Huddam Cinler Ve Evren 2

3K 41 9
                                    

     Neden melek demiş anlamadım ama kitapda bir sürü ritüel var. işin tuhafı şeytanın ismi felan hiç yok.

Sadece cin padişahların mensup olduğu Semsemailin isimi vardı. Şimdi gelelim Semsemaile ve yeryüzünün en güçlü cin padişahı olarak tanıtılan filmi bile yapılan Al-Ahmar Mihreze.

     AL-AHMAR MiHREZ.

internette araştırdığınızda yorum hariç tek bilgi ;

Salı günü, Mihrez el-Ahmer'dir. Tacı, altındır ve çadırı yündendir. Yardımcılarının giyimi, kırmızıdır. iblis'in çocuklarından biridir. Kırmızı renkte ve insan görünümündedir. insanlara tasallut ettiğinde (musallat olduğunda) burunlarından kan akıtır. Kuyuları kurutur. Ateşten yatanların çoğuna halisünasyon gösterme yeteneğine sahiptir.
Tacı altın olduğundan bütün kabilelere hükmedebilir.

Arkadaşlar paylaşan arkadaş haklı olarak gerçek bilgileri sansürleyip koymuş ve iyi yapmış. Ama burdaki önemli bir yanılgıyı doğrulara dökmek istiyorum.

Bütün Kabilelere Hükmedebilir...

Hükmedemez . Böyle birşey imkansızın ötesindeki bir ışıktan ibarettir. Bu ve bunun gibi şerli godoşlar ;

1.Çok eski büyü kitaplarında isimleri değişik halde zikredilir tek isimleri yoktur. Büyü ile eğer yapılan kişi zayıf insansa tesiri büyük olur (Bu insanlar için)

2.Müslüman cin kabilelerinden en büyük ordular ayetlerin görevlilerinin hizmetindeki ordulardır burdaki hüküm kelimesi SADECE AMA SADECE ŞEYTANIN KABiLERERiNDEKi HÜKMETMEKTiR.

Ve bu padişah Dehaneş ile işbirliği yapar.

Dehaneş : Hayal gücü gösterme yeteneği olağanüstü olan bir cin padişahıdır. Şerlidir. Ayın hemen hemen bütün günleri aktiftir. Her cin padişahının yetkileri ve azgınlığı gezegenlere göre değişir. Bunun insanlar içinde olanına BURÇ diyoruz.

Burçlar doğrudur fakat hakkında yazılanlar yanlıştır. islamdaki yeri YILDIZNAME dir geleceğinin kısmetinin bu ebced ile harflerini bulup gezegenine göre yıldızname yani Kurandaki yeri ŞiRK olan Geleceği Bilme (Fal Baktırma)dir.

Şimdi buna doğru diyenlere gelince. Geçen gün bana bi abla geldi hararetli hararetli konuşuyor ben dinliyorum ama öyle şeyler anlatıyorki sağa sola baktım selena dizisinin çekiminde gizli oyuncu sandım kendimi. işte efendim hocaya gittim yıldıznameye baktım çocuğun kız olcak dedi kız oldu.

Şimdi beyler söyleyin ne desem azdır bu kadına ne diyeyim ?

%50 ihtimal Erkek %50 ihtimal Kız olacak.

Muhtemelen böyle zihniyeti olduğu için onuda anlamayacaktır. zar zor anlattım böyle böyle kötü iştir baktırma diye hani baktır ama inanma yani yok dinlemedi.

Adamın yanına gittim. benim öyle cinlerle muhabbetim felan cinci değilim dediğim gibi ama büyüden gelen bi kalp gözüm açıktır. Adamın yanına varır varmaz hani Eşşeğe hakaret etmek istemem. leş gibi kokuyordu odası. zor durdum havalandıralım dedim yok dedi adam ben anladım o kokuyu sadece ben alıyordum.

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin