Másnap délután Harry, Ron, Hermione és Phyllis elhatározták, hogy kiderítik kicsoda Nicolas Flamel. Phyllis felajánlotta, hogy átnézi Perselus könyvtárát is. Megbeszélték, hogy amíg Harry, Ron és Hermione átrágják magukat a könyvtáron, Phyllis beleveti magát a pincében lévő könyvekbe.
Éppen a pincelépcső felé tartott, amikor meglátta Malfoyt. A fiú egy fekete könyvet szorongatott a hóna alatt, úgy futott felé.
- Hé, Piton! - kiáltotta.
Phyllis megállt. Malfoy lefékezett előtte, és lihegve kinyögte, amit mondani akart.
- Gyere velem. Most. Ez fontos.
- Mi ilyen rendkívül fontos?
- Csak gyere!
Elmentek a Mardekár klubhelyiségéig. Ott a fiú megállt, és szembe fordult Phyllissel.
- Metamorf vagy, ugye? - Phyllis bólintott.
- Akkor alakulj át valakivé, akit nem ismernek. Csak a szobámban beszélhetünk erről biztonságosan.
Phyllis furcsállta a dolgot, de fekete rövid göndör hajat, barna szemet, turcsi orrot, és kövérkés külsőt kreált magának. Griffendéles nyakkendőjét kioldotta és a zsebébe csúsztatta.
- Ez megfelel? - kérdezte.
- Aha. Na, gyere. Kígyóméreg.
A fal kinyílt, és beléptek a Mardekár klubhelyiségébe. Phyllis ismerte a helyet, kisebb korában itt is járt. Nem álltak meg itt, hanem Malfoy szobájába mentek. A fiúnak saját szobája volt, hatalmas zöld baldachinos ággyal, díszes bútorzattal és ezüst dekorációval.
- Ez azért mert Malfoy vagy? - hordozta körbe a tekintetét Phyllis.
- Nem, mindenkinek ilyesmi szobája van. - válaszolt Malfoy - Mardekár nagyon adott a diákjai kényelmére.
Phyllis észrevett egy szerte-széjjel dobált könyvkupacot az ágy mellett. Ezen kívül minden tiszta és rendezett volt. Felemelt egy könyvet, és megnézte a borítót.
- A kilenc legsötétebb varázsló önéletrajza - olvasta fel hangosan - Honnan vannak neked tiltott könyveid?
- Apám gyűjteményéből vettem őket kölcsön. - legyintett hanyagul Malfoy.
- És miről akartál beszélni?
- Erről. - mondta Malfoy, majd Phyllis képébe nyomta a fekete könyvet, ami a kezében volt.
- A Mágia Vezérei - Ez is egy ritkaság. - bólintott a lány - Mi van vele?
Malfoy fellapozta a könyvet, és megállt egy alcímnél.
- Ezt olvasd el. Az egész fejezetet.
Phyllis olvasni kezdett. Ahogy a szemei végigfutották a sorokat, egyre jobban megdöbbent. Mikor a fejezet végére ért, rémülten és megrökönyödve nézett fel Malfoyra.
- Malfoy... - fogott bele remegő hangon - Biztos, hogy ez a könyv valódi?
- Az apám vette az egyik legtekintélyesebb régiségkereskedőtől. A jelenlegi ára meglépi az ezer galleont. Teljesen biztos, hogy nem hamisítvány.
- Ezek szerint... - szólt Phyllis, és elővette a pálcáját - Ez itt Sunoic és Deina tulajdona volt? A Fehér Pálca a valaha élt legnagyobb ősi mágusok fegyvere?
Malfoy bólintott.
- És most már a tiéd. A Welearchia kiválasztott téged, Piton.
- Nem... nem, nem, nem... - Phyllis megrázta a fejét. Kezdett pánikba esni.
ESTÁS LEYENDO
Elfeledett testvér - Harry Potter fanfic
FanficPhyllis Lily Pit... akarom mondani Potter, egy igen érdekes személyiség. Nem bír megülni egy helyben, szeret kertészkedni és barátkozni, s ha ez eddig nem elég különleges, végighazudta a tinédzserkorát, hogy megvédje szeretteit a bajtól, saját magát...