Hüddam Cinler Ve Evren 4

2.4K 35 17
                                    

     Çabuk sinirlenebilen yapısı vardır anladığınız kadarıyla ve genelde bir duası vardır birde kasemi şimdi bakın..

Netteki davetlerden yarısı doğru bunun ile ilgili olanlar ama YAPMAYIN. başınıza bela almanızdan değil. Dinden çıkarsınız.

Neden mi ?

Kardeşim sen hayatın boyunca dua etmişsin cevap gelmeyince Allah kalbine ya sabir diye üflerken sen gitmişsin onu tanrın edinmişsinde dilek istiyorsun ? yatmadan bi tarafına mum sok daha etkili olur...

Şimdi bi normal caiz olan duası vardır bu dua Allahın isimleri ile fekacin mehmedin isimleri ile şifrelenmiş olandır..

Bununla birlikte göz kapıların gönül kapıların açılmaz. Çünkü istek gibi birşey yoktur...

He şimdi gelelim kaseme...

Bunda o cin taifesinin isminden bahseder resmen çağırırsın hani çünkü arkadaşlar abrakadabra kadar olmasada evrendeki her sözcüğün sırrı vardır..

Hiç düşünmedinmi besmele i şerife ile nasıl rahatlıyorsun ?

şimdi bir cin davetinin türkçesinin sadece bikaç satırını atıyorum...

Bu arada şifrelenmiş sözcükler arapçaya göredir. Başka dillerde tesir edilmez çünkü birçok gerekliliği vardır. Mesela tütsü yakmadan istiosan sabaha kadar oku gelmez. BUNU ŞÖYLE AÇIKLAYAYIM ;

EViNiZE MiSAFiR ÇAĞIRIYORSUNUZ YEMEK YAPMAMIŞSINIZ BiŞEY iKRAM ETMEMiŞSiNiZ..

Kardeşlerim korkmasın diye direkt kendim aklımdakini söylüyorum mesela duayı kasemi okursunuz sonunda kasemden ayrı sözcükler vardır.

Türkçesi..

Ey karanlıkların arkasında gizlenmiş habis ruh. (habis pis şeytanidir) Bana kendini göster ve davetime icabet et !

Ve beyler bütün davetlerin sonunda şu 3 kelime 3 defa tekrarlanır. Bunsuz davet asla ama asla olmaz. Olsada geç olur riyazatlılarda olmaz 1 ay ile 6 ay arası sürer çünkü..

Elvahan elvahan elvahan ,Elacele elacele elacele , essaate essaate essaate.

Anlamları ;

Davetime icabet et Acele et. Yani aslında asıl değişiklikler bu kısmı söyleyince olur arkadaşlar...

Unutmayın : ikram geri çevrilinmez

     Bu fekacin mehmedin Allah ile olan duası 41

Kasemi ise 3 yada 7 okuma ile birlikte geliyor yazılmış internete geçen gün inceleme fırsatım oldu.

Şimdi 3 yada 7 defa okursan sadece taifeyi cinden birileri gelir ve sana gözükmez.

Rüya yoluyla etkileşime girerler genel şekli bazen tavuk bazen keçidir.
---
Birde beyler bakın bilgilendirme amaçlı birşey yazıyorum Allah aşkına şuna uyun ;

NETTE GÖRDÜĞÜNÜZ YOK ALLAHIN iSMiYLE VEDUD iLE SEVGiLiYi GERi DÖNDÜRME YOK ZENGiN OLMA ŞU iSiMLE VS VS

Çoğunluğunda cin daveti var ve tapınma bile var.

atıyorum anne ismi kendi isminizi koycağınız yerler var veya keza ve keza dediğimiz hacetinin söyleneceği yerler..

Oğlum salakmısınız siz ya hiçmi kafanız basmıyor ? kendi isminiz ile birlikte birde ANNENiZiN ismi geçiyor okuduğunuz anda dyelimki celbiyye yani karşındakini aşık etmek istiyorsun.

O aşık olana kadar cinler ilk önce annene musallat olur eğer hafizannallah doğruysa şiddetliyse davet.

Sen o ismini vermen ile boş kağıda imza atmış oluyorsun.

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin