Parçalanma 20. Bölüm

563 56 168
                                    

Elayas Hazar'ın omzuna gömdüğü başını kaldırdı. Yasmin gideli bir kaç dakika olmuştu.

" Kim gidicek peşinden?"

" Roza, Leon ve Kayra"

" Yudel? "

Hazar kaşlarını çattı. Yudel mevzusunu düşünmek canını sıkıyordu.

" O, son ana kadar yanımda kalacak. "

Elayas geriye doğru bir adım attı. Sarılmak için beline doladığı kollarını da gevşemişti. Kızgınlıktan çok endişe vardı yüzünde.

" Asla yalnız kalmayacaksınız!"

Hazar gülümsedi.

" Sanırım pek mümkün değil. Sevgilim beni korumak için kendini siper etmeye hazır görünüyor."

" O'nu öldürmemek için kendimi ne zamandır tutuyorum biliyor musun?"

" Emin olmalıyız Elayas. Unutma, yalnızca Yudel bizi O'na götürebilir."

Elayas sıkıntılı bir nefes verdi. Hazar haklıydı. Aldo'nun çalıştığı güç her neyse - ki aynı zamanda Yasmin'in de ortağı oluyor - Ona ulaşabilmek için Yudel'i kullanmak zorundaydılar.

***

Kayzer ve Gölge yerinde duramıyordu. Çalışma odasının tüm zemininde görünmez ayak izleri vardı. Basmadıkları nokta kalmamıştı. Gökşin ve Frey ikisinin senkronik voltalarını hipnoz olmuşçasına izliyorlardı.

Ahşap kapı açıldığında herkes donmuş gibi kapıya dönük bir şekilde kaldı. Giren Elayas ve Hazar kendilerine dönük bakışlardan, merak edileni okuyabiliyorlardı.

" Hayır, haber yok"

Hazar'ın cevabıyla oflayan voltacılar ve onların sağdık izleyicileri kaldıkları yerden devam ettiler. Hazar ve Elayas'da kendilerine bir yer bulup oturmuştu.

" Bu şekilde dönüp durarak Kayra ve diğerlerinden haber mi getirmeye çalışıyorsunuz?"

Gölge, ateş dolu bakışlarıyla Elayas'a döndü.

" Daha iyi bir fikrin varsa yapalım çömez? "

Elayas elini dudaklarına götürüp görünmez fermuarını çekti. Gölge'yi kızgınken üzerine sıçratmak asla iyi bir fikir değildi. Acı dolu tecrübeleri susmasını söylüyordu. İçinden çömez değil artık bir eğitmenim efendim diye geçirse de asla sesini çıkartmadı. Düşüncelerini okuyan Kayzer, Elayas'a tehditkar bir bakış attığında oturduğu koltuğa iyice gömüldü. Kayzer'e olumsuz anlamda başını sallamıştı. Kayzer ise kafasını dağıtacak muzipliği çoktan bulmuştu.

" Ne düşünüyor? Ya da söyleme. Ukala serserimiz içinden 'ben eğitmenim seni bunak, çömez değilim diye söyleniyor değil mi? "

" Tam olarak öyle kardeşim. "

Gölge kıstığı gözleriyle Elayas'a bakarken kapı tekrar açıldı. Bu sefer gelen  Frey'in yüzünde kocaman bir gülümsemeye sebep olmuştu. Hazar dışında kimsenin dikkatini çekmemişti bu gülümseme. Şimdilik..

" Sana ne oldu böyle?"

Kayzer'in şaşkınlığı sesine de yansımıştı. Bayan  Mi- Cha baştan aşağı simsiyah is içindeydi.

ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin