Kapitola 43

525 17 0
                                    

Zabouchla jsem za sebou dveře. Byly tu dvě kabinky, takže v jedné z nich musí být Midorima. Nastalo naprosté ticho. Pomalu jsem vzala za první kliku. Bylo otevřeno a prázdno. Takže Midorima byl v té druhé. Pohladila jsem rukou dveře, jako by byly ze zlata a opřela se o ně čelem. „Shi... Shintaro?" Oslovila jsem svého přítele, který byl s velkou pravděpodobností na druhé straně. Bože, a co kdyby tam nebyl? Co kdyby tam byl někdo jiný? Dlouho se nikdo neozýval. Začala jsem být ještě nervóznější než předtím, jestli to teda ještě vůbec šlo. Zaslechla jsem odkašlání. „Evo? Co tu... co tu děláš?" Jeho hlas je ochraptělý a trhaný. Představila jsem si, jak se opírá jednou rukou o zeď naproti sobě, záda pokrčená a druhou se uspokojuje. Pot mu raší na čele. Uff... Uvolnila jsem si horní knoflíček na košili. Bylo mi hrozné horko. Odlepila jsem se od dveří a snažila se promluvit co nejodhodlaněji. „Shintaro, otevři." Chvilku bylo zase ticho. Otřela jsem si rukávem čelo. Zpocená budu spíš já než on. „Já... nemůžu." Vykoktal ze sebe. Přešlápla jsem. „Ale můžeš, zlato. Otevři mi. Něco naléhavého se stalo." Lež jako věž, ale já prostě potřebovala, aby mi otevřel a já věděla, že tohle na něj zapůsobí. Uslyšela jsem šustění látky a zapnutí zipu. Zámek cvakl. Dveře se pootevřely. Jen, co jsem zahlédla jeho ruku, jsem vklouzla dovnitř. Nedala jsem mu čas, aby vylezl ven. Okamžitě jsem za námi zase zamkla. Midorima měl načervenalé tváře a přerývaně dýchal. „Evo, co se děje?" Bylo vidět, jak ho až fyzicky bolí se soustředit na to, aby se mi hned mohl věnovat. Takže jsem nepřišla pozdě. Trochu jsem do něj strčila, aby se zády opřel o stěnu. Překvapeně pozvedl obočí. Popadla jsem zezadu jeho hlavu a přitáhla si ho k sobě k vášnivému polibku. Okamžitě jsem ucítila jeho hebký jazyk. Vsála jsem jeho spodní ret a jemně ho do něj kousla. Midorima zasténal. Nechtěla jsem marnit čas. Pravou rukou jsem mu jela přes košili. Přes jeho vypracovaný hrudník, přes dokonalé břišní svaly, které prostě zbožňuju, až k opasku u kalhot. I ten si stihl zapnout. Takže jsem mu ho rychle rozepla. Midorima ztuhl. Otřela jsem se o jeho rty. „Já vím, co jsi tu dělal, zlato. Ale chci to udělat já." Následoval knoflíček a zip a moje ruka mu hned zajela pod kalhoty a boxerky. Midorima ze sebe dostal přidušený vzlyk. Přejela jsem mu jazykem po rtech, který následně nasál do svých úst. Uchopila jsem ho do ruky a palcem mu přejela po špičce penisu. Volnou rukou jsem mu zajela do vlasů. Midorima přerušil polibek a nahnul se k mému krku, kam mě jemně kousl a následně políbil. Pravidelným tempem své ruky jsem ho přiváděla k orgasmu. Nejprve hezky pomalu. Pak jsem ho stlačila trochu víc a přidala na rychlosti. Cítila jsem na svém krku Midorimův dech a jeho hlasité sténání mi procházelo celým tělem. Byla jsem z těch zvuků strašně vzrušená. Jednu nohu jsem pokrčila a obtočila ji kolem Midorimova boku. Chytl ji a pohladil mě po stehně. „Vyhrň a rozepni mi košili, miláčku." Přikázala jsem mu. Netušila jsem, jestli mě vůbec vnímá. Naposledy mě políbil na krku a pustil mou nohu. Jeho ruce se přesunuly ke košili, kterou mi vyhrnul zpod sukně. Knoflíky se mu ale nedařilo rozepnout. „Sakra." Zaklel a trhnul. Většina knoflíčků se rozlétla po kabince. Chtěla jsem mu vynadat, ale jakmile jsem jeho ruce ucítila na mé klíční kosti a na prsu, úplně jsem na to zapomněla. Zatímco jsem mu to dál dělala rukou, stáhl mi košili a ramínko a přilepil svá ústa k mému ramenu. Jeho ruku jsem ucítila na bříšku a pak na zádech. „Už ...u." Uslyšela jsem jeho zastřený hlas. Přitiskla jsem se k němu blíž, takže se svým penisem dotýkal mého bříška. Midorima si maličko stáhl kalhoty a boxerky dolů a chytil mě za vlasy. „Bože." Zasténal. Opřela jsem mu hlavu o hruď a políbila ho přes košili na prso. Midorima sebou cukl a s protáhlým zasténáním dosáhl vrcholu. Na břiše jsem ucítila lepkavou tekutinu. Ještě párkrát jsem mu přejela po celé délce penisu. Zatímco jsem ho objala jednou rukou kolem krku, jsem druhou popadla toaletní papír, utřela se a hodila ho do záchodu. Midorima těžce oddechoval. Vzal můj obličej do svých dlaní a políbil mě. Jednou mě pak pohladil po tváři a druhou si nadzvedl mou nohu, kterou jsem mu automaticky obtočila kolem boku. „Teď je řada na mně." Zašeptal mi mezi polibky. Zmáčkl mi stehno a pak i zadeček. Jeho penis se mi přitiskl k bříšku a já zalapala po dechu. Opět mě trhaně políbil. Vyměnil si se mnou místo, takže jsem se o stěnu opírala teď já. Nadzvedl mi nohu a klekl si přede mě na koleno. Políbil mě na vnitřní stranu stehna a opřel si mou nohu a své rameno. Jeho polibky se stále víc a víc blížily mému klínu. Ucítila jsem jeho ruku na kalhotkách a následně mi je odhrnul stranou, aby mi prsty mohl přejet po klitorisu. Opřela jsem si hlavu o stěnu a zavřela oči. Pravou ruku jsem mu automaticky položila na hlavu a chytila ho za vlasy. Jeho ruku vystřídala jeho ústa a já si mohla vychutnat dotek jeho jazyka. Potichu jsem zasténala a zatáhla mu za vlasy. Klitoris mi obkružoval jazykem a já věděla, že už to asi dlouho nevydržím. Pak jsem ale v sobě ucítila jeho prst a nohy se mi div nepodlomily. „Ježiši." Ruka mi sjela z jeho vlasů a chytila jsem se jeho ramene a stiskla. Midorima zasténal jen, co ucítil vlhkost mezi mýma nohama. K prvnímu prstu přidal druhý a dráždil mě vevnitř klouzavými pohyby. Postupně přidával na rychlosti. Kousla jsem se do rtu, abych hlasitě nevykřikla. Horko se mi rozlilo po celém těle, následované výbuchem v mém rozkroku, který jsem cítila až po kořínky vlasů. Přes skousnutý ret jsem zasténala a opřela se Midorimovi o rameno. Cítila jsem, jak se stahuju Midorimovi kolem jeho prstů a hlasitě jsem oddechovala. Midorima mě políbil znovu na stehno a vytáhl ze mě své prsty. Sklouzla jsem po stěně na zem a nohu si položila na zem. Sevřela jsem jeho červené tváře do dlaní a podívala se mu do očí. „To bylo... báječné." Zavzdychala jsem s rozpaky a usmála se na něj. Poděkovala jsem mu udýchaným polibkem. „To bylo." Souhlasil se mnou a polibek mi okamžitě vrátil.

Moji zachránci ze Shutoku (KnB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat