Rüyamda anormal birşey görmedim, sadece aşık olduğum kızı gördüm... Onla da normal geziyor dolaşıyorduk.
Saat 10 gibi dayım uyandırdı.
-Gel biraz dışarı çıkalım rahatlarsın dedi....Ben, hemen ayaklarına baktım çünkü artık paranoya olmuştum... gerçekten dayım mı, değil mi emin olamıyordum... o da bunu anlamış olacak ki gülümsedi,-sor istediğini cevaplıyım hadi dedi.
+ Rabbin kim dedim
- Allah dedi
+ peygamberin kim dedim... sağ elini kalbine götürüp
- muhafazid (s.a.v) dedi.
+inşallah sensindir dayı diyip güldüm.
Dışarı çıktık,+nereye gideceğiz dayı dedim.
-Buralardayız, biyere gitmeyecez köyü gezelim, sohbet edelim biraz normale dönmeni istiyorum dedi.
+Peki dayı dedim,
-istersen sigara içebilirsin yanımda, rahat ol dedi.
+Bu olayların iyi yönleri de varmış dayı diyip güldüm , dayım da güldü ama garip adamdı dayım. Hiç dişlerini görmedim gülerken, sessizce gülerdi az yerdi az uyurdu.. .
+Dayı ne zamandır doğru düzgün birşey yemedik, bugün iyi birşeyler yiyelim dedim...
- olur dedi. Biraz daha yürüdükten sonra köyü üstten gören manzarası muhteşem olan biryere çıktık, köyü kuş bakışı görüyordu .
Tepeye çıktığımız da köye bakıp gerçekten güzel bi köy olduğunu düşündüm, dayım telefonda biriyle konuşuyordu sanırım yengemdi. Bi sigara yakıp oturdum, dertli dertli içmeye başladım. Rüyamda gördüklerimden sonra kendime güvenim gelmişti biraz, en azından ifrite acı çektirmeyi başarmıştım kendi başıma. Dayım neler yapmazdı kim bilir diyordum içimden, o sırada dayım seslendi
- ilyas, hadi gidelim yemek yiyelim diye
+ peki dayım dedim...
Kalktık, sallana sallana geliyorduk ama aklıma takılan sorular vardı.+Dayı dedim, bu kabile beni ne şekilde öldürmek istiyor... yani bi fantezileri var mı dedim gülerek.
- Sanırım yakarak öldürmek istiyorlar dedi,
+peki dedim, o zaman beni neden buz gibi ırmaga attılar, nasıl yanacaktım ki ırmakta dedim.
-Bunca olana şaşırmıyorsunda ırmağın kaynarlaşacağına mı inanmıyorsun İlyas? , eğer o gün okumasaydın gücünü toplamasaydın o ırmak kazan gibi kaynayıp seni de içinde haşlayacaktı dedi.
Tüylerim diken diken oldu öyle söyleyince. Doğru diyordu işin tek ilginç yanı ırmağın kaynaması diye düşünmek aptallık olurdu...+Peki dayı anlatsana biraz dedim, şu annemden aldığın kitabı neden aldın ve nasıl bi kitap dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4
HorrorSerinin 4.kitabında olayları araştırmaya devam ediyoruz