Herşey bittiğinde yeni bir sayfa açar kahramanlar..
Açılan her sayfa yeni mutluluklar getirecekti şüphesiz. Kimi sevdiğine kavuşacak, kimi sevdiği için evinden ayrılacak kimi bir hayalin peşinden arkasına bakmadan koşacaktı.
Hikaye biter ve kahramanlar sonsuza kadar mutlu yaşardı. Kötü adamlar yenilir ve iyiler her zaman kazanırdı. Hele ki kıvırcık bir melekle ödüllendirilmişse hikayenin kahramanı en mutlu O olurdu. Güneş başka doğar, ay başka parlardı..
Tarçın rengi saçlarıyla uyumlu hurma renkli bir çift göz Lena'yı dikkatle süzüyordu. Sıkıntıyla yanaklarını şişirip -pufffff'layarak konuşmaya başladı:
" Lena! sen bana masal diye bizim hikayemizi anlatıyorsun.. Yine.."
" Çok zekisin Koxie. Ne kadar farklı cümlelerle anlatırsam anlatayım hemen yakalıyorsun beni"
Lena, kucağında yatan Koxie'ye hayranlıkla gülümserken bir yandan da kıvırcık saçlarının arasında parmaklarını gezdiriyordu. Uyumak bilmeyen yaramazı ikna etmek zor olmuştu ancak sonunda başardığını gördüğünde usulca kalktı yanından. Parmak ucunda ilerleyerek odanın dışına çıkıp huzurla kapıyı kapattı. Derin bir nefes alıp odasına doğru hızlıca yürümeye başladı.
Odasına girdiğinde Elayas ellerini basının arkasında birleştirmiş uzanıyordu. Hayal kırıklığıyla dudaklarını büzüştürüp O'nu da uyandırmamak adına tekrar parmak ucuyla hareket etmeye başlamıştı.
Usulca yatağına süzülüp baş ucundaki lambayı kapattı. Gözleri kapalı Elayas'a, hafifçe yaklaşıp yanağına küçük bir öpücük kondurdu. Tavana diktiği gözleri uykuyu bekliyordu. Akademi'yi, annesi ve babasını, Kayzer ve Kayra'yı, Gökşin ve Gölgeyi.. Aklına gelebilecek herkesi düşünüyordu her gece olduğu gibi.
Taşı yok edeli neredeyse 6 ay olacaktı. Bu süre zarfında Elayas ile nişanlanmış Koxie'yi ise himayelerine almışlardı. Evlenmek ve evlat edinmek için Akademi ve Varlıklar Birliğinin yeniden kurulmasını beklemek zorundaydılar.
Evet Varlıklar dünyası küllerinden yeniden doğuyordu. Akademiden, Parçalanan evleri temsilen son varislerini bulabilmeleri için tüm dünyaya arayıcılar gönderilmişti. Çoğu kayıp olan ev varisleri -şayet hala yaşıyorlarsa yeniden toplanabilmeleri adına tek tek çağrılıyordu. Bu arayıcılar genelde Ruh Sözcüleri, Zaman Arsızları ve İzcilerden oluşuyordu. Amaç Varlıklar dünyasına eski parlak dönemini yeniden yaşatmak her şeyden önemlisi tüm varlıklara bir kimlik kazandırmaktı. Dünya üzerinde insanlar arasında yaşayan bir çok Varlık vardı ve onları ait olduklari oluşuma dahil etmenin zamanı çoktan gelmisti.
Akademi eğitime ara vermişti. Son mezunlarını verdikten sonra ( Yapılan son turnuva sınıf geçme amaçlı olmasına rağmen Aldo'yla yapılan savaş yüzünden sınıf geçen herkes mezun sayıldı) eğitime ara verdi ve bünyesindeki tüm öğrencilerin yatılı kaldığı yurt haline geldi. Mezun olanlar ise Eğitmen olarak atandı. Bu görevi reddeden iki öğrenci olmuştu.
Lena ve Elayas..
Sebebi bilinmez, Onlar Koxie'yi de alarak kendilerine yeni bir hayat kurmak istediler. Kimlikleri olmadığı için bir yerde sabit kalamıyorlardı. Ilk durakları İstanbul olmuştu. Beyoğlunda bir butik otelde yaşıyorlardı -Şimdilik..
***
+Gidişlerini hazmedemiyorum Kayra.. Hiç bir şey olmamış gibi.. Sanki beraber ölüme yürümemişiz gibi.. Sanki Onlar için canımı ortaya koymamışım gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3
FantasyÖlüm Oyunu Kabulleniş ve Ölüm Oyunu Parçalanma Ve sonunda Ölüm Oyunu Uyanış ile 3 kitap bir arada.. Bu hikayenin birden çok başrolü var. Bu hikâyede birden çok kişinin aşkı var. Bu hikâyede intikam peşinde koşan çok kişi var. Hepsinin düşmanı ortak...