Cin Çağırma 20

2.3K 65 4
                                    

          biraz sonra mansur hoca bize neler olup bittigini sordu ve ben de anlattım. mansur hocanın da soruları sagolsun saat 9a geliyordu artık ve benim aklımda neden ailemin beni aramaya baslamadıgı sorusu vardı. sonradan kansunun babasının bizimkilere remzi hocalarda olacagımızı soyledigini ogrenecektim. arabaya binip bizim eve dogru yola cıktık...

     bizim mahallenin girisine geldigimizde aklıma bir soru takıldı "muhtemelen kansuya yapılan buyu daha etkiliydi neden ilk once bizim eve gidiyorduk?" sorumu kendime sakladım. içinde bulundugum boktan durum goz onune alınınca bencillik edip ilk once kendi kurtulusumu dusunmemi kansunun anlayısla karsılayacagını dusunuyordum. eve bir iki dakkalık mesafe kala:

     m gencler soylediklerinizin anlattıklarınızın hepsini dusundum ama bence sancara yapılan buyu daha beter bir buyu
R neden oyle dusundunuz ki hocam (ben de kansı da saskındık)
M bi yeri fethetmek istediginiz zaman dusmanınızın dikkatini fethedeceginiz yerden uzaklastırmak icin ilk once cevre kalelere buyuk kuvvetler gonderirsin. dusmanın yapacagını anlamazsa etrafının kusatılacagından korkup guclerini bu yone gonderir ve bana gitmek istedigim yer icin yol zafiyet bırakmıs olur. (tam anlatamamıs olabilirim sanırım sag gosterip sol vurmayı anlattı) ve sokagın girisine elli atmıs metre kala (saga donunce bizim sokaktı) mansur hoca kendısınden beklenmeyen bırsey yaptı ve arabanın el frenını cektı...

M evladım sız nası ıslere bulasmıssınız böyle, buranın halı ne?
R noldu hocam hayırdır (kansu da ben de mal mal birbirimize bakıyorduk)
M evladım birine sufliler musallat olsa tas catlasın iki bin tanesi gelir o da gelebilecek en fazlasıdır. ben bu zamana kadar daha fazlasını hic gormemistim.
S peki simdi hocam ne oldu
M arabadan burada inmeyecegimize gore sizin ev sokagın ic taraflarında degil mi (kafa salladım) su anda bile sokagın girisinde en az bin tane var sizin eve kadar veya sokagın sonuna kadar kac bin tane var tahmin ediyorum sadece...
bu olaylar basladıgından beri pek bi iyi haber alamıyordum zaten ama normal bir musallatta bi iki bin tane olurken bende onbinlercesinin olması ayrı bir durumdu: ego mu kasayım uzuleyim mi bilemedim..

     yavas yavas sur arabayı dedi mansur hoca sadece ve o da birseyler okumaya basladı ama bu sefer ortam benim bildigim gordugum hic bir ortama benzemiyordu: deyim yerindeyse cin cagırırken ki o kasvetli dehsetli urpertici bogucu ortamın tam tersiydi. huzur ve guven mansur hoca okudukca elle tutulur sekile geliyordu sanki kendimi o kadar hafiflemis o kadar mutlu hissediyordum ki haftalarca aylarca boyle bir ortamda kalsam bitsin istemezdim.

     Mansur hoca sokagin bir basindan diger basina kadar bu halini devam ettirdi, sonra ikici turu yapti sonra uc sonra dort ve ben saymayi biraktim. Artik saatin gece yarisina gelmis oldugunu dusunuyordum. Sonra ne hikmetse bizim evin kapisinda durdu ve "bu ihtiyara en azindan bi su ikram edersin degil mi" dedi. Su neymis bu icinde bulundugum huzur ortamini eve getirmesi icin istedigi herseyi ikram edebilirdim

Anahtarim olmasina ramen zile iki kez bastim ki bunun anlami bizim evde yaninda birisi var demekti, evdekiler boylelikle kendilerine ceki duzen verebiliyordu. Merdivenleri ciktigim da babam bizi kapida bekliyordu. Iceri buyu etti, ben su getirdim hos besten sonra mansur hoca remzi hocaya adami aramasini soyledi ve telefonu aldi:

M Kopek evladim sana buyu yapmanin yaptirmanin cok kotu bir is oldugunu kimse soylemedi mi
M simdi ben seni ciddi ciddi ikaz ediyorum eger bu gaflette israr edersen gunahin benim boynuma degil
M yaptigim buyuyu boz
M isleri zorlastirma...

     Bu sirada telefondan oyle bir ciglik geldi ki adam telefonu uzaklastirdi. Sonra bize donup " yaa insan arzularinin sonu yoktur, arzusunun esiri olan insan da yaptiklarinin sonunu hic dusunmez" dedi ve bizden muskayi istedi (hala cantamda duran muska). Elime eldiven gecirip muskayi almaya gittigimde ciglik atmisim sagolsun babam yanima geldi. Cantayi alip mansur hocanin yanina goturduk.

Normalde cantanin icinde bi tane muskasi olmasi gerekirken bu sefer iki tane vardi ciglik atmamin sebebi buydu. Remzi hocanin yaptigi muska cinleri bizim evden uzak tutacaksa bu muska nerden gelmisti hala soktaydım. Bunu goren remzi hoca benden eldiven isteyip cantanin diger gozlerine de bakti ve iki muska daha buldu:

M ya mansur hoca ben sana demedim mi sancara yapilan buyu daha kuvvetlidir diye
R nasil olur ama hocam hala anlamiyorum..
M herseyi de anlatamiyoruz ya evladim..

Yanindaki bond cantayi acip icinden bi kac malzeme cikartti soyledigine gore remzi hoca durumu anlatinca tedarikli gelmede fayda gormus.

     Muskalarin hepsini birseyler okuyarak ayri ayri kaplara koydu ve demledigi (evet bildiginiz demledigi) karisimi da bunlarin ustune yine birseyler okuyarak doktu. Caydanligi her hareket ettirdiginde etrafa cok guzel kokular saciliyordu hatta bi ara kendimi tutamayip caydanliga yaklastim ve kokladim "cok guzel kokuyor degil mi" dedi sadece..

Yaklaşık bi saat surmustu bu fasil ve bittiginde yine birseyler okuyarak "sifasi allahtan evlatlarim" dedi. Biz bitti mi bitmedi mi diye dusunurken bir anda kaplarin icindeki muskalar alev aldi: birden basladi cok hizli yandi ve bitti. Hos bir koku birakti geriye sadece, o les kokulu muskalardan bu kadar guzel kokularin cikmasi cok sasirtmisti beni.. Mansur hoca onde biz arkada salona dogru yurumeye basladik, daha koltuklarimiza oturmadan kapi caldi. Babam "sizinkiler geldi heralde kansu" dedi. Onlar da gelince cay servisine basladi annem, mansur hoca saka ile karışık "sancar sen varken annene is tutturmaya utanmiyor musun" dedi, hanimlari oturma odasina gönderdi "caylarimizi da sen takip et, olmaz mi" dedi. Zaten remzi hoca da boyleydi, sofra biz gitmeden once kurulmamissa herseyi o ve oglu yapardi; bize de baskalari evimize geldiginde hizmeti bizim yapmamizi soylerdi: onlar sadece size helal evladim baskasinin gormesi abestir"

B hocam curmumuz nedir
M orasini Allah bilir de tevbe edersen ondan da kurtulursun
B yani borcumuz ne demek istedim hocam
M Allah'a sukret evladim
B hocam, ben sizi anliyorum da bu iyiliginizin altinda kalmak istemem
M evladim Allah u teala bizim vesile olmamizi istemis biz de olduk, nimet yine ondan benden kaynaklanan; benim sebep oldugum birsey degil ben sadece araciyim..
B (cebinden bir mendil cikartti ve acti) hocam ben bunlarin hepsini bu belayi defettiginiz icin size vermek uzere hazirlamistim (ne kadar nakit oldugunu bilmiyorum ama bnm gordugum en az 4 tane burma bilezik bi kac kupe vs gbi baya bi zinet esyasinin oldugu idi: belki de annemin takilarinin tamami ve kenarda birikmis paramiz)

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin