4 YIL SONRA..
Hazar'ın iç sesi..
Kalemler? -Burada..
üniforma? -Jilet gibi..
Saçım nasıl? - biraz şey..
Ney? Amaaannn of ya! Nefret ediyorum iç ses! Senden nefret ediyorum!Derin nefes al.. ver.. al.. ver... bakıyım? Hazırım..
Ciddi olmalısın. Bir kere duruşun kusursuz olmalı. Gören " işte O geliyor " demeli. Demeli tabi. Ben ciddi, kararlı, güçlü ve de otoriter bir eğitmenim! Ben en iyisiyim!
Off Allahım ben salağın tekiyim! Kayzer'e hayır demeliydim! Ben okul müdürü olamam! Elime yüzüme bulaştırırım demeliydim!
Sakinim.. ciddiyim! Gülmek yok Hazar! Gölge hiç gülmez, Kayzer güler ama güldüğüne pişman eder. Evet rol modellerin bunlar. Hatırla bakalım.
Hmm.. hatırlayalım bakalım..
Ayyyyyy! Gölge Beni baş aşağı sallamıştı. Kayzer kapıyla duvar arasına sokuşturmuştu! Ben bunları yapamam ki!
Saçmalama Hazar! Yapmazsan Akademi iki günde panayıra döner! Gölge beni keser! Kayzer gittiği cehennemin dibinden sırf kafamı koparmak için geri gelir! Sakinim..
Güneşli bir sonbahar sabahı Akademi'nin camdan salonu tüm görkemiyle parlıyordu. Koşuşturan öğrenciler, yönlendirme yapan eğitmenler ve öğrencileri ilk gün için getiren aileler ile kocaman bir kalabalık tüm salonu itina ile doldurmuştu.
Hazar ofisinden derin nefes alarak çıktı. Bordo ve siyah renkli üniformasını eliyle tekrardan çekiştirerek düzenini sağladı. Omuzları dik, bakışları karşıda, yüzü biraz karmaşıktı. Gülse suç somurtsa mizacına ters.. o hesap işte.
Merdivenlere yöneldiğinde gelen seslerden salonun hınca hınç dolu olduğunu tahmin etmek çok zor değildi. Birazdan o kürsüye gidip yeni ders yılını başlatan konuşmasını yapacaktı. Zaten 3 yıldır eğitmenlik yapıyordu ancak bu sefer omuzlarında koca Akademi'nin sorumluluğu vardı. Kayzer ve Gölge işlerden elini çekip sadece eğitmen olmaya karar verince iş Hazar'a kalmıştı.
Iyiyim, tamamım ve de hazırım!
Kendini onaylayan baş hareketiyle tekrar yürümeye başlamıştı ki karşıdan hızla gelen Lakis'le hızlı ve de şiddetli bir çarpışma yaşadılar. Ikisi de geriye bir kaç adım sendelemişti. Lakis göğsünü acıyla sıvazlarken Hazar da alnını tutuyordu. Hazar'ın hali o kadar komik gelmişti ki, Lakis önce kocaman bir kahkaha patlattı. Hazar'ın havaya kalkan tehditkar kaşını görünce boğazını temizleyerek ciddi bir ifadeye büründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3
FantasyÖlüm Oyunu Kabulleniş ve Ölüm Oyunu Parçalanma Ve sonunda Ölüm Oyunu Uyanış ile 3 kitap bir arada.. Bu hikayenin birden çok başrolü var. Bu hikâyede birden çok kişinin aşkı var. Bu hikâyede intikam peşinde koşan çok kişi var. Hepsinin düşmanı ortak...