Axell daha fazla dayanamadı. Gerçekten de aile gibi birbirine bağlı bu insanların ilişkilerinin kendisi yüzünden sarsılması canını yakıyordu. Kayzer'in önüne geçerek Gölge'nin karşısında dikildi.
" Sizi dinliyorum Eğitmen Gölge."
Gölge elini tekrar havaya kaldırdığında Gökşin'in sesi tüm salonu doldurdu.
" Turan YETER!"
Gökşin'in acı dolu sesi tüm salonda yankılandı. Gölge ile göz göze geldiklerinde, Gölge'nin havadaki eli ağır ağır aşağıya inmişti. Her daim pozitif ve sevgi dolu olan kadın, Şimdi karşısında hüngür hüngür ağlıyordu.
Onu hiç böyle görmemişti. Kayra'dan ayrıldığı zaman bile yüzündeki hüznü daima gülen gözleriyle saklamayı başarabilen biriydi O. Kendini toprağın altından çıkaran umut ışığı Ondan yansımıştı. Elini tutmaya karar verdiği vakit yeniden yaşadığını hissetmişti.
Kehribar rengi güzel gözler ilk defa ışığını kaybetmiş gibi bakıyordu.
Içi ezildi.. Yüreği sıkıştı.. Ömrünün sonuna kadar sevip korumaya yemin ettiği kadının, içten içe öldüğünü görmek ağır geliyordu.
Sevdiğim herkes ölüme mahkûm ediliyor gibi.. Sanki ölüm meleği ben seveyim diye bekliyor. Sevip bağlanayım ve tüm hayatımı Ona veya Onlara adayayım. Sonra melek, keskın orağını hiç acımadan geçirsin boyunlarına. Adım gün yüzüne çıktığı anda tekrar yerin yedi kat dibine girmek için hazırlansın.
Bu hayatta Gölge olarak kalmalıyım demek ki.. Turan koyarken annem adımı, ismimden bu kadar nefret edeceğimi düşünmezdi herhalde.
Kimse bilmez.. Ben daha doğmadan ölen babamın adıdır Turan. Belki de bu yüzden ölüm bir türlü ayrılamıyor adımın etrafından.
Ben yine gülmem! Yine umudumu yitirir, adımı toprağın altına gömerim. Sıradan bir Gölge gibi dolaşırım karanlıklarda. Yeter ki kızım yaşasın. Yeter ki gülüşüyle güneş saçan bu kadın yeniden gülümseyebilsin.
Ben yine Gölge olurum, sert ve acımasızlık maskesi altında acı çekerim.
Çok mu şey istiyorum?
Hiç düşünmeden koşarak kucakladı Gökşin'i. Başını göğsüne bastırarak sımsıkı sardı tüm vücudunu. Gökşin'in ağlaması sarsılmaya dönüşmüştü sanki. Titreyerek, katılarak ve nefessiz kalarak ağlıyordu.
Elbette kimse bu hâline anlam veremezken bir tek Kayzer biliyordu olanları. Kayzer'in yeteneği, bu gece laneti olmuştu. Keşke duymasaydım dediği şeyleri okumuştu Gökşin'in aklından.
Evet.. Asel ölmüştü. Haberini veren ise Yasmin'di. Gökşin'i bir görüye çekip, kızının öldüğünü ve sıranın Koxie'de olduğunu söylemişti.
Kayzer dizleri üzerine çöküp, sessizce göz yaşı dökmeye başlamıştı. Hazar sendeleyerek yanına geldi. Yüzünü elleri arasına alıp ne olduğunu sorduğunda aldığı cevap yalnızca
" Asel" olmuştu. Zaten bu tek kelimelik cevapta yetmişti acı gerçeği anlamasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3
FantasyÖlüm Oyunu Kabulleniş ve Ölüm Oyunu Parçalanma Ve sonunda Ölüm Oyunu Uyanış ile 3 kitap bir arada.. Bu hikayenin birden çok başrolü var. Bu hikâyede birden çok kişinin aşkı var. Bu hikâyede intikam peşinde koşan çok kişi var. Hepsinin düşmanı ortak...