Kapitola 52

413 18 0
                                    


Probudila jsem se brzy ráno, ještě nevyšlo ani slunce. Pokoj se topil v polotmě. Potřebovala jsem na záchod, ale nechtěla jsem vylézat ze zahřáté postele. Nespokojeně jsem zakňourala. Pootevřela jsem jedno oko. Myslím, že na pohled, který se mi naskytl, bych si dokázala zvyknout. Midorima ležel na břiše, obličej měl otočený ke mně a jednu ruku položenou na přikrývce na mém kříži. Neměl na sobě vrchní část pyžama, ale pokud jsem si dobře pamatovala, v noci, když mě nesl do postele, ji měl. Aspoň jsem si mohla prohlédnout vše, co vykukovalo zpod deky. Opřela jsem se o lokty a letmo se ho rty dotkla na rameni. Otočila jsem se a sklouzla z postele. Co jsem si neuvědomila do tohoto okamžiku, bylo to, že jsem byla nahá. Překvapením jsem vyjekla, ale rychle jsem si zakryla ústa. Zkontrolovala jsem, jestli jsem nevzbudila Midorimu. Naštěstí spal. Držela jsem si přikrývku na prsou a nevěděla, co dál. Vzpomněla jsem si, že jsem byla zabalená v ručníku. Zahrabala jsem nenápadně pod dekou, ale nikde jsem ho nenašla. Zato jsem na zemi kousek od postele zahlédla vršek Midorimova pyžama. Sklouzla jsem na zem do dřepu a došourala se k němu. Trochu jsem v košili plandala, ale tím lépe. Zadek jsem měla schovaný. Stoupla jsem si a došla do koupelny. Hlava mi třeštila, ostatně jako vždycky, když nepiju víno. Skočila jsem si na záchod, umyla si ruce, prstem a pastou jsem si aspoň trochu vyčistila zuby. Na prádelníku leželo složené moje oblečení. Vzala jsem si na sebe kalhotky, vrátila se do pokoje a zalezla zpátky pod deku. Midorima pořád spal. Pohladila jsem ho po vlasech a zavřela oči. Po chvilce jsem usnula, s vlhkým dotekem na tváři.

Podruhé jsem se vzbudila, když mě něco táhlo po posteli. Otevřela jsem pomalu oči a zasténala únavou. Midorima mě držel kolem pasu a přitáhl si mě těsně k sobě. Jednu nohu jsem měla pod dekou, druhou položenou na ní. Midorima si mě prohlížel ve své košili. Zakryla jsem si obličej rukou.

"Nedívej se na mě, Shintaro." Prosila jsem ho.

"Taky ti přeju dobré ráno." Zněl maličko nabručeně. Trochu jsem se pousmála.

"Hm... Dobré ráno." Vykoukla jsem zpod ruky, až jsem jí nakonec položila na polštář vedle hlavy.

" Před tebou jsem nikdy neviděl holku ve svém oblečení." Řekl, zatímco mě zrentgenoval od hlavy až k patě.

"Nikdy? Ani Shinu?"

"Tu už vůbec ne. Nikdy by si na sebe nevzala jiné oblečení než svoje."

"Našla jsem jí ležet na zemi a potřebovala jsem něco na sebe." Řekla jsem omluvným tónem.

"Zahodil jsem ji. Bylo mi... teplo."

"Aha." Položila jsem mu ruku na hruď a pohladila ho.

"A není ti zima?" Sklouzla jsem mu rukou na bříško. Midorima mě za ní ale chytil. Stáhl mi pokrývku zpod nohy, přehoupl se nade mě a zase nás přikryl.

"Co myslíš?" Zeptal se zastřeným hlasem a otřel se svým rozkrokem a ten můj.

"Ehm... myslím, že jsi vzrušený." Zašeptala jsem a počítala do deseti, abych se uklidnila.

"Ano. Celou noc. Za což můžu poděkovat své opilé přítelkyni, která se na mě lepila nahá a já se musel sakra hodně ovládat, abych nic neudělal. Vůbec jsem nespal." Vyčítal mi tak trochu. Midorima se opřel o lokty vedle mé hlavy a já ucítila jeho váhu a teplo.

"Promiň." Omluvila jsem se mu. Pak mi ale něco došlo.

"Moment. Chceš říct, že když jsem se v noci vzbudila, tak jsi nespal?" Polilo mě horko.

"Ne." Zase jsem si zakryla obličej rukama.

"Viděl jsi...?" Načala jsem větu s červenými tvářemi.

"Evo, v noci ses přede mnou svlékla a celou jsem tě ve sprše umyl. Opravdu budeme probírat, že ses tu nahá prošla na pár sekund po pokoji?"

"Ale to jsem nebyla úplně sama sebou!" Ještě stále jsem se zakrývala. Polštář pode mnou se prohnul.

"Myslím, že bys mi to nevyspání měla trochu vynahradit." Zašeptal mi do ucha. Na stehně mě zahřála jeho dlaň. Sundala jsem ruce z obličeje a podívala se mu do jeho smaragdových očí. Ruce jsem položila na jeho boky a pohladila ho. Midorima se sklonil a políbil mě. Ani ne dvě sekundy nato jsem zacítila v ústech jeho jazyk. Zasténal a celou mě tím rozvibroval. Jeho jazyk se otíral o ten můj a mě opět došlo, jak je v tom neskutečně dobrý. Pohladila jsem ho po zádech a přitáhla si ho ještě blíž. Téměř mě svou váhou drtil, ale nevadilo mi to. Jeho ruka se z mého stehna posunula výš, přes bok a bříško a zajela pod košili. Jen, co přerušil polibek, jsem se zhluboka nadechla a prohnula se v zádech. Přejel mi dlaní přes prso a já sebou pod dotekem prstů na bradavce cukla. Opět se přisál na moje ústa a stiskl mi prso. Ani jsem nestačila vzdychnout a Midorima mi rozepínal těch pár zapnutých knoflíčků na košili. Přisál se mi k bradavce a jemně stiskl zuby. Sevřela jsem nohama jeho boky a prohnula se ještě víc. Nevím, kde se v něm ta vášeň a nedočkavost vzaly. Zabořila jsem mu ruce do vlasů a vychutnávala si dotek jeho jazyka a rtů, které osvobodily bradavku a prolíbávaly si cestu k pupíku. Bože můj. Midorima mi stáhl kalhotky. Nebyla jsem schopná rozumně uvažovat. Jeho jazyk se dotkl klitorisu.

"Ježíši, Shintaro." Vzdychla jsem.

Bez jakékoli reakce pokračoval dál v mém mučení, dokud jsem nebyla skoro na pokraji vrcholu. Celá udýchaná jsem svírala jeho vlasy. Midorima se nadzvedl a vrátil se k mým rtům. Zatímco jsem mu vzdychala do úst, si stáhl pyžamové kalhoty níž a chytil se jednou rukou. Vrátil se do kleku a přejížděl si po erekci nahoru a dolů. Tváře měl červené a na těle se mu začal perlit pot. Některé pramínky vlasů se mu přilepily na čelo. Nahnul se nade mne a dotkl se špičkou penisu mého klitorisu. Lekla jsem se a zvedla se do polosedu. Položila jsem ruku Midorimovi na břicho a trochu zatlačila.

"Shintaro." Oslovila jsem ho. Podíval se na mě, ale nic neřekl.

"Ještě ne. Tohle není ta pravá chvíle." Pokračovala jsem se sebezapřením.

"Potřebuju to." Řekl skoro až bolestně. Vzala jsem jeho obličej do svých dlaní.

"Zlato... Už brzy, slibuju. Co teď potřebuješ je se uvolnit. Já vím, že tě to po celé noci bolí a potřebuješ to ze sebe dostat, ale je spousta jiných způsobů, dobře?" Snažila jsem se ho uklidnit. Přitáhla jsem si ho k polibku, položila mu ruce na zadek a nadzvedla se, abychom se sebe dotkli. Pochopil, co po něm chci. Lehl si na mě a otřel se penisem o můj klín. Utlumila jsem rty jeho sten. Znovu. A znovu. Zatímco se o mě třel, přidržel si rukou můj obličej a dál mě líbal. Ruce jsem měla stále na jeho pozadí a snažila se přitahováním k sobě udávat rytmus. Pokaždé, když přejel přes můj klitoris, se ve mně hromadila vlna rozkoše. Už jsem nedokázala svými rty tlumit Midorimovy vzdechy. Objala jsem ho a on mi zabořil hlavu do krku. Pokračoval dál ve stejném pohybu. Nakonec pevně sevřel polštář a s hlasitým vzlykem dosáhl vrcholu. Zasekl se v půlce pohybu a moje břicho zalilo teplé sperma. Ten zvuk extáze, který vyšel z jeho úst, byl pro mě třešničkou na dortu a vyvolal ve mně orgasmus. Hruď se nám namáhavě nadýmala. Midorima se stále nepohnul ani o píď, jen na krku mě šimral jeho rychlý dech.

"Shintaro." Prolomila jsem ticho jako první.

"Ano?" Ozvalo se od mého krku.

"Přijdeme pozdě do školy. Nebo spíš ty." Midorima se nadzvedl na délku paží a poplašeně se zahleděl na budík na stole.

"Sakra!" Zanadával.

Moji zachránci ze Shutoku (KnB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat