Nurgül

2.9K 49 8
                                    

     hikaye 4 sene öncesine kadar gidiyor. 22 yaşında okuldan mezun olduktan sonra bir firmada elektrik mühendisi olarak işe girmiştim. amacım biraz tecrübe kazanıp işimde kendimi geliştirmekti. Her şey iyi gidiyordu. Çalıştığım firmada merve isminde muhasebe departmanında bir kız vardı. benden 2 yaş küçük sarışın tatlı bir kızdı.

     işim gereği muhasebe departmanı ile sık sık işim oluyordu. git gel bu kızla muhabbeti ilerlettim. iş çıkışları bir yerlere gitmeye tatil günleri görüşmeye başladık. 2 ay sonrada çıkmaya başladık bu kızla. bilen bilir benim çalıştığım gibi büyük firmalarda böyle ilişkiler dedikodu kaynağıdır. o yüzden ilişkimizi şirkette belli etmiyorduk. ama olayıı çakanlar oldu tabiki. neyse merveyi size biraz anlatayım genelde sakin uysal güzel karakterli bir kızdı. ağzından bir kere bile kötü söz duymamıştım düzgün terbiye almış kendini iyi yetiştirmiş bir kızdı. Kendi gibi çalışan bekar bir arkadaşıyla aynı evde yaşıyordu. her şey beni kendi evine davet etmesiyle başladı.

     mervenin evine gittik. arkadaşı nurgül de evdeydi. kız orjinal yeşil gözlüydü. kızıl saçlıydı ama size baktığında bakışlarının ağırlığını resmen üzerinizde hissediyorsunuz. hani bazi insalnar olur size bakışlarıyla nazar değdirir ya bu da öyle hesap. neyse kızla tanıştık kız bankacıydı. bize sağolsun pasta börek falan yapmış tabi mervede akşamdan yardım etmiş ona baya eğlenceli gün geçirdik ben merve ve nurgül. neyse gece 12 ye kadar oturduk. ben müsaadenizi isteyim dedim. merve tamam olur gibisinde bakış attı. kızla çıkalı 2-3 ay olmuştu evlerinde kalabilirdim ama hayvanlık yapmayım onlar buyur etsin diye düşündüm. neyse nurgül atıldı ya kal bizde işte salonda yatarsın diye. ben şaşırdım nurgülden bunu beklemiyordum merveye baktım o da sen bilirsin bakışı attı. bende tamam öyleyse dedim.

      salonda yatak açtılar bana. onlarda odalarına çekildi. yattım sanırım 1-2 saat geçti aniden gözlerimi açtım bir de ne göreyim salonda nurgül oturmuş sabit gözlerle bana bakıyor gözleri yeşil yeşil parlıyor ama sanki ateş gibi yeşil ateş. bende bir an ürktüm amk ne oldu nurgül dedim. sustu ve sadece bakmaya devam etti. ben bir daha yineledim ne oldu diye bir anda kalktı üzerime doğru yürüdü başımda dikilip seni istiyorum dedi ama sesi zehirli bir yılanın tıslaması gibiydi aniden gözleri kıpkırmızı oldu. bende o an çığlık atarak uyandım. bir baktım kapıda nurgül o da kalkmış rüyanın etkisiyle bir anda görünce irkildim. merve bir bana bir nurgüle baktı noldu dedi bir şey yok dedim. nurgüle baktım sakin ve normal görünüyordu ama sanki hiç uykulu bir hali yok gibiydi sonunda konuştu ne oldu hayırdır öyle bağırdın ki yataktan fırladım dedi gülümsedi bende yok ya kabustu geçti diye gülümsedim. neyse bunlar gitti gene yattı ama ben sabaha kadar bir daha uyuyamadım amk. sigara falan içtim sabaha karşı 1-2 saat sızmışım.

      sabah hep beraber kahvaltı ettik günlerden pazardı. ben merveye ve nurgüle yardım ettim kahvaltıda. nurgülde bir değişiklik falan yoktu. gayet sıcakkanlı davranıyordu. bende yavaş yavaş rüyayı unutmaya başladım. bu rüyanın üzerinden 2-3 hafta geçti. bu arada bir kaç kez daha mervelere gitmiştim o bana geliyordu. bir keresinde nurgül ve onu yemeğe falanda çağırmıştım. bir gece uyurken gece 2-3 civarı telefonum çaldı. arayan merve idi ağlıyordu hayırdır kızım ne oldu diye çabuk yanıma gel ne olursun çok korkuyorum çabuk gel falan diyor. atladım taksiye gittim işte. nası evine vardiğımı hatırlamıyorum hayırdır ne oldu dedim. benim tüylerimi diken diken eden olayı anlatmaya başladı. gece 1-2 gibi yatmış. bir ara aniden uyanmış odası normalde aydınlık olur mervenin çünkü çok işlek bir caddede. sokak lambaları dükkanların panoları falan. odada normal dışı bir karanlık varmış. merve kafasını çevirip duvara bakmasıyla şok olmuş. duvarda 3-4 tane gölge gibi varlıklar. gözleri olabilecek yerde kıpkırmızı iki leke merveye bakıyorlar. tabi merve çığlık atmak istemiş. ama nesi çıkıyor ne de hareket ediyor. sanki felç olmuş gibi.

     yaratıklar aniden mervenin üzerine doğru süzülmüşler üstüne çökmüşler. hani derler ya karabasan musallatı öyle. bir anda mervenin gözleri karamış ve karanlığın içinde bir tabut görmüş birileri onu tabuta koyup üstünü kapatmış. gömmeye başlamış gömerken de arapça bir takım şeyler mırıldanıyorlarmış kumi ya merve kısmını anlamış bir tek kız. neyse gömmüşler bunu. bir anda görünmez eller mervenin boğazını sıkmaya başlamış. merve bağırmaya çalışıyormuş ama sesi çıkmıyormuş ve sonra ölmüş ve yeniden doğduğunu hissetmiş. tek gözü ve ağzının olmadığını farketmiş merve ve çığlığı basarak uyanmış o anda. o da her zaman ki gibi aydınlıkmış

     bu ayrıntıyı unutmayın arkadaşlar. tek göz ve ağız. neyse işte ben kızı teselli etmeye çalışıyorum sonra nereden aklıma geldi bilmiyorum dedim nurgül nerede. dedi izne çıktı ailesinin yanına gitti. bende tamam aşkım dedim o gelene kadar senle kalacağım yanlız bırakmayacağım dedim ve kızın yanına yattım.

     kızla kalmaya başladık başta iyi gidiyordu işten geliyoruz bazen bir yerlere çıkıyoruz geziyoruz falan bazen evde beraber film izliyoruz falan. neyse. galiba kızın eve gelişimin 3.günü kızla dışarıdan bira aldık içiyoruz bir yandan da film izliyoruz falan. bir anda alkolünde veriği etkiyle kızın dudaklara yapıştım sevişmeye başladık kız da bana istekle karşılık veriyordu. tam sevişirken içeriden öyle bir şangırtı geldi ki yerimizden sıçradık. mutfağa gittik. mutfak dolabı açılmış 2 tane tencere yere yuvarlanmıştı. nasıl düştüğünü ikimizde çözemedik. kafalar iyi olduğundan üstünde çok durmadık yeniden sevişmeye devam ettik. bir anda aniden ışıklar söndü mervenin o anlattığı gibi odaya karanlık çöktü. bizde elektrikler gitti herhalde deyip fazla üstüne durmadık. kızı tamamen soydum en son iç çamaşırını çıkarmaya başladığım an bir anda gözlerim karardı sanki bir el beni omzumdan tuttuğu gibi itti yere düştüm. ne olduğunu anlamadım gözümü açtım merveye baktım işte o an kabusu yaşadım. karşımda tamamen çıplak merve değil nurgül duruyordu. gözleri kıpkırmızıydı. ama belinden ayakları görünmüyordu. sanki karanlık duman gibi bir şey ayaklarını tamamen kaplamıştı. bir anda benim üstüme çıktı. beni istiyormusun dedi. ben hem korkuyordum hemde onu arzuladım o an. çok değişik bir durumdu o an.


Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin