Şap... şap...
16. hedefim bana doğru geliyor.
Geleceği varsa göreceği de vardır. Hehehehehe.
HĞAAKK PUĞHH
0,4
Dur bir saniye bunda bir gariplik var. Ben buna niye az vurdum. Hem bu biraz daha büyük gibi. Bir sıkıntı var.
"Değerlendir!"Irk= Slime(Evrim geçiriyor => Kızgın Slime)
Seviye= 2 (%79)
Strengh(Güç)= 9
İntellegent(Zeka)= 0Sağlık= 90/90
Mana= 0/0
Yetenekler= Yok
Ustalıklar= [Sınırsız Zıplama max]
Ohhh? Seviye 2'ymiş. Öldürebilirim herhalde. Hareketlerini ezberledim zaten. Sonuçta 2 gündür Slime'larla uğraşıyordum.
Slash!
-2
HĞAAKK PUĞHH
-0,4
...
Ohhh. Seni de öldürdüm. He? Dur bir dakika. Yerde parlayan bir şey var.
Tam slime cesedinin yanında sönük bir şekilde parlayan bir cam şişe vardı. Şişenin içinde de yeşil bir şey vardı.
"Değerlendir!"
[Slime'ın Kalbi] = Simya malzemesi olarak kullanılabilir. Aşındırma etkisi kuvvetlidir.
"Üstad Samiel, bu ne?"
"İşimize yaramasa da satabiliriz. Marketi aç da sana Tırmanıcıların Pazarını göstereyim."
"Market açıl!"
Önümde beliren pencereye baktım. Sağ ortada 'sat' yazan yere bastım.
[Lütfen satacağınız eşyayı gösteriniz]
Slime'ın Kalbine değerli bir şey olduğunu umut ederek tıkladım.
[Slime'ın Kalbi= 300 çöp. Satmak ister misiniz?]
"Eee Samiel, satalım mı?"
"İşimize yaramadığını söylemiştim. Yani sat gitsin."
Kafamı salladım. Önümdeki evet butonuna tıkladım
[300 çöp hesabınıza aktarıldı]
"Sol üstte 'pazar' yazan yere gir."
Dediğini yaptım. Ama beni bir yazı karşıladı.
[Alım satım yapabilmek için bir hesabınız olmalı. 500 çöpe, çöp hesap açmak ister misiniz?]
"Samiel, çöp hesap ne ya?
"En kötü hesap türü. Hiçbir avantajı yok. Alım yapabildiği eşyalar da sınırlı."
500 çöpüm yoktu. Yani hayır butonuna bastım ve pazara girdim. Normal markette olan veya olmayan bir sürü eşya vardı.
"Burada ucuza bir şeyler bulabilirsin. En azından şansın varsa marketten daha ucuza alırsın."
Bir süre pazarda dolaştım. Gerçekten üst düzey eşyalarda görmüştüm. Ama benim aradığım şey en düşük fiyata sahip silahlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...