ÖLÜM OYUNU 2/ PARÇALANMA

908 62 94
                                    

+Bu da ne?

-Ölüm Oyunu'nun 2. Kitabı elbette..

+ Yazar yaşıyor mu yani?

- Sanırım sürekli kafasında kurmuş ve sonunda klavyeye dokunmaya karar vermiş..

+Onun klavyesi kırık değil miydi?

- Dostum! Onun kafası kırık! Klavyenin lafı olmaz..

Kirikklavye yazıyordu zaten.. Başka dünyanın başka kahramanlarını yazmakla meşguldü..

Kirikklavye Ölüm Oyununu tekrar yazmayı özledi sadece..

O zaman ne diyelim?

Okurun bol olsun Ölüm Oyunu❤

Adettendir bir kapağı olsun istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adettendir bir kapağı olsun istedim... Tabii ki profosyonel elleri bekliyor kitabım. Bu kapak geçici a dostlar..
filmgibiserisi

❤❤❤


O zaman yazar sussun ( Ki çok geveze kendisi..) kırık klavyesi konuşsun..

Yorum, Elestiri/Öneri hepsini çok özledim! Lütfen mahrum etmeyin!😇😇😇

AMAN DIYIM 1. BÖLÜMDEN BASLAMAYANLAR VARSA EPEY SPOILER ICERIYOR KESİTLER 😊😊

KESIT

2 Yıl Sonra..

Lena'nın kumral saçlarına elini uzattığında rüzgar da yardım etti Elayasa.. uçlarının dalgaları parmaklarının arasına sorgusuzca dağılırken, hüzünlü yeşil gözler endişeli  ela gözlerle buluşmuştu. Söylenmemesi gerekenler söylenmiş, köprüler yakılmış, savaşın masum aşkı barışa  kurban verilmişti.

Geçen hafta ettikleri kavga geldi ikisinin de gözlerinin önüne. Hikayenin ikonik cümlesi ya! Bir izcinin laneti tüm anılarını ilk gün ki gibi hatırlamasıdır teşekkürler Gökşin! İşte iki izci göz göze bir hafta önce ettikleri kahrolası kavgayı izliyordu.. Elayas mı Lena'yı görüye çekmişti yoksa tam tersi mi olmuştu bilinmez,  sonuçta iki aşık savurdukları zehirli cümleleri tekrar dinliyordu..  

" Git" demişti sonunda Lena.. " Cehennemin dibine kadar yolun var!"

Elayas yumruğunu sıkmış " Zaten orada yaşıyorum, kahrolası " diye cevabı yapıştırmıştı.

ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin