Bu sefer yemek masasi yemek falan yoktu dolabindaki zuladan direk hayvan sakatatlari cikartti ve konuya damardan girdi:
Bu etleri (domuz etiymis ayrica sakatatlardan bahsediyordu) ve kemikleri (yine domuz kemigi) misafirlerimize ikram ediyorum ki davetimize hemen cevap versinler..
Bu cumleden sonra kizin soylediklerini soylemeye benim dilim el vermiyor zira bir cok dindar inandiklari rablerine dua ederken o kadar yuceltme sifati kullanmiyordur.
Kiz daha ayinini/duasini/meyhiyelerini tamamlamadan biz gerilmeye başlamıştık. Kiz bildigin cinlere dua ediyordu ve yavastan gerilim korku ortami olusmaya baslamisti. Kiz bi onceki seansta olanlari anlatinca ortamdaki 7 8 comez direk moda girip korkmaya basladilar. Ortamin daha onceden de musait olmasi (dedigim gbi kiz odasini cin ocagina cevirmisti) daha kisa surede gelmelerini saglamisti.
Cadi tahtasi ve demir yuzuk yine ortaya cikti bu sefer ben de bile gerilim artti. Biz 4 profesyonel agirdan aliyorduk: benimki korkudandi; sanem eglenmek istiyordu; didem ve permin comezlerin heveslerini almalarini bekliyordu.
Ilk etapta comezler gayet tutuktu. Cinler de buni anlamis olacaklar ki ortami senlendirmek icin (kendi adlarina, bunun da sebebini aciklayacagim) comezlere birbirlerinin bilmedikleri sirlarini aciklamaya basladilar. Bundan gaz alan comezler artik daha iyi sorular soruyorlardi kendilerince: okulda kim kimden hoslaniyormus kim kiminle ne konusuyormus vs. Cinlerin butun bunlara cevap vermelerinin tek sebebi sanem gibi onlari kendilerine kul kole etmekti, bu cevaplar da bunun baslangiciydi. Gecen seferki gerilimler bu sefer olmuyordu bu da beni sıkmaya baslamisti, yuzuge dokunmadan
bu yuzuk falan beni sıkıyor, aklimda bir suru soru var ve cevaplari yuzukten takip edilebilecek seyler degil. Mutfak masasinda bir defter var oradaki sorulari gunumuz turkcesiyle benim her detayini kolayca anlayabilecegim sekilde ve yazimda cevaplayip defteri kapatir misiniz, ben de gercekten gelenlerin siz oldugunuzu bileyim" oldugu gibi kansunun talimatiydi tabi ki bu. O sirada caktirmadan perminin telefonunu almistim cunku isler kizisabilirdi. Bir kac dakikalik bir durgunlugun ardindan kapi kelimelerle anlatilamayacak bir siddette kirilacak gbi carpilarak acildi, o sesi duyunca sormaz olaydim dedim ama is isten gecmisti. Iceriye agir adimlarla rahmetlik dedem girdi (bn 9 veya 10 yasimda yani 6 7 sene once vefat etmisti) "evladim beni yormaya utanmiyor musun" dedi ama gozlerindeki sinir hinc o vahset ifadesi benim kanimi cekti, comezler zaten kapinin carpilmasiyla dehsete dusmuslerdi hatta kokuya bakilirsa bi iki tanesi altina sicmisti bile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4
TerrorSerinin 4.kitabında olayları araştırmaya devam ediyoruz