"Yaşlı Seizon, 2 eliti daha fazla durduramayız. Gangners ve Temsere'ye sahipken bile sadece 3 kişiyi avlayabildik. Ama bizden 9 kişi çoktan ağır yaralı olarak çekildi, 2 de ölümüz var."
"Kimler savaşabilecek durumda?"
"2 okçumuz Gangners ve Temsere hala hayatta, hiç yaraları yok. Ama manaları büyük miktarda azalmış."
"Tuzakları kurabilmişler mi?"
"Evet, tuzak kurmak için fiziksel bir işlem yapmalarına gerek yok sonuçta. Sadece tekniği kullanıp tuzağı kurmak ve ustalıkla gizlemek gerek."
"Ön hat ne durumda?"
"Ben de dahil 16 kişi de mücadele ediyor. Sahip oldukları bütün kısıtlama tekniklerini kullandılar. Artık ne manamız, ne de enerjimiz kaldı. Neredeyse hepimiz de yaralıyız. Ne yapmamız gerek?"
"Arkana bak. Umut ışığı bize doğru geliyor."
-----------------------
Aralarındaki bilgi ağı sayesinde Kalkan Reffe'nin, Mızrak kullanıcısı Mirdre'nin ve Kılıç kullanıcısı Asref'in öldüğü hızla yayıldı. Sağ hattaki 2 elit gayet ihtiyatlı davranıyordu. Elitlerden büyük olanı "Bana bakın, Grenea'nın elitleri!" diye bağırdı. "Eğer bu şekilde savaşmaya devam ederseniz 'o' ortaya çıkacak. Ve 'o' ortaya çıktığında kesinlikle cezalandırılırız!"
Sözlerini bitirdiğinde etraftan yutkunma sesleri geldi. Hemen ardından da savaş tarzları çok daha hiddetlendi. Deliler, bu adamın dediği hakkında hiçbir şey anlamamıştı. Askerleri bu kadar korkutacak 'o' kimdi?
10. Ordu sağ hatta indiğinde Şifacı Huewe hızla 'Ani İyileştirme' adlı tekniği kullanıp sağ hattaki 28 deliye ışıklar saçarak seri bir şekilde iyileştirdi. Yaraları hafif olanlar hemen iyileşti, ağır yaralılar da ayağa kalkabilecek kadar kuvvetlendi. Ne yazık ki 'Ani İyileştirme' 1 kullanımlık bir teknikti. Bekleme süresi de fazlasıyla uzundu. Hemen ardından da 'Bölge İyileştirmesi' tekniğini kullanıp bölgedeki delileri durmadan iyileştiren bir büyü yerleştirdi. Bu iyileştirme 'Ani İyileştirme' kadar kuvvetli değildi, ama devamlı bir teknik olarak iyileştirmeyi sürdürecekti. Sonra da 2. devamlı teknik olarak 'Mana Bölgesi'ni kullandı. Artık sağ hattın içindeki her müttefik hem can yenilenmesine hem de mana yenilenmesine sahipti.
Sol hattın 2 elitini yenen Mazza ve Restises de sağ hatta yöneldi ve bu iyileştirme bölgesine girdi.
"Yaşlı Seizon, durumlar nasıl?"
"Tahmin edildiği gibi, Mazza. Oyalayabildik, ama çok geri düştük. Yaralanmayan 1 kişi bile yok... Restises, senin de durumun kötü gibi."
"Rakip birazcık güçlü çıktı, o kadar."
"Birazcık mı, seni Beyinsiz Şişman!"
"Yaşlı Seizon, bu Ukala Sıska'yı lütfen alın yanımdan."
"Tamam, tartışmayın artık... Huewe, buraya gelir misin?"
"Yaşlı Seizon, ne diyecektiniz? Manamın %20'si gitti. Can ve mana yenileme alanlarını aynı anda açmak manamı çok hızlı tüketiyor. Bu şekilde uzun süreler boyunca dayanamam."
"Restises'i iyileştirecek ek bir devamlı teknik uygular mısın?"
"Ahhh, tabii ki sadece bir rica bu." dedi Restises biraz saçmalayarak.
Mazza oyunbaz bir şekilde gülümsedi. "Şişman Domuz? Ne bu kibarlık?"
"Ukala Sıska!" diye bağıracaktı ki sesi kendi ağzında patladı, zorla durdurdu ve "Sonra aklını alacağım senin!" diye fısıldadı sadece Mazza'nın duyabileceği bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...