Parçalanma 26. Bölüm

541 47 171
                                    

Bu benim hikayem.

Sizler ilk benden dinlediniz bu hikayeyi. Benimle bitsin istedim..

Yetim ve öksüz Hazar olarak başladığım bu hikâyede çok şey oldum ben.

Aşık oldum, kaybettim. Katil oldum.

Tekrar aşık oldum, bir başkasının çocuğuna anne oldum. Yandım, piştim ve yine ben oldum.

Annemi ve babamı bulmuşken ölümlerini izledim,  acıyla doldum..

Hayırsız dost oldum, en sevdiklerimden birinin mezarı oldum.

Güvendim, inandım ve yanıldım, pişman oldum.

Düşmanlarım oldu, hiç birini ben seçmedim. Elimdeki gücü bile ben seçmedim. Başkaları tarafından seçilen oldum.

Neyim güçlüydü? Neden ben seçildim? Hiç bir zaman cevap bulamadığım sorularla boğuştum yıllarca.

Durduğum yerde, nedenleri niçinleri sorgulamayı bırakarak bulunuyorum.

Korkmuyorum..  Korkmayı sevdiklerime veda ederken bıraktım ben. Acı ile yoğrulmuş ruhum fazlasını hatta çok daha fazlasını kaldırabilecek kudrette şu an.

Gözlerimin içine umursamaz bir alaycılıkla bakan Tmavy ve Onun arsız hırsına karşı direnen ben..

Karşı karşıyayız. Düşünmem Ve endişelenmem gereken kimseyi bırakmadım ardımda. Hepsi güvende ve hepsi birbirine sahip. Sanırım huzur içinde ölebilirim..

Gerçekliği kaybetmemek için tırnaklarımı avuçlarıma batırıyorum. Kendime ve aklıma son ana kadar ihtiyacım var. Evet öleceğim ama yanımda Tmavy'i de götürmek zorundayım. O zaman ölümüm boşa olmamış olacak.

Fatıma gibi dedem gibi feda edeceğin kendimi. Çünkü ben yeryüzündeki tek Tam Ghataka'yım. Bu güç kendimde dahil yaşayan tüm canlıları delirtebilecek kudrette bir güç. Kendimi kaybetmeden, gücümü isteyenlere yenilmeden buna son vermeliyim.

Çok zayıf noktam var.. düşmanlarım için kolay bir hedefim.

Kızım Koxie,

Sevdiğim adam Elayas,

En yakın dostlarım ki onlar benim ailem..

Onlar için yeryüzündeki her şeyden vaz geçebilirim ben. İste bu yüzden en çok kendimden korkuyorum. Bu güç benim bedenimde olduğu müddetçe sadece kendimden korkuyorum..

Tmavy'nin asla sahip olamayacağı teslimiyete sahibim ve bu da beni Onun karşısında 1-0 öne geçiriyor.. Ölüme meydan okumak için geldim, kendi isteğimle gitmek için geldim. Ben ÖLÜM OYUNU'NU BİTİRMEK IÇIN GELDİM..

" Güçlerini bana vermeyi kabul et, ben de sevdiğin herkesin yaşamasına izin vereyim. Hepsi bu.."

Gülümsedim. Soğuk bir gülüştü yüzümdeki. Anlamıştı O da. İstediğini kolayca alamayacağını anlamıştı.

" Yasmin kızını ve yeğenini aldı, dahası bonus olarak arkadaşların da yanında. Bana hayır diyemeyecek kadar vicdanlısın Hazar."

Hakli mıydı? Dibine kadar. Cevap veremedim. Gözlerine dik dik bakmakla yetindim. Kalbim sıkışırken konuşacak olsam zaten sesim çıkmazdı.

" Güçlerini kullanamayacaksın. Savaşamazsın. Buradaki herkesi korkutan o kudreti au an kullanamazsın Hazar. Yeğenini ve Kızını düşün. "

Ellerime baktığımda alışık olduğum gücün beni gerçekten de terk ettiğini görüyordum. Fark eder miydi? Yine savaşırdım..

" Bana hayır diyemeyecek kadar vicdanlısın Hazar!"

ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin