4.8. fejezet - A belső kör

2K 118 139
                                    

Dumbledore szinte már unottan nézett fel Perselusra. A biztonság kedvéért pálcájával a hajdani igazgatók és igazgatónők portréi felé intett, mire azok egyszerre mély álomba merültek.

– Ezúttal mi történt? Megint a Jegy? Vagy az indigók?

– ELRABOLTÁK PHYLLIST! – üvöltötte magából kikelve Perselus. – Erre varrjon gombot!

Dumbledore megdermedt, kék szeme kerekre nyílt a döbbenettől.

– Mégis mikor?

– Nagyjából húsz perce! És fogalmam sincs, hova vitték! Gondolom Izlandra, de hát az ég szerelmére, nem mehetek oda tombolni! Nem tudom, hogy a szigeten belül hol van!

– Nyugodjon meg.

Dumbledore tőle nem megszokott gyorsasággal felpattant a székéből és előrenyújtotta a karját. Abban a pillanatban a levegő lángra lobbant felette, s a tűzcsóvából Fawkes röppent ki. A főnix kecsesen gazdája kinyújtott karjára szállt.

– A megbízható rendtagokra van szükségem – nézett a madárra Dumbledore, mire az ahogy megjelent, úgy is tűnt el.

– Kiket ért a megbízható rendtagok alatt? – kérdezte Perselus. – És mégis miért van rájuk szükség? Nem elég, ha egyedül megy oda, és beszél velük?

Dumbledore szemében ekkor valami olyasmi tűnt fel, amit Perselus eddig nagyon ritkán látott benne. Talán megbánás?

– Őket nem lehet megérteni... – motyogta maga elé az igazgató, de gyorsan összeszedte magát: – Figyeljen, Perselus. Az Indigó nép olyan gondolkodásmódot és életformát követ, amit mi nagyon nehezen tudunk megérteni. Phyllist is javarészt ezért volt nehéz irányítani, miután megörökölte a Fehér Pálcát.

– Phyllis nevelése még mindig az én hatásköröm, szóval hagyjuk ki a buliból – sziszegte a bájitalok mestere. – Kiket hív?

Ebben a pillanatban választ is kapott azonban a kérdésre, ahogy az igazgatói iroda kandallójában zöld színű tűz lobbant, s kilépett belőle Remus Lupin.

– Dumbeldore, mi történt? – kérdezte aggódva. – Jöttem amint megjelent a főnixe.

– Amint mindenki ideér, megadom a felvilágosítást – nézett rá Dumbledore. – Addig foglaljon helyet nyugodtan.

Negyed órával később következő érkezőként Minerva McGalagony hamuzta össze a padlót.

– Egy évet nem bírunk ki biztonsági gyűlés nélkül, professzor? – kérdezte, miközben szúrósan nézett Dumbledorra.

– Ez most másról szólt, biztosíthatom.

McGalagony után befutott a Weasley házaspár, majd a másik két roxforti házvezető, Flitwick és Bimba professzor. Őket követte Alastor Mordon.

– Én megmondtam, tudtam, de senki sem hitt nekem, hát most lássatok csodát, Voldemort tényleg lábadozik, hogy...

– Rémszem, elég – szólt rá finoman Lupin. – Itt sem vagy, de már összeesküvés elméleteket gyártasz.

A férfi Perselus megkönnyebbülésére elhallgatott, mágikus szeme azonban továbbra is búgócsiga módjára forgott üregében. Utoljára Hagrid érkezett, akinek a vadőrlakból kellett felgyalogolnia az irodába.

– Nos, most hogy a Rend belső köre Siriust leszámítva itt van, belefognék a mondandómba – köszörülte meg a torkát Dumbledore, és az asztala mögé lépett. – Mint tudjátok a Sötét Jegy minden halálfaló karján megerősödni látszik.

Elfeledett testvér - Harry Potter fanficWhere stories live. Discover now