Végül Phyllis és Ron megbeszélték, hogy a Harryvel közös szülinapjuk után négy nappal a lány elmegy hozzájuk nyaralni.
Aznap délután Phyllis egy hétre elegendő ruhával landolt az Odú kapujában. Perselus gyorsan elbúcsúzott, mert rühellte az ikreket, ahogy az összes többi Weasley gyerek őt.
Phyllis átrángatta a tyúkok közt a bőröndjét, s bekopogott a konyha ajtaján. Az szinte rögtön kinyílt, s egy vörös fej nézett ki rajta. Ezt egy sikkantás követte, s Ginny Phyllis nyakába vetette magát. A két lány eldőlt, s egyenesen rázuhantak a halom gumicsizmára, amik a bejárat mellett hevertek. Kacagva feltápászkodtak, s megölelték egymást.
- Már én is elsős leszek! - sikongatott Ginny.
- Tudom. Alig várom, hogy együtt járjunk a Roxfortba!
Bementek a házba, ahol Mrs. Weasley Phyllis orra szerint vacsorát csinált. A fényesre sikált faasztalnál jelenleg két Weasley ült: Ron és George; valamint az a személy, akit Phyllis a leginkább látni akart.
- Harry!
A fiú felpattant, s gyorsan megkerülte az asztalt. A két testvér egymás nyakába borult.
- Phyllis! Tudod mennyire hiányoltalak?
- Akkor miért nem küldtél levelet?
- Dursleyék nem hagyták.
- Hogy az a... - füstölgött Phyllis, mikor elengedték egymást - Gondolom sok mesélni valód van.
A bejárati közjáték lecsalta Fredet és Percyt is. Az idősebb Weasley fiú mogorván megszólalt.
- Nem lehetne csendesebben? Dolgom van... - szólt fontoskodó hangon, majd el is indult visszafelé - Oh, apropó, szia Phyllis.
- Szervusz Percy. - mikor a fiú hallótávolságon kívülre ért, Phyllis az ikrek felé fordult - Hát őt meg mi lelte?
- Nem tudjuk, miben fő a feje. - mondta George - Mintha kicserélték volna.
- Ja, egy nappal Harry érkezése előtt, azaz tegnap, megjött a bagoly, miszerint tizenkét R.B.F.-et kapott, de még csak nem is dicsekedett vele.
- Billnek is tizenkettő volt, nem? - kérdezte Phyllis.
- De. Ha nem vigyázunk, még egy iskolaelső lesz a családban. Azt a szégyent nem élném túl. - mondta George.
Phyllis nevetett, de nyomban elhallgatott, mikor Mrs. Weasley egy marék hagymával a kezében kilépett a kamrából, s villámló tekintettel nézett a két fiára.
- Mit nem élnél te túl? - kérdezte élesen, mire az ikrek lesütötték a szemüket - Nahát, szervusz, Phyllis drágám, nagyon örülök, hogy eljöttél! Gyere, érezd otthon magad!
- Köszönöm, hogy maradhatok egy hétre.
- Ugyan, semmiség, hisz látod, Harrynek is van helye.
Az öt gyerek felszaladt az emeletre, s letelepedtek Ron szobájában. Phyllis fél óra alatt megtudta, hogy Harryvel brutálisan bántak a rokonai, valamint találkozott egy Dobby nevű házimanóval. Phyllis erre összerezzent, s csendben hallgatta a találgatásokat, hogy ki szabadította Harryre Dobbyt. Persze Malfoy volt az egyes számú gyanúsított, de Phyllis már elhatározta, hogy egy kukkot sem fog beszélni a fiúról. Testvérét a három legfiatalabb Weasley fiú szabadította ki a Privet Drive-ról (ha jól értette a címet), Mr. Weasley autójával. Mrs. Weasley persze jól lepirította őket érte, és a férjéhez is volt egy-két szava. Mr. Weasley rajongott a mugli holmikért, tele volt velük a garázs. Szétszerelt konnektorok, villásdugók, konyhai gépek, de a legnagyobb büszkeség mégis a kék Ford volt, amit repülőképessé bűvöltek.
ESTÁS LEYENDO
Elfeledett testvér - Harry Potter fanfic
FanficPhyllis Lily Pit... akarom mondani Potter, egy igen érdekes személyiség. Nem bír megülni egy helyben, szeret kertészkedni és barátkozni, s ha ez eddig nem elég különleges, végighazudta a tinédzserkorát, hogy megvédje szeretteit a bajtól, saját magát...