14. Bölüm: Büyük Akademi ve Son Savaş

1.3K 108 46
                                    



Herkese merhaba(=

Öncelikle hikâyemi okuyup değerli vaktini benim için harcayan herkese sonsuz teşekkürler. Güzel yorumlarınız ve puanlarınızla beni hem cesaretlendirip yazmaya teşvik ediyor hem de çok mutlu ediyorsunuz. Her zaman söylediğim gibi eleştiri ve önerilerinize her zaman açığım ve hepsi benim için çok kıymetli.

Önceki bölümlerden birinde varlıklar dünyasına ait olan varlıkları ve güçlerini tanıtmıştım. Bu bölümde Varlıklar dünyasının tarihine göz atıp güç dengelerini anlamaya çalışacağız. Hikaye ilerledikçe kavram karışıklığı yaşamamak adına kahramanlarımızın zaten bildiği ama bizim için sır ulan ufak bilgiler vermek istedim.

Varlıklar dünyasına hoş geldiniz! Son savaşı ve Büyük Akademi'nin akıbetini öğrenmeye hazırsanız başlayalım(=

Büyük akademi

Varlıkların insanlar dünyasından kopmadan ama aynı zamanda eğitimlerini de alabilmeleri için açılmış varlıklar okullarının tümüne verilen addır.

Dünyanın hemen hemen her yerinde bulunan okul, ilk orta ve lise seviyesinde hem yatılı hem de gündüz eğitimi veren bir okuldu. Ana merkezi Orta Asya'da bulunan bu okulda normal derslerin yanında varlıklar güçlerine göre gruplara ayrılarak kendi alanlarında güçleniyorlardı. Akademi dünya üzerinde hangi ülkede bulunuyorsa o ülkenin eğitim bakanlığı ile anlaşmalı diplomalar verebilmekteydi. Büyük akademinin lise sonrasında fakülte seviyesinde okulları da bulunmaktaydı. Askeriyeden tıpa kadar birçok alanda diploma veren bu fakültelerin amacı varlıkların insanlar dünyasında kontrollü bir şekilde yaşamalarını sağlamak ve hayata verimli bir şekilde atılmalarını sağlamaktı.

Okuldan mezun olan öğrenciler genelde akademinin fakültelerini tercih ederler çünkü kendilerini saklamak zorunda kalmayacakları hem de mesleki hayata atılabilecekleri en iyi yer büyük akademinin fakülteleridir.

Mesleki olarak görevlendirildikleri birimler mutlaka kayıt altında tutulur ve varlıklar dünyası akademi tarafından bir nevi kontrol edilirdi. Kendi içinde kontrol mekanizması ya da hiyerarşi içermeyen bu dünya sadece varlıkların güçlerinin gizliliği ve korunması için kendini Büyük Akademiye bir nevi teslim etmiştir. Varlıklar hangi ülkenin vatandaşıysa, o ülkenin kurallarına uyan sıradan bir vatandaştan farkı yoktur. Vergilerini verir, askere gider ve isterlerse bir insanla evlenebilirler. Gizliliği ihlal etmedikleri müddetçe yaşamlarını bir insandan farksız bir şekilde idame ettirebilirler.

Büyük akademinin geçmişi oldukça eskidir. Yüzyıllar boyunca her çağda varlıkların eğitimi ve korunması için hizmet vermiştir. Loketler dışında tüm varlıklar akademi bünyesinde eğitim alma şansına sahip olmuştur. Yalnızca Loketler bir madalyona bağlı güçleri olduğundan yeryüzünde her tarihte 5 kişi ile sınırlı kalmıştır. Sadece bir ailede nesiller boyu aktarılan madalyonlar kendi içinde kalmış ve diğer varlıklarla pek iletişim halinde olmamıştır. Ailenin servetini katlamaya yardımcı olabilecek büyük bir güç olan madalyonlar, Loketlerin insanlarla birlikte yaşama ihtiyacı duymamasını sağlamıştır. Genelde kibrin temsilcisi bir varlık olduğundan insanları kullanmayı ve varlıkların içinde sorunlar çıkarmayı her dönem başarmışlardır.

Loketler son olarak günümüzden 25 sene önce bazı varlıkların kontrol dışı davranmalarını sağlamış ve insanları varlıklara karşı kışkırtmıştır. Bunun sebebi ise varlıklar dünyasında tıpkı insanlarınki gibi yönetilmesi gerektiğine inanmalarıdır. Varlıkların tamamının bağlı olduğu bir kraliyet kurmak ve varlıkların her şeyinden sorumlu olmak istemişlerdir. Bu kraliyeti dünyanın beş bölgesine kurdukları kontrol devletlerinden yönetmeyi ve vatandaşlarının sadece varlıklardan oluşmasını hedeflemişlerdir.

ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin