2.10. fejezet - Párbajszakkör

2.4K 127 33
                                    

Phyllisnak a tegnap esti boldogság reggelre úgy foszlott szét, mint füst a szélben. Ginny, Polly és Beth lesújtva mesélték el neki a reggelinél, hogy Colin is merénylet áldozata lett az éjjel. Beth végül nem bírta végigmondani a történetet, mert sírva fakadt, és Pollynak kellett befejeznie helyette.

- Ki bántaná szegény Colint? Tudtuk, hogy mugliszületésű volt, de az Isten szerelmére, a légynek sem tudott volna ártani...

Ginny csak nézett maga elé, és olyan volt, mintha máshol járna. Karikás szemei nem fókuszáltak semmire, csak a szája remegett annak jeleként, hogy ő is a sírás szélén van. Phyllis tudta, hogy Colin mellett szokott ülni a tanórákon.

- Én visszakísérem Beth-t a Hugrabug asztalához... - mondta csendesen Polly. - Hát... legyen szép napotok.

Ginny sem volt velük sokáig, hanem gyorsan megreggelizett, majd kirohant a teremből. Phyllis lesújtva odafordult Hermionéhoz és Ronhoz.

- Azonnal el kell kezdenünk a főzetet - jelentette ki Hermione. - Ki kell szednünk Malfoyból mindent, amit tud.

Hermione és Ron egyenesen a lányvécébe rohantak, Phyllis pedig a bájitalos hobbiszekrényhez, ami a pincében volt elérhető helyen a diákok számára. Kivett mindent ami kellett neki, majd ő is felrohant Hisztis Mytrle mosdójába. Barátai az egyik fülkében állták. A vécékagyló tetején egy régi üst állt, s a halk pattogás elárulta, hogy tűz is ég alatta. Hermione kitűnően értett a vízálló, hordozható tüzek elővarázsolásához.

- Meghoztam mindent, ami kell.

- Remek! - lelkendezett Hermione.

Phyllis vizet bűvölt az üstbe, és mikor az elérte a kívánt forróságot elkezdte beleszórni a disznópázsitot. A főzet vidáman rotyogott, mikor ajtónyitódás, majd -csukódás hallatszott. Valaki bejött a mosdóba.

- Én vagyok az - szólt hangosan Harry.

Hermione erre felsikkantott, úgy megijedt. Gyorsan kilesett a kulcslyukon, majd kinyitotta az ajtót.

- Harry! A szívbajt hoztad ránk. Gyere be.

- Hogy van a karod? - kérdezte Phyllis, és aggódva pislogott Harry bal keze felé.

- Jól - válaszolt a fiú, miközben beoldalazott a fülkébe.

- Képzeljétek, Colint...

- ...is megtámadták. Tudjuk - mondta elkomorodva Hermione. - Ezért is gondoltuk úgy, hogy ideje minél előbb elkezdeni a főzést.

- Felvitték a gyengélkedőbe?

- Igen, Dumbldore és McGalagony hozták be az éjszaka közepén.

- Minél előbb szedjük ki a vallomást Malfoyból, annál jobb - bólogatott Ron. - Megmondjam, szerintem mi történt? Malfoy bedühödött a kviddicsmeccs miatt, és Colinon tombolta ki magát.

Phyllis és Hermione ezalatt marékszámra szórták a disznópázsitot a főzetbe.

- Más újságom is van - mondta Harry. - Az éjjel meglátogatott Dobby.

Phyllis erre olyan hirtelen kapta Harry felé a fejét, hogy belereccsent a nyaka. Míg a tarkóját masszírozta, Harry elkezdte a beszámolót.

- Amikor megjelent, nekiállt hisztizni, hogy mit keresek az iskolában, mert még mindig nagy veszély fenyeget engem. Bevallotta, hogy ő zárta el a falat a pályaudvaron. És nem fogjátok elhinni... de a gurkót is ő uszította rám!

- A kis szemét... kerüljön csak a kezeim közé...

- Phyllis, ne gondolkodj így róla, mivel csak jót akart. Ugyanis azért nem akarta hogy visszatérjek, mert tudta, hogy ki fogják nyitni a Titkok Kamráját. Azt mondta, hogy nem akart megölni, csak akkora balesetet okozni, hogy hazaküldjenek.

Elfeledett testvér - Harry Potter fanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora