Bu yazar söylemeyi pek sevmez bilirsiniz. Yine de yüzü kızararak hatırlatıyor. Oy vermeyi lütfen unutmayın 💜💛
+ Neyin var senin? Sesin çok garip. Sinirli gibisin.
- Senin pembe kafa canımı fena halde sıkıyor. Biraz canını yaksak hiç fena olmazdı.
+ Kin güdüyorsun. Tam da babana yakışan bir tavır. Neden sinirlendirdi seni?
- Fazla şımarık! Kendini beğenmiş ve şu aile zırvalıklarını gözüme sokuyor!
+ Yani diyorsun ki ailesinden bir kaç kişi eksilse biraz rahat edeceğim.
- Çok zekisin ve ben bu özelliğini çok seviyorum.
+Yasmin, Elayas'a aşık olmuş olabilir misin? Belki de Hazar'a bu yüzden fazla tepki gösteriyorsun?
- Aşk mı? Güldürme beni. Sadece benim gibi birini tercih etmemesini sindiremiyorum. Hazar'ın suratındaki o ifadeyi görmeliydin. ' Beni seçen O' derken ki o emin ifade.. Iyhhh! Ölsün istiyorum!
+Sakın saçma sapan kadınsal şeyler için planlarımı mahfetme Yasmin! Inan bana canını çok fena yakarım!
-Kapatsam iyi olacak....
****
Hazar merdivenleri indiğinde annesi ve babasının da hazır bir şekilde kendisini beklediklerini gördü. Yola çıkmadan vedalaşmak için çalışma odasına geçtiler. Kayzer, Frey ve Turan ellerindeki tablette patlamaları tahlil ediyordu. Bir kaç telefon görüşmesi de yaptıklarını anlattılar. Çok insan ölmüştü ve haberler Varlıkların üzerine kalacağı yönündeydi. Elbette bunu tahmin ettiklerinden, Hazar Axell ile görüşmeye gitmek için hazırlanmıştı.
Frey masaya yaslanmış kollarını göğsünde birleştirmişti. Gölge koltukta yayılmış bir şekilde oturuyor, Kayzer ise volta atıyordu. Bu sırada Gölge çok önemli bir noktaya degindi:
" Mi- Cha ve Hazar Mudang izciler. Geleceği görebilecekleri herhangi bir görüye nasıl çekilmediler anlamıyorum. "
Hazar umutsuzca başını salladı " İçinde olmadığımız olayları göremiyoruz Gölge. Üstelik artık içinde okuduklarımızı da görebildiğimden emin değilim. Son 3 senedir sadece Ghataka güçlerimi rahatlıkla kullanabiliyorum. Anılarda gezinmek dışında yapabildiğim pek bir şey yok."
Frey hiç duruşunu bozmadan Ural'a bakışlarıyla dönerek konuştu. " Tlaloc'un yanına mı gidiyorsunuz? " Düşünceli bakıyordu.
" Evet dostum. Malum artık kurumsal takılıyoruz. "
Hazar Frey'in düşünceli haline takılmıştı. Ancak Yasmin mevzusu da aklının bir köşesinde bekliyordu. Bu sefer Tavita olayında olduğu gibi ertelemek istemedi.
" Şu Yasmin Tavita ile olanları nereden biliyor? "
Kayzer ve Gölge yüzünü buruşturmuştu. Evet bu konu her açıldığında içlerine garip bir acı çörekleniyordu.
" Bilmemesi pek olası değil. İlla ki bir yerden duymuştur."
" Hayır Kayzer. Bildikleri yankılanan dedikodulardan farklı. Odada sen, gölge ve ben varken söylediklerini biliyor. Tamam duyması yine bir ihtimal ama fazla düşük bir ihtimal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3
FantasyÖlüm Oyunu Kabulleniş ve Ölüm Oyunu Parçalanma Ve sonunda Ölüm Oyunu Uyanış ile 3 kitap bir arada.. Bu hikayenin birden çok başrolü var. Bu hikâyede birden çok kişinin aşkı var. Bu hikâyede intikam peşinde koşan çok kişi var. Hepsinin düşmanı ortak...