Cin Çağırma Deneyimim

2.3K 40 13
                                    

    
dersaneye gittiğim zamanlar yani takriben 6-7 yıl öncesinde hayatımda ilk kez cin çağırılan bi ortamda bulundum. başıma gelmiş %100 gerçek bi olaydır.

     liseyi bitirmiş, istediğim yerlerin puanına ulaşamamış ve dersaneye yazılmıştım 6-7 yıl önce falan. beşiktaş dilkoya yazılmıştım kazanın karşısındaydı o zamanlar şimdi köy içine taşınmış. çok iyi dersanedir bu arada tavsiye ederim. çok girişken ve eğlenceli bi tipimdir dersaneye başlar başlamaz hemen ortamımı falan kurdum. kız ortamıda iyidir dersanenin.

o zamanlar bide oturduğum semtten güzel bir kız arkadaşım var ilişkim de var yani. dersaneye başladık ettik, bigün terasa çıkıyorum kantinde ordaydı, bir kız oturuyor sandalyede,  bu kadar güzel bi kız olamaz. Göz göze geldik, anında  bu kim, yeni mi,hangi sınıfta acaba nasıl öğrenirim falan iye düşünürken kız bana bakar mısın dedi. hayatımda iki kez üstüste şaşırdığımı hiç hatırlamıyorum. hiç beklemiyodum. ders kaçta başlıyo dedi, dilko da 09:40 da başlardı her zaman fiks, söyledim tamam teşekkür ederim dedi, hoşgeldin bu arada yenisin sanırım dedim hangi sınıftasın, evet yeniyim sözel sınıftayım dedi yani bizim sınıf, tek sözel sınıftı zaten. içimden dedim olum  allah bugün zarları senin için atıyor. bu ne güzel bir gün

neyse  ders başladı, ben hemen bu kızın yanına oturdum tabi kantinde konuştuk ya, adı gizem bu arada. yaa o kadar güzel ki , kime benziyo diyiyim size Robin Thicke nin Blurred Lines klibinde oynayan Emily Ratajkowski ye benziyo musaf çarpsın bu kadar benzeyebilir. şimdiler de evlenmiş, çocuğu bile var. yaş geçtikçe eski aşklar diye bişey kalmıyor çünkü evleniyorlar. neyse. bi coğrafya hocamız vardı adı bülent tamamen gerçek isimler veriyorum  hikaye tamamen gerçek ve gerçek kişilerden oluşturulmuştur, inanılmaz piç bir adamdır dünya yuvarlak falan derken eliyle yuvarlak yapar, eksen dağ falan çizerken tahtaya am, yarak falan çizer. ders bitti bu da geldi soruyo kıza sen nerde oturuyosun falan çaktırmadan o da yazılıyo  sorup soruşturuyo, sonra kıza diyo ki sen bununla mı kurdun ilk arkadaşlığını aman kızım bu ibnedir böyle hata yapılır mı bilmem ne dalga geçip duruyor.

bir de sınıfımızda kürşat var, gültepeli inanılmaz deli bir herif kimseye eyvallahı yoktur saldırır, o da yine sınıfta gamze diye bi kız var ona aşık deliler gibi. diğer yabancı dil sınıflarından da derya diye bir kız var kendisi satanist. siyah giyinir, metal dinler vs vs. isimler bunlar, çünkü hikayee bunlar var kısaca tanıtayım dedim diğer ıvır zıvırlara gerek duymuyorum. neyse gel zaman git zaman terasta hep bu tayfa takılıyoruz bide satanist deryanın arkadaşları falan. birgün cin konusu açıldı. derya dedi ki biz sürekli çağırırız. Hadi lan oradan dedim, şimdi cinlere falan inanırım ama öyle çağrıldıklarına geldiklerine falan inanmam. denemesi bedava hayatım çağırrız sende görürsün dedi

     tamam çağıralım bakalım falan dedik, yalnız ben gerçekten inanmıyorum geldiklerine falan. nerde çağırıcaz, burada dersanede çağırrız dedi, yarın ders bitiminde bizim sınıfta toplanalım dedi bu satanist tamam dedik. yarın oldu dersler bitti bunların sınıfta toplandık satanist 4 arkadaşıyla sürekli çağırıyormuş onların 4ü de var. ben, kürşat, gizem ve gamze 4 yeni kişiyiz ve 4ümüz de geleceğine inanmıyoruz. 4 inanmayan, 4 inanan kişi olarak ortamda hepimiz hazır bulunduk.

     bunlar  a dan -z ye kadar kağıda harf yazmışlar yuvarlak halde sıralamışlar masaya, yuvarlağın içine de evet ve hayır yazan kağıt koymuşlar. bir de fincan var. bu satanist derya arkadaşına sen mi ben mi çağırayım falan diye konuşuyolar, satanistin çağırmasında karar verdiler. satanist aldı fincanı eline içine fatiha suresini okudu. Bi an  duyunca şaşırdım  o satanistten hiç beklemezsin dua okuyacağını. fatiha yı okudu ve sonunda amin demedi. amin denmiyormuş, gönderecekleri zaman amin diyolarmış.

     okudu ve okuduktan sonra fincana dünya aleminden cinler alemine, buraya bir hristiyan cinin gelmesini istiyoruz dedi. ben güldüm, ya sen ne diyon  dedim dünya aleminden cinler alemine bir hristiyan cin gönderir misiniz nedir ya dalga mı geçiyosun, sipariş mi veriyosun dedim sert bi tepki gösterdi satanist, 5 dakika çeneni tutup beklersen görürsün bişey gelmezse gidersin dedi. böyle konuşup durursan dalga geçersen gelmez dedi. iyi dedim  bekleyelim bakalım 5 dakika. bu yaklaşık 2-3 kez aynı talepte bulundu. talepte bulunurken fincanı masanın ortasına koyuyo, orada olan herkes işaret parmağını koyuyo fincana, geldiysen evete git diyo. üçüncü diyişinde fincan evete gitti. ananızı avradınızı  fincanı siz götürdünüz dedim evete kaydırdınız.

     çekin dedim parmaklarınızı, benimki kalsın ben diyim de gitsin, tek kişi olmaz diyo niye dedim olmaz salak mı var karşınızda , sonra tamam dedi siz 4ünüz de yenisiniz ve inanmıyosunuz dimi sen, kürşat, gizem ve gamze, 4ünüz koyun parmağınızı ve sor dedi, koyduk geldiysen evete git dedim  fincan evete  gitti. dayanamadım allah allah nasıl olur dedim fincanı kaldırım yalnız müthiş ağırdı zor kalktı hiç unutmuyorum. yaa ne yaptın kaçırdın dedi allah lafını duyunca ve fincanı kaldırınca kaçıyomuş. ben şoktayım . tamam dedim bi daha çağır. aynı şekilde usulü yerine getirdi, geldiysen evete git dedik gitti. geldi yani. hepimiz şoktayız. evet dedi satanist istediğinizi sorun. kürşat diyoki benim babamın adı ne, atıyorum mehmet her harfe tek tek gidiyor fincan. aha doğru lan dedi. ya var ya cidden yalan soylemıyorum. bildiğin gidiyo. 2-3 soru daha sorup test ettiler doğru cevaplıyor. ben dedim sorayım, babamın adı ne dedim murat yazdı, yanlış yazdı . bildiğin murat yazdı ama değil. hangi ay doğdum dedim, eylül yazdı. o da yanlış. derya korkulu gözlerle bana baktı

     derya sordu, burada hoşlanmadığın biri var mı? var. kim? Benım adımı verdi fincanda.. .  suratım benbeyaz oldu resmen başımdan kaynar sular döküldü. neye uğradığımı şaşırdım. çabuk gönder  şeyini dedim kaldırdım fincanı. satanist ya salak mısın ne küfrediyosun çarpılcaksın falan dedi ama kendimi kaybettim korktum çünkü napıcağımı bilemedim bi an. geri koydu fincanı burda mısın dedi tık yok. burda mısın dedi fincan oynamıyor. bi anda soğuk bi ortam oldu. başka çağıralım dedi tamam dedim. yine aynı usulüyle çağırdı. hristiyan çağırıyor çünkü müslümanlar dadanıyomuş. cinsiyetlerini isimlerini falan soruyoruz başta.

biri daha geldi, gelen kadınmış, öyle yazıyor. hepsi isimlerini söyledi de hatırlamıyorum 6-7 yıl oldu . abi gene sordum, bu da yanlış cevap verdi! ula nasııl tırstım suratım bembeyaz oldu, satanist derya sende mi mert ten hoşlanmadın dedi evet yazdı. gönder dedim lan bunuda. fatiha okudu sonuna amin dedi fincana sordu burda mısın oynamıyor gitti. ya nasıl tırstım  anlatamam yani, lan diyorum musallat mı olurlar kötülük mü yaparlar niye beni sevmediler, derya dedi cenabet misin lan yok dedim. sanırım inanmıyorum etmiyorum diye çok söylendin ondan olabilir dedi. neyse abi 3.yü çağırdı, bu da kadın. ilk ben sordum bu sefer babamın adı, hangi ay doğdum falan aa hepsine doğru cevaplar veriyor. benimle ilgili bi düşüncen var mı dedim hoşlanmama sevmeme durumun falan hayıra gitti. heh dedim tamam bu oldu. herkes sorular sormaya başladı.
  

Devam edecek....

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin