o varlıkla seviştikten sonra boşalmışım aninden bir sesle uyandım. merve başı ucumda beni uyandırmaya çalışıyor. çok korkmuş kız tabi bu arada giyinmiş. kız boşaldığımı farketmiş. bana uykumda sürekli sarsıldığımı titrediğimi söyledi. ona o an anlatamadım olanları. kız bu olanlar normal değil benim başıma gelenler şu an sana olanlar ben korkuyorum sevgilim birine gidelim falan dedi. bende kabustu aşkım fazla büyütme falan dedim. ama bende farkındayım bazı şeylerin ters gittiğini ve bunun nurgül ile ilgili olduğunu ama merveye söyleyemedim bunu o an. ve o an buna ne derseniz deyin 6. his önsezi falan hissetiğim merveyle birlikte olmak istediğim içindi bu olanlar. o an bunu hissettim. merveye ben bir duşa gireyim sen yat dedim. bir güzel sıcak duşumu aldım giyinip odaya girdiğimde merve uyumuştu ışıklar açıktı korkmasın diye bende açık bırakıp bir sigara yaktım canım kenarında caddeye bakmaya başladım. bir anda otobüs durağının köşesinde nurgüle çok benzeyen, belkide oydu, birini gördüm. tam seçemedim ne oluyor lan deyip gözümü ovuşturup bir daha baktığım zaman yoktu hiç kimse gerçekten ürperdim o an ve bu olayların sebebinin nurgül olduğunu iyiden iyiye düşünmeye başladım. sabaha kadar kafamdan yüzlerce düşünce geçti nasıl olabilir falan diye.
4 gün sonra nurgül geldi sonunda. merve ona karşı iyi davranıyordu ama ben kızı gördüğümde bir soğuma geldi içime. gözlerinde ki bir şey bir parıltı beni rahatsız etti. benimle fazla ilgili konuşması gülmesi espriler yapması hatta bakması kısacası varlığı bile ruhumu sıkıyordu. bunları tabiki merveye söyleyemezdim nasıl açıklayacağım ki bunu. neyse o gün pılımı pırtımı toplayıp eve döndüm.
bu olayın peşini bırakmayacağım dedim kendi kendime internetten araştırmalara başladım. büyüye nazar cinlere inancı olan bir insandım ama pek bilgim yoktu işte. internette saatlerce araştırma yaptım nette büyülerle cinlerle ilgili o kadar çok bilgi paylaşım var ki şaşırırsınız. artık bana büyü yapıldığından emindim hem de etkili bir büyü. ama büyünün tam içeriğini nasıl olduğunu bilmiyordum. ama büyünün ben merve ve nurgül üçgeni arasında olduğunu biliyordum. bundan emindim. sonra dişimi fırçalamak için banyoya doğru yürüdüm. fırçayı aldım elime tam macunu sürecekken elimden kaydı ve yere düştü. almak için eğildiğimde çamaşır makinesinin altında bir şey fark ettim. küçük bir torba ağzı iple bağlanmıştı.
bunu gördüğüm an kafamda ki şeylerin doğru olduğunu düşündüm. torbanın ağzını açmamla öğürmem bir oldu. içinde çürümeye başlamış bir kanlı et parçası(ufak bir parça) buna bağlı bir kağıt vardı. kağıdın arapça yazılar, değişik şekiller, merve ve benim beraber çekildiğimiz fotoğrafın ufaltımış hali vardı. mervenin tek gözü ve ağzı oyulmuştu. bu işi kesin nurgülün yaptığını düşündüm eve gidip hesap sormak istedim ama sonra vazgeçtim. elimde kanıt yok bir şey yok. hem merveye ne diyeceğim. bize yemeğe geldikleri gün koyduğuna adım gibi eminim. dedim en iyisi bunu hocaya götüreyim. bu konularda bilgili bir aile dostumuz vardı kasım abi. kendisi ilahiyat mezunu senelerce cami imamlığı yapmış aynı zamanda bu konularda kendini yetiştirmiş bir zat.
neyse o torbayı kapatıp ağzına gene bağladım. gittim dişimi bile fırçalamadan yattım sabah işe gidip izin aldım. merveye rastladım hayırdır nereye gidiyorsun dedi. dedim işim var sonra konuşuruz. neyse kasım hocayı telefonla aradım hoşbeşden sonra dedim senle konuşamam gereken çok önemli bir durum var. yanına gelmem lazım dedim. tamam gel tabiki dedi. kasım hocanın evine gittim. biraz hoşbeşden sonra herşeyi bir bir anlattım hatta kızla sevişmemiz kısmını bile atlamadım. orada biraz yüzü asılsada dinledi beni sükunetle. ve en son bulduğum torbayı verdim. torbayı açıp kağıdı çıkarınca aniden kendini titreme tuttu. dualar okumaya başladı yüksek sesle.
kasım hoca dedim ne oluyoruz ya. dedi sana ve bu kıza çok güçlü bir büyü yapmışlar. sizi ayırmak ve kızı delirtmek için size güçlü bir cin musallat etmişler. anlattığın rüyadan anlaşıldığı üzere bu kadın cin. bu büyüyü yapan kişi çok fesat ve bu konuları araştıran biri olmalı böyle güçlü bir büyüyü yapmak için. bu et parçasıda büyük ihtimal büyüyü yapana ait olmalı. kadın cinle anlaşmayı kan üzerinden yaparsın. işte o an yıldırım çarpmışa döndüm. hani bazı olaylar olur ya fazla üzerinde durmazsın dikkat etmezsin ama onu hatırlatacak bir olay olur bir anda aklına gelir böyle oldu. merve nurgülün bana yemeğe geldikleri akşam bu nurgülün parmağı bandajlıydı öylesine bakmıştım ama benim için bir şey ifade etmemişti. şu an taşlar yerine oturuyordu nurgülün tavırları rüyalarıma onun suretinde giren cin her şey...
hocaya bundan bahsettim ve bu büyüden kurtulmanın yolu var mı dedim var dedi. o cini çağırıp anlaşmayı bozduracağız yoksa... yoksa ne hocam dedim yoksa öldürmek zorunda kalacağız ki bunu hiç istemem. cin öldürmenin sonuçlarını kimse bilemez. intikam isteyebilirler.
bende ne yapacağız hocam dedim sen ben ve merve ritüel yapacağız ve ben o cini çağıracağım size yapılan büyüyü bozmaya çalışacağım. ben merveyi aradım hemen acil iş çıkışı şuraya gel soru sorma gelince anlatırım dedim hemen kapadım. merve akşam 6 gibi kasım hocanın evinin yakınlarına geldi onu alıp kasım hocanın evine gittik. merve sürekli soruyor ne oluyor nereye gidiyoruz diye. bende sabret gidince anlatacağız diyorum. neyse kasım hocanın evine gittik. hoş geldin hanım kızım diye merveye gülümsedi. içeri geçip çay eşliğinde her şeyi merveye anlattık. başta itiraz etse de sonradan anlattıklarımızı ve gösterdiğim torbayı görünce inandı. Ritüel için hoca eski bir çinko leğenler olur ya hani liseli piçler bilmez annemiz bizi sobanın yanında yıkardı içinde öyle bir leğen ama ufak. içine bir arapça yazıları yazılı bir kağıdı yakıp küllerini boşalttı. yandaki bir kaç tane mum yaktı. leğenin içine su koydu ve önceden hazırladığı balığı suya saldı.
neyse ritüel için her şey hazırdı. benle kız hocanın karşısında leğenin önünde hoca da diğer tarafta. hoca arapça bir şeyler demeye başladı. aniden mumlar rüzgar varmış gibi alevleri uçuşmaya başladı. sonra kapayın gözlerinizi dedi. aniden yanımda bir hareketlenme duydum. merve ayağa kalkmıştı sanırım ve beni korkudan aklımı kaçırtacak şey oldu. merve konuşmaya başladı. arapça konuşuyordu. gözlerimi açmadan yana doğru kaydım hoca yerinde kal deyince durdum. hoca merveye arapça cevap verdi. kendi aralarında bir şeyler konuştular mervenin sesi çok korkunçtu. hayatımda böyle bir ses duymadım. sonra merve aniden bağırmaya başladı ve bana doğru saldırdı. işte o an gözümü açtığımda şu an bile tüylerimi diken diken eden o sahneyle karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4
TerrorSerinin 4.kitabında olayları araştırmaya devam ediyoruz