Parçalanma 3. Bölüm

633 69 105
                                    

Yudel'le nasıl geçtiğini anlamadan iki saati geride bırakmışlardı. Genç adamın kaçamak hayran bakışları Lena'ya karşı hislerinin hala varlığını kanıtlar nitelikteydi. Elayas biliyordu. Elayas hep hissetmişti. O yüzdendir bir türlü ısınamamıştı Yudel'e.

*****

-Yapma Yudel.. Onların kaderi bir yazılmış.. Seninkisi gök yüzünden pembe kar yağmasını dilemek.

+ Hayır Yadira. Pembe kar yağmayacak ama yağmasını beklemek te suç değil ya?

- Üzülmeni istemiyorum. O'nu unut ve mutlu ol. Lena'yı başka kızlarda aramayı dene mesela. Onda sevdiğin şeyleri taşıyan bir sürü kız vardır eminim.

+ Elbette vardır. Hatta daha mükemmelleri bile. Ama hiç biri Lena değil ki..
*

****

Yudel'in koyu kahve gözleri Lena'nın hem uykusuzluktan hem ağlamaktan şişmiş gözlerinde ve yüzünde geziniyordu.

Merak değildi ondaki. Yüzüne Ne kadar çok bakarsam o kadar çok zihnime işlerim çabasıydı. Iki yıldır hayaliyle avunduğu genç kadın karşısında oturuyordu zira. Ya yine giderse? Bu sefer kaç yıl göremeyecekti?

Lena utangaçca güldü. Gülüşündeki derin ızdırap Yudel'in zihnine kazınmıştı elbette. Ömründe gördüğü en güzel gülüşü bu denli gölgeleyen olay neydi onu merak ediyordu şimdide. Sorsa üzülür müydü? Ağlar mıydı yine? Korktu sormaya. Ağlarsa tüm şehri yerlebir etmekten korktu..

" Sanırım yeni saçlarımı yadırgadın. Çok mu garip olmuşum?"

Yudel düşüncelerinin arasından sıyrılırken sadece sese odaklanabilmişti. Genç kadının ne söylediği hakkında en ufak bir fikri yoktu.

" Efendim?"

" Saçlarım diyorum. Sanırım yakışmadı. Sen bile öyle baktığına göre.."

Sen bile.. Biliyor muydu hislerini? Ufaktan heyecanlanır gibi olmuştu.

Lena kabalık ettiğini düşünerek düzeltme gereği duyunca işler değişti tabii.

" Yani hayatta tanıdığım en kibar adam bile demek istedim. Hani hiç beğenmesende nazikçe gülümser ve en iyisi bu dersin ya "

" Ah.. evet.. Ama düşündüğün gibi değil Lena. Hari.. "

Lena hiddetle " Lütfen Hazar de! Lena'yı duymaya pek tahammülüm yok bu aralar"

" Şey. Tamam. Neyse sonuçta harika görünüyorsun ben çok beğendim. Bakışlarımın sebebi ise.."

Kapı çalınca Lena toparlandı. Çalışın sahibini biliyordu çünkü. Koxie ile yüzleşmek için hazır mıydı yoksa yine ağlamaya başlayıp kendini odalara mı kapatmalıydı bir türlü karar veremiyordu. Yudel sorar bakışlarla Lena'yı incelerken kapı önündeki Koxie'nin sesi duyuldu.

ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin