merak ettim adımlarım hızlandı ve çiğ köftecşyi sağa döndüğümde kimse yoktu. adam biraz aklıma takılmıştı. sanki sokağın sonunda beni bekliyordu. sahile indim bir banka oturdum. termosta çay satan bir abi geçti 1 liraya 1 bardak çay aldım. yudumlamaya başladım. bir anda omzuma bir el dokundu.. irkildim arkamı döndüğümde sokağın sonundaki adamı gördüm karşımda. şaşırmıştım buyur abi bişeymi oldu dedim. hayır dedi oturabilirmiyim dedi. bende tabi ki abi buyur dedim. tanışalım mı dedi. bende emre ben abi dedim. elini uzattı bende ruhsuz dedi.. donakaldım... elini sıktım. buz gibiydi...
abi sen kimsin dedim ruhsuz falan necisin sen dedim. beni iyi tanıyorsun dedi hani o araştırdığın sitelerdeki yorum yapan aklının bir köşesinde soru işaretleri olan adam...
abi sen nerden biliyorsun bunları kafayı yiycem. bir sen bir mehmet amca.. dedim''' mehmetmi dedi yüksek sesle evet abi dedim. sen o karanlığı nerden tanıyorsun dedi. ne karanlığı abi dedim. bizim mahallede saatçiydi. ben bu seyahat olayına kapılmadan önce gayet normal bir insandı sonra bir anda kayboldu dedim. abi senin bir ismin varmı dedim adının burak olduğunu söyledi. burak abi içinde olduğum durumu bana bir açıkla benim seni düşündüğümü nasıl öğrendin dedim.ba- bazı insanlar astral seyahati rüyalarına hükmetmek için istediklerini yapıp güzelce uyanmak için kullanır. bazıları iste astral boyutu yönetmek için. bazı insanlar vardır ki ruhunun enerjisi o kadar yoğundur ki herkes tarafından hissedilir. bu güneşin çok sıcak olduğu zamanlarda herkesin hissetmesi gibidir. ve bazılarınında enerjisinin yüksek olmasıyla birlikte gümüş kordununun ucunun her iki dünyada çakılıdır. bu insanlar astral dünyadan fiziki dünyaya etki edebilir fakat bu sınırlıdır. bazıları denediler fakat sonuca ulaşamadılar. fiziki dünyadaki insalara etki edemediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4
HorreurSerinin 4.kitabında olayları araştırmaya devam ediyoruz