Felcsapta a könyvet, és ellapozott a százhuszadik oldalra, ahol nagy alcím hirdette: Az Indigó Gyermekek.
Draco elkezdett olvasni.
Az Indigó Gyermekek, avagy a Holdszülöttek neve ne tévesszen meg senkit. Ugyanúgy éltek köztük felnőttek és öregek is, csupán ezt a nevet adták nekik.
Az Indigó Gyermekek ugyanúgy emberek, mint mi, de soha nem került ki közülük mugli vagy kvibli, ugyanis mágia szükségeltetik ahhoz, hogy egyáltalán valaki Indigó legyen.
Az Indigó Gyermekek időszámításunk előtt 2000 körül jelentek meg, legalábbis innen származnak a legkorábbi feljegyzések. A legendák szerint az első Indigókat az Ég nemzette, és a Víz hozta világra, az első olyan telihold idején, mikor a Hold hatalmasnak látszott a Földről.
Az Indigók fehér vagy kék hajjal jöttek a világra, és kéken ragyogó szemekkel. Innen kapták a nevüket is. Csak teliholdkor képesek megszületni, és valahány Indigó születésénél a Hold hatalmasra nő, de csak három alkalmat ismerünk, mikor kéken ragyogott, és mágiáját látni engedte a szabad szemnek is.
Az első ragyogás az elsők születésénél volt, mikor azok a tengerekből kilépve ledobták szárnyaikat, hogy az emberek jólétéért teljesen beilleszkedjenek az akkori civilizációkba. Ez volt az Indigók Áldozata. Ezt látva a Hold megadta nekik az erőt, amivel a szárnyaik nélkül is képesek repülni.
Az Indigók összeverődve éltek különböző civilizációkban, erejük és hitük tartotta össze őket. A háborúkban soha sem vettek részt. A többi boszorkány, varázsló, és mugli életét próbálták jobbá, és értékesebbé tenni. Csak egymás közt nemzettek gyermeket, megtartva vérvonalaikat.
Időszámításunk előtt 760-ban viszont megszületett az első olyan Indigó, aki egy boszorkány, és egy Holdszülött közös gyermeke volt. A Hold ekkor ragyogott fel ismét kéken, és az Indigók ezért választották meg az akkor született gyermeket királyuknak.
ESTÁS LEYENDO
Elfeledett testvér - Harry Potter fanfic
FanficPhyllis Lily Pit... akarom mondani Potter, egy igen érdekes személyiség. Nem bír megülni egy helyben, szeret kertészkedni és barátkozni, s ha ez eddig nem elég különleges, végighazudta a tinédzserkorát, hogy megvédje szeretteit a bajtól, saját magát...