Parçalanma 7. Bölüm

608 70 107
                                    

- Ne istiyorsun Axell Tlaloc?

+Beni tanıyor musun? Şaşırdım doğrusu..

-Ruhlarım söyledi. Sanırım bir Varlıksın. Üzerinde çok fazla ruh var..

Düşünceli bir şekilde iç çeken Axell, gözlerini kaçırdı. Geçmiş ile yüzleşememek için yıllardır ordan oraya sürüklenirken bir şifacının karşısında tüm gerçeklerle yüzleşmek istediği son şeydi.

-Sıkılma genç adam. Seni yargılayacak değilim. Aslında kaç kişiyi öldürdüğünden çok neden burada olduğunu merak ediyorum.

+Sana ihtiyacımız var Şifacı Tahir. Bir varlığı kurtarmanı istiyorum.

Tahir sırtındaki postu omuzlarından aşağı doğru yavaşça indirdi. Elindeki bitkileri taş tezgahına bırakıp gözlerini iyice Axell'a dikti. Aklından geçenleri okuyamazdı ama ruhları daha iyi okuyabilsin diye odaklanmalıydı. Aşûra'nın aksine Tahir'in ruhları bedeninde yaşıyordu.

-Hazar demek.. çift ruhlu bir varlık. Bir savaşcı ve yeniden savaşmasını istiyorsun.

+Biraz korktuğumu itiraf etmeliyim. Ama oldukça etkilendim. Evet Onu kurtarmanı istiyorum.

- Ve?

Axell bu sefer yere bakıyordu. Alt dudağını kemirerek endişesini belli etmişti. Kafasını tekrar kaldırdığında dikkatlice kendisine bakan şifacı tek kaşını kaldırmış aslında zaten bildiği şeyi duymayı bekliyordu.

+Yeniden savaşmasını istiyorum.

Sesi mırıldanır gibi çıkmıştı.

- Zaten bir şifacın var. Güçlü bir şifacı. Aynı zamanda ruhları da var. Bakma öyle genç adam bana bunları sen gösteriyorsun. Ben özellikle içinden seçip okumuyorum.

+Sen bunu daha önce yaptın. Aslında dünya üzerinde yapabilen tek kişi sensin.

Tahir'in gözleri açıldı. Beklediği mesele bu değildi çünkü. Eğer doğru anlamışsa, ölü bir ruhun esir aldığı bir kadından söz ediyorlardı.. Ölü ruhların esir aldığı kimse bir daha hayata dönemezdi. Daha önce karşılaşmıştı, bir çok kere hemde. Bir defa şansı yaver gitmiş, ama diğerlerini kurtaramamıştı. Vicdan azabı olarak eklenmişti her biri, konar göçer hayatına.

-Yapamam. Yoruldum.

+ Yapmazsan genç bir kız ölecek!

-Şifacınız yapsın! Ben üzerime bu yükü alamam.

+Aşûra yapamam dedi! Niye anlamıy.. "

-Bi saniye! Kim dedin?

Sinirle yükselen Axell lafı kesilince şaşırıp kalmıştı. Tahir'in aklını okuyordu. Aşûra'ya duyduğu aşkı en ince ayrıntısına kadar okumuştu. Siniri anında sönmüş ve yerini meşhur gülümsemesine bırakmıştı. Biliyordu artık. Katı Tahir ilk defa kafasında bir acabayla yüzüne bakıyordu. Tek kaşı bilmiş bir şekilde kalktı ve yeniden sordu:

ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin