Her Boss'la savaştıktan sonra bir başka boss'a saldırman veya aynı boss'a tekrar saldırman ancak 1 hafta sonra olabilirdi. Ben de 1 haftalık süre zarfında Ahmet abileri de takıma alarak avlandım.
11.kat canavarı bir kirpiydi. Bazıları büyük boyutlu, bazıları küçük, bazıları özelleşmiş bile olabilirdi. Zehir, ateş, hız, hatta yıldırım üzerine özelleşmiş olan bile vardı. Keşke evcilleştirseydim, demeden edemiyorum.
Bu sırada statlarım şu hale geldi.
İsim= Kumarbaz
Seviye= 12 (%43)
Sınıf= Tükürük Üstadı Kılıç Kullanan Gerzek Büyücü
Takım= Hilalah'ın Çiçekleri, 6/10
Klan= Yok
Sağlık= 180/180
Mana= 265/265
Kalkan= 50/50Hasar = +15
Zırh= +8
Güç= 18
Zeka= 53Unvan= Dayakçı
Yetenekler= [Balçık Seviye 20] [Üfürülen Ateş Topu Seviye 15] [Evcilleştirme Seviye 1]
Ustalıklar= [Kılıç Ustalığı İleri düzey Seviye 8] [Tükürük Ustalığı Başlangıç düzey Seviye 9]
7, 8 ve 9.katlarda 2'şer hafta avlanmam, 2 ay boyunca ork avlamam, 1 hafta da kirpilerle uğraşmam sonucunda seviyem 14'e ulaşmıştı. Tükürük ustalığım, balçık ve ateş topum da aynı şekilde seviye atlamıştı. Ancak beni sevindiren en büyük etken kılıç ustalığımın 1 seviye atlaması oldu, demek ki kılıcımı daha iyi kullanabiliyordum artık.
"Hadi içeri girelim." dedim bir kapının önünde dururken.
11.katta her şehrin kendi boss alanı vardı. Her gün farklı şehirlerin boss kapısı açılıyordu. Biz de bugün açılacak olan herhangi bir şehrin boss alanına gittik. Ancak biz dahil başka 2 grup daha vardı. Bunlar ortalama 50 potansiyele sahip gruplardı, aralarında büyük dahiler yoktu. Yine de savaşmayı biliyorlardı, öldürmek yerine onlarla savaşmak daha mantıklı olurdu.
Kapı açılınca yavaş adımlarla içeriye girdik. İçeride dev bir kirpi vardı, beklediğimin aksine Ork Ustası'ndan küçüktü, özelleşmiş bir tür de değildi. Ama farklı bir tekniği vardı.
Irk= Kirpi Kral(Evrim geçirebilir)
Seviye= 22 (%0)
Strengh(Güç)= 1500
İntellegent(Zeka)= 80Sağlık= 15.000/15.000
Mana= 400/400
Yetenekler= [Diken Atışı Seviye 2] [Çağrı Seviye 50] [360 derece Seviye 2] [Ustura Seviye 2] [Dönüşüm max]
Ustalıklar= Yok
[Diken Atışı Seviye 2] = Sırtta bulunan dikenleri istediğin sayıda fırlatabilmeyi sağlar. Tekniğin seviyesinin artması hem dikenlerin hasarını arttırır hem de sağlamlıklarını. Bu sayede kirpinin sırtı daha dayanıklı hale gelir. Kullanılan mana diken başına 2.
[360 Derece Seviye 2] = Kirpi dikenlerini kabartarak tam tur döner. Bunu büyük bir hızla yapar, böylece yakınında bulunan herkese hasar verir. Kullanılan mana 30. Bekleme süresi 10 saniye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...