Cin Çağırma 21 Fınal

2.9K 72 11
                                    

     Mansur hoca usulca mendile uzandi, eline aldi ve kapatti, remzi hocanin " bu isler para pul icin yapilmaz, yapan varsa sahtekardir" sozleri kulagimda cinladi ve "boku yedik hicbirsey bitmemis" diye dusundum

M madem sen vermeye niyet etmissin biz de usulen alalim, al sancar bunlarin hepsini sana veriyorum: unutma bak basina bir daha boyle birsey gelirse senden dunyalik umanlardan medet umma..
S anladim hocam (sıkıyosa anlama yasadik zaten)
M remzi evladim vakit epeyce oldu hadi sen kansulari evlerine birak sonra gel beni al
R hemen hocam
M sancar hadi sen de git...

Yillar sonra ogrendim ki mansur hoca babamin bu iyiligi karsiliksiz birakmak istedigini farketmis ve bizi ozellikle gondererek babama:

Evladim sizin haliniz vaktiniz yerinde gozuyor allah berekini yasatsin, sen de karsilik vermek niyetindesin madem kansunun egitimini sen ustlenirsin olmaz mi, demis. Babamin da canina minnet kansuyu da severdi ama kabul ettiremeyecegini dusunsugu icin birsey yapmamis o gune kadar.. Mansur hoca remzi hoca geldiginde babamla konustuklarini anlatmis remzi hoca da sevinmis bu ise.. Bn bunlari univden mezun olunca ogrendim, babam remzi hocaya kansuya vermesi icin her ay para verirmis remzi hoca da bu parayi bi baskasinin araciligi ile kansuya yollarmis...

Simdi gelelim zurnanin zart dedigi yere: kansu serbetli, remzi hoca bu islerde ruhsatliydi da bu mansur hoca remzi hocanin hocasi olmasi haricinde kimdi..

     Neyse remzi hocadan ogrendigim sekilde aktarayim:

Bildiginiz gbi remzi hoca cinli buyulu islerde ruhsat sahibi bi kisi, ve bu ruhsat calisilarak alinan bir ruhsat degil kansu gibi serbetlilerin alabildikleri bir ruhsat. Bu duruma bazi yerlerde sir sahibi olmak deniyor ki bence de cok uygun. Cunku adam buyu ve cin konusundaki sirlara vakif.. Ancak remzi hocanin sahip oldugu bu ruhsat sadece belirli konularda oldugu icin sinirli bir ruhsat ama mansur hoca (remzi hocanin tabirini aynen yaziyorum) "esrar-i kulliyeye umumen şamil" bir ruhsat. Yani bizim bildigimiz cinler/buyuler sadece bir konu ve bu konularin haricinde ruhsat almayi gerektirecek cok fazla konu var ve mansur hoca bu konularin tamaminda ruhsat sahibiymis. Remzi hocaya baska neler oldugunu soyledigim zaman bildigi bir tek seyden bahsetti: cinler kendi kafalarina gore remzi hocaya yardimci olurlarken mansur hoca onlardan bir sey istediginde bizim gibi cin min cagirmadan onlara sorup ogrenebilirmis, mansur hocaya remzi hocaya yaptiklari gbi keyfi davranamazlarmis. Cok basit gbi gorunse de bu bile remzi hocanin asla yapabilecegi birsey degilmis. Baska nelerin oldugu onun bile hayal sinirlarinin otesindeymis.. Ayrica birseyden bahsetti ama kendisi de emin olamiyormus o da zaman'in sirrina sahip olma ihtimaliymis: bi kac kisi onun olamayacak kadar kisa surede bazi isler yaptigini soyluyormis. Nasil yani diyebilmistim "ne anladiysan oyle" demisti ama bn hic birsey anlamamistim.

Iste bu sirlarin tamamina vakif olmasi dolayisiyla remzi hocanin altindan kalkamayacagi seyleri bu kadar basit bi sekilde halledebilirmis..

     Muhtemelen tatmin edici olmayan bir aciklama ama bana yapılan tek aciklama da buydu...

Gel gelelim olaylarin arka planina:

Sanem son hamlesini yani delirmesine sebep olan buyuyu yapmadan once iki tane cindardan da ayrica iyilik istemis: eger ki kendisine birsey olursa intikaminin alinmasi. Birisi istanbuldaki eleman digeri hangi sehirde bilmiyorum ama orospu gidip elemanlarla tanismis etmis, bizlerin kim olduklarini soylemis. Basina birsey gelince kimlerin araciligi ile muskalari ulastirabileceklerinin bilgisini vermis. Bu adamlar da sanemden haber alamayinca istedigi iyiligi yapmislar: sanemin yancilarindan (bizi okuldaki bi iki it) yardim alarak muskalari bizim cantalara sokmuslar. Ama bu muskalar remzi hocanin keserek yaptiklari muskalar gbi iki parcaymis: birer parca bizim sahsimiza ait esyalarin icinde diger parcalar kim bilir nerse olacak sekilde. Ikisi ayni anda yokedilmedigi müddetçe buyu bozulamazmis. Remzi hocanin bize yardim edememe sebebi de bu yapilan buyunun (cok eski bi buyu dememi bekliyorsaniz cok buyuk hata yapiyorsunuz) yeni bir buyu olmasiymis: old school sounds degil yani adamlar bildiginiz cinlerin yeni gelistirdikleri buyuleri ogrenmisler (bilim kurgu veya saka gbi aq).

Mansur hoca bize geldiginde remzi hocanin muskalarinin etkisiz kalip cinnilerin muskalarin tamamini bize getirebilmesi mevzusu ise kansunu tabiriyle: "suyun oldugu yerde teyemmum tutmaz yegen: esrar-i kulliyeye umumen samil olanin oldugu yerde digerlerinin borusu otmezzzz"mis, evet zyi bu sekilde uzatti..

Butun olaylardan sonra ben perminle arama mesafe koydum o da sevgilisiyle uzun soluklu bi iliski yasadi, univ 3teyken evlenmisler,

Ben perminden uzaklasirken didem ve sancar yakinlastilar: didem univi bi sene kazanmadi ikinci sene kansu ile ayni univi kazandilar zaten lise bittigi yaz evlenmislerdi,

Ben univi kazandim 4.senede eve gittigim bi gun sibelle karsilastik bi muddet (uzunca bi muddet) arkadas olarak kaldik ama en sonunda nisanlandik: yakinda dugunumuz var ;)

     Sanem sanem sanem.. Bu hikayeyi yazmaya basladigimda ben de merak ettim sosyal aglarda bulamadim, en son kaldirildigi timarhaneye gitmek aklima geldi.. O ciksiligin guzelligin o gun bizim sinifa geldiginde yitip gittigini soylemistim degil mi.. Doktorlara saatlerce dil doktum liseden arkadaşım gormek istiyorum falan diye, kadin sagolsun didemin dosyasini cikartip bana sorular sordu birebir cevap verince insafa gelip yanina goturdu: kullandiklari hic bir tedavi yontemi ise yaramadigi ve bir gelisme gostermedigi ayrica toplum icin buyum bir tehlike arzettigi icin tecrit hucresine almislar, elleri arkasindan bagli olarak bir hucreye tikilmis vaziyette.. Doktorun soyledigi "kullandigimiz bazi ilaclar beyin aktivitesini dusurmek icindir ama bu hastaya her ne oldu ise beyin aktivitesi birak dusmeyi kipirdamiyor bile o yuzden seluzyonlari (gayipten sesler duyma) ve halüsinasyonlari devam ediyor, anlamli sayilabilecek soyledigi tek sey 'xxyyzztt buyusunun tutmus olmasi gerekirdi' buyulerle ugrasmak da neymis.." oldu, cok yazik etmis kendine..

Sukran hocanin bi oglu oldu her ne kadar ulasmak istesem de ulasamadim,

Kingkongun sag ciğer hala sıkıntı cikartiyormus..

Sinifimizda haremlik selamlik oturan muallakler ve lezolar kendi oz kimliklerine donmusler unive gidince..

Tanerin durumda değişiklik yok

Caglayi ne gordum bi daha ne de sorusturdum..

Ha bu arada kansu kendisine yapilan buyuden kurtulunca dideme yapilan buyuyu de bozdu, remzi hoca bile hayrey etmis "nasil bozabildin evladim" demis

Remzi hocanin evine girdigimizde kitabi benin gorememem kansunun kitabin bi sonraki sahibi olmasindanmis ama remzi hoca hala hayatta olsugu icin kitap hala onda kansu lazim olduğunda gidip aliyormus sadece.

Kansu babamin kendisine burs verdigini iki yil oncesine kadar bilmiyordu, simdi bana "yegen cocugun olursa ben okutacam" diyor..

Olaylarda hala mutlu son yok  maalesef ben hala ara ara o ilk kez gordugum seyleri goruyorum, hala alisamadim: şerbetsiz vs oldugumdan sanirim..

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin