"Dünya uzun yıllardır birbiriyle mücadele eden egoların karşılaşma ringi olmuş durumda.
Filler tepişirken çimenlerin ezildiği bir yerden farksız.
Büyük Akademi'nin kuruluşu işte bu noktada ortaya çıkmıştı.
Süper güçlerin canları istediği gibi hareket etmesini engelleyen tampon bir güç. Eskiden Birleşmiş Milletler ve Nato gibi birliklerin sağlamaya çalışırken başarısız olduğu barış ortamını sağlamak adına kurulmuş en büyük eğitim sistemine dahil oldunuz.
Biz yalnızca askeri olarak değil eğitim ve üretimle de bize bağlı olan tüm ülkelerin sistemine çarklar yerleştirerek düzen sağlıyoruz.
Bu nedenle yalnızca askeri eğitim alınan birliğin dışında;
Ekonomi, Sağlık, Mühendislik, Bilişim Teknolojileri, Hukuk,Askeri Tıp, Mimarlık gibi fakültelere sahibiz.
Ekonomist yetiştiriyoruz çünkü 2 süper gücün boyunduruğu altında kalmış orta halli ve henüz gelişmemiş ülkelerin kalkınması için yardım ediyoruz.
Sağlıkçılar yetiştiriyoruz çünkü gelişmemiş ülkeler ve bazı zayıf eyaletlerde hala salgın hastalıklar var ve bizim yardımımıza muhtaçlar. Üstelik tedavisinin bulunması gereken bir çok ölümcül hastalık savaş hali yüzünden askıya alınmış durumda.
Mühendisler yetiştiriyoruz çünkü savaş teknolojilerini kendimiz üretmek zorundayız. Bizler bağımsız askerler isek kendi silahlarımız da kimsenin gizli kodlarıyla yönlendirilebilecek zayıflıkta olmamalı.
Bilişim uzmanları yetiştiriyoruz çünkü güvenli bir ağ üzerinden haberleşmeler ve yazışmalar yapmak zorundayız.
Hukukçular yetiştiriyoruz çünkü dünya da yalnızca silahla savaşılmıyor. Hem kendi içimizde hem de saha görevlerinde gelişen suç olaylarını adil bir şekilde çözebilecek savcı, hakim ve avukatlara ihtiyacımız var.
Mimarlar yetiştiriyoruz çünkü bize verilen bu bağımsız toprakları bize uygun inşa etmek istiyoruz. Ayrıca büyük savaşın getirdiği yıkım sonrası yeniden kurulabilecek şehirleri en iyi şekilde planlayarak daha işlevli yerler haline getirmek gibi görevlerde alıyoruz.
Ve benim en önem verdiğim bölüm olan Askerî Tıp Fakültesinde Doktorluk yapabilecek rütbeli askerler yetiştiriyoruz çünkü saha görevlerinde özellikle savaş bölgelerinde çatışırken kendi yaralarımızla beraber mağdur edilmiş sivillerin de yaralarını sarmak istiyoruz.
Büyük Akademi'ye bağlı devletlerin ve eyaletlerin çocukları!
Geldiğiniz ülkenin kimliklerini atma vakti. Sizler artık bizler gibi Dünya Vatandaşısınız!
Bu bölge, dünya üzerindeki 32 devletin ve büyük iki bloğa bağlı eyaletlerden bir çoğunun ortak imzasıyla kurulmuş umut bölgesidir. Iki blok arasında ezilenlere umut olmak için seçildik, seçildiniz.
Öncelikle bizi seçen güzel yüreklerinizden öpüyorum. Burası bir insanın kendinden sonuna kadar vaz geçtiği bir yer çünkü. Sizler ailelerinizi, geçmişinizi ve tüm sevdiklerinizi arkanızda bırakarak kendiniz olmaktan vaz geçtiniz.
Hoş geldiniz çömezler!
Bu hafta oldukça sıkı testlerden geçeceksiniz. Burada gelen her bireye muhakkak bir yer ve bir görev verilecektir. Testlerin amacı yalnızca uygun olduğunuz görevi yapabilmenizi sağlamak. Bu gece sizden sorumlu öğrenci başkanı ile birlikte ilk testinizin yapılacağı alana getirileceksiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM OYUNU SERİSİ 1, 2 Ve 3
FantasyÖlüm Oyunu Kabulleniş ve Ölüm Oyunu Parçalanma Ve sonunda Ölüm Oyunu Uyanış ile 3 kitap bir arada.. Bu hikayenin birden çok başrolü var. Bu hikâyede birden çok kişinin aşkı var. Bu hikâyede intikam peşinde koşan çok kişi var. Hepsinin düşmanı ortak...