Bu bolümü geçmişimden bana yadigar çok sevdiğim dostuma ithaf ediyorum. TCYaprakGezer
Zaman beklediğimden daha çabuk geçmişti. Bizi soktukları her sınav sonunda derin bir nefes alıp yenisini merakla bekliyorduk. Son mülakat sonucunda sonuçların açıklanması için bekleme süresi başlamıştı işte.
Garip ama hiç heyecan duymuyorum. Yeni hayatım, yeni ben ve sevgilisi olan yeni Elayas karamsarlık koridorlarında koşturan zihnimi nefes nefese bırakırken hissizleşmeye başladım sanırım..
Tarma'nın heyecanlı sesi kulaklarımı doldurduğunda uyumayan gözlerimi yeni uyanmış edasıyla açtım. Iyi bir oyuncuyum. aslında ben en iyisiyim. Sonuçta Elayas'ın sürekli kollarına kapılanan güzel kızı görmezden gelmek benim için Oscar'ı kucaklamaya yeter de artar bile!
Oscar goes to Hazar Kayberen!
Alkış alkış alkış alkış-Bu ödülü almamda en büyük katkı payı kevaşe Tmavy ve onun kendinden beter kevase kız kardeşi Kronali! Bu teşekkür konuşmasını onlara adıyorum! Hepsinin anasını .......
Tarma ısrarla beni dürterken Oscar teşekkür konuşmamın sonundaki küfrü direk sesli olarak dile getirmekten hiç utanmamış olmayı kendime yakıştıramadım açıkçası.
" S....yim"
" Hazar? Yemin ediyorum Sen dışı kadın içi kabadayı bir varlıksın. Sana da günaydın "
Küsmüş mü o? Tavır aldığını anlamak için dahi olmaya gerek yok. Hoş ben dahi seviyesinde bir zekaya sahibim. Kendimle övünürken içime kaçan Lakis'i selamlıyorum şu an!
Doğruluğumda küskün bakışlarına sevimli bir gülümseme ile karşılık vermeye çalıştım.
" Kabus görüyordum Tarma. Lütfen üzerine alınma. Bazen içime kaçan külhan beyi beni esir alıp yerime konuşuyor."
Bakışları yunuşayınca içim biraz rahatlamıştı.
" Kahvaltıya iniyorum. Lütfen geç kalma. Dengesiz besleniyorsun. Hatta beslenmiyorsun"
" Ben de seni seviyorum Tarma. "
Göz kırpıp koşar adım çıkışını izlerken içime oturan öküz kendini yeniden hatırlatırcasına ruhumu daraltmaya başlamıştı.
Hangi bölümü seçeceğim? Keşke tek bölüm için başarılı olmuş olsam. Böylece seçme şansım kalmaz ve ben de kafanın içindeki kargaşadan kurtulurum!
*******
Kahvaltı başlamıştı ve sonrasında büyük seçimler için toplantı olacaktı.
Içeri girer girmez Tarma'yla göz göze geldik. Önünde kocaman bir tabak vardı ve sıraya girmeden yanına geçmem için işaret ediyordu.
Oturduğumda önce meraklı gözlerle beni süzdü. Sanki bir şeylerin değişmesini bekliyor gibiydi.
Gözleri benden kapıya kayınca kocaman açılmıştı. Arkamda olan biteni merak etmedim desem yalan olur.
" Ne?"
" Bordolu Elayas sırtında bir kızla içeri girdi. Onu daha suratsız daha ağır bir tip olarak anlatırdı abim. Şaşırdım biraz"
Bordolu Elayas, sırtında kız.. sonrası yok bende..
Kafamı onların masasına çevirmek istemesemde bedenime sözüm geçmiyordu işte. Döndüğümde aynı anda bakışmış olmak istediğim en son şeydi ve şu an gerçekleşiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3
FantasyÖlüm Oyunu Kabulleniş ve Ölüm Oyunu Parçalanma Ve sonunda Ölüm Oyunu Uyanış ile 3 kitap bir arada.. Bu hikayenin birden çok başrolü var. Bu hikâyede birden çok kişinin aşkı var. Bu hikâyede intikam peşinde koşan çok kişi var. Hepsinin düşmanı ortak...