Phyllis a nyári szünet első hetében ledolgozta a büntetőmunkát, s majdnem minden este írt egy levelet valakinek, amiket az Abszol úti bagolypostán adott fel. Mivel Perselusnak csak egy baglya volt, nem foglalhatta le, hiszen Zain mindig fontos feladatokat látott el. Legtöbbször Dumbledoretól hozott levelet, de Perselus gyakran üzent vele a Szent Mungónak is.
Mikor nyáron nem volt semmi dolguk, nem kevés pénzért bájitalellátást biztosítottak a kórháznak, mivel sok olyan nehezen elkészíthető bájital volt, amit tömegesen rettentő nehéz, vagy lehetetlen volt előállítani, tetejébe nem is volt szükségük rá. Perselus általában rendeléseket kapott, Phyllis pedig segédként üzemelt, ami annyit jelentett, hogy hozta-vitte a hopp-hálózaton keresztül a kis csomagokat, és az egyszerűbb feladatokban segített nevelőapjának a laborban.
A mai napon délután azonban semmi dolga nem volt. Elhatározta, hogy ma semmi érdekeset nem fog csinálni, csak olvasni, ám ekkor egyszerre három bagoly röppent be a nyitott ablakon. Az egyiknek csak második próbálkozásra sikerült, ugyanis először a nyitott ablaktáblának koppant neki. Phyllis nyomban felismerte.
- Errol!
Phyllis beemelte az ablakpárkányról az alélt madarat, s elvette tőle a levelét. Azt bontotta fel elsőnek.
Kedves Phyllis!
Nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem Harry egy darab levelet nem küldött. Szerinted valami baja történt? Nem tudjuk elérni, még Percy baglyát is kölcsön akartuk kérni, de persze nem adta oda. Azért kérdezlek téged, mert ha a te leveleid célba értek, akkor megint Errol a ludas. Remélem jól telik a szünet. Percy szokás szerint kiabál mindenkivel, aki zavarja a tanulásban, és alig jön ki a szobájából. Fred és George szokásosan kiakasztják anyát, Ginny nonstop Harryről beszél, és néha megkérdezi, hogy ezen a nyáron eljössz-e hozzánk, ami minket is érdekelne. Örömmel látunk, ha Piton elenged. Küldj választ Errolal!
Ron
Ui: Nagyon jó volna, ha eljönnél, mert semmit se értek a bájitaltan házimban.
Phyllis elnevette magát, s a mellette ücsörgő három bagolyra nézett.
- Várjatok egy kicsit, megírom a választ. - Errol válaszképpen ledőlt az íróasztaláról.
Kedves Ron!
Nem, én sem kaptam még levelet Harrytől, pedig már július van. Kezdek nagyon aggódni miatta, ezért is akartam következő bagolyfordultával megkérdezni, hogy nem tudnátok-e elhozni őt a nagybátyánktól? Ahogy elnéztem azokat a muglikat, szerintem még örülnének is neki. Ami a szünetet illeti: jól telik, köszönöm kérdésed, és a leírtakból nálatok most is olyan életvidám a hangulat, mint máskor, ha mindenki otthon van. Bill és Charlie hogy vannak? Őket fogjátok látni a szünidő alatt?
Phyllis gyorsan felpattant, majd letrappolt a lépcsőn. Perselust a nappaliban találta.
- Apa! Elmehetek Ronékhoz a nyáron, mondjuk egy hétre? - kérdezte kertelés nélkül.
Perselus felpillantott a könyvből amit olvasott.
- Igen, egy feltétellel. Nem a következő héten, mert akkor mi megyünk nyaralni.
- Micsoda?
- Igen. Malfoyék meghívtak minket Horvátországba. - Phyllis eltátotta a száját. Malfoyék!? Európába!?
- De... de az nem nagyon drága?
- Lucius volt olyan kedves, hogy azt mondta, az utazási költségeket is állják a meghívás részeként. Egyébként ez a pénz nekik semmiség. A Malfoy család rendkívül gazdag. A te nevedben is elfogadtam a meghívást, szóval négy nap múlva indulunk. - nézett nevelőapja a naptárra, amely szerint pont csütörtök volt.
YOU ARE READING
Elfeledett testvér - Harry Potter fanfic
FanfictionPhyllis Lily Pit... akarom mondani Potter, egy igen érdekes személyiség. Nem bír megülni egy helyben, szeret kertészkedni és barátkozni, s ha ez eddig nem elég különleges, végighazudta a tinédzserkorát, hogy megvédje szeretteit a bajtól, saját magát...