5. fejezet - Az első vonatút

4.3K 225 71
                                    

Az ikrek szájtátva meredtek Harryre, aki elvörösödött. Nagy megkönnyebbülésére szólongató női hang szűrödött be a vagon ajtaján.

- Fred? George? Odabent vagytok?

- Megyünk anya!

Az ikrek Phyllisel együtt leugrottak a vonatról, aki köszönni akart a család többi tagjának. Mikor odaértek az asszonyhoz, éppen elkapta Ront és törölgetni kezdte az orrát egy zsebkendővel.

- Anyaaaa, hagyjáááál! - a legkisebb fiú addig izgett-mozgott, míg ki nem szabadult.

- Áóh, Ronnicinek piszok van a nózikáján? - csúfolódott George.

- Fogd be...

- Hol marad Percy? - kérdezte az anyjuk.

- Ott jön.

A legidősebb Roxfortos Weasley átöltözve közeledett. Fekete talárja mellrészén P betűt mintázó ezüst jelvény díszelgett.

- Szia Percy! - köszönt Phyllis - Nem is tudtam hogy prefektus lettél! - mutatott a jelvényre.

- Nahát! Tényleg prefi vagy? - hüledezett Fred - És nekünk nem is mondod? Fogalmunk se volt róla!

- Várj csak, én úgy emlékszem mintha említette volna - fűzte hozzá George - Egyszer...

- Vagy kétszer...

- Percenként...

- Egész nyáron...

- Pihenjen a szátok! - szólt rájuk Percy - Szia Phyllis.

- Különben is, Percy miért kapott új talárt? - kérdezte George.

- Mert diákperfektus lett. - mondta büszkén mosolyogva Mrs. Weasley - Jól van drágám, jó tanulást kívánok. Majd küldj egy baglyot ha megérkeztetek. - ezután fordult Phyllis felé.

- Szervusz drágám, most látom csak, hogy már te is elsős vagy! Ronnak is ez lesz az első éve! - zárta egy fojtogató ölelésbe a lányt.

- Jó napot Mrs. Weasley. Jó újra látni. - nyögte ki Phyllis. Az asszony elengedte és végignézett rajta. Phyllis tavaly nyáron töltött egy hetet az Odúban az ikrek meghívására. A viszonzást viszont nem fogadták el, mondván - nem akarják nyáron is azt a rusnya fekete denevért látni. Amíg viszont az Odúban volt, nagyon jól érezte magát. Együtt idegesítették Percyt, játszottak Ginnyvel, Ron viszont félős volt, és alig mert hozzászólni, viszont sikeresen belopta magát Mrs. Weasley szívébe, főként a kertészeti tanácsai miatt.

- Hogy lebarnultál! Nem is hasonlítasz arra akit a nyár elején láttam!

- Igen, igyekeztem kint lenni. - válaszolt Phyllis, miközben megölelte Ginnyt - Te is milyen nagyot nőttél! - nézett a durcás kislányra, aki szintén fel akart szállni a vonatra - Már azt hittem te is jössz! 

Ginny elmosolyodott a dicséretre. Amíg a két lány egymásnak mesélt nyári kalandjaikról, addig Mrs. Weasley az ikrek felé fordult.

- Na, idefigyeljetek: az idén viselkedjetek végre rendesen. Ha még egyszer jön a bagoly a hírrel, hogy felrobbantottátok a vécét, vagy...

- Még soha nem robbantottuk fel a vécét!

- De nem is rossz ötlet. Köszi anya! - Phyllis ezen jót nevetett.

- Ez egyáltalán nem vicces... és vigyázzatok Ronra!

- Ne félj, megvédjük a kis Roncimoncit.

- Én is megteszem ami tőlem telik, Mrs. Weasley! - mondta Phyllis, és vigyázba vágta magát.

- Fogjátok be! - ismételte Ron, aki Phyllisnél sokkal magasabb volt, majdnem utolérte az ikreket.

Elfeledett testvér - Harry Potter fanficWhere stories live. Discover now