63- Serabzen III Misfhe

1.8K 233 29
                                    

Üzeri siyah ve kırmızı pullarla kaplanmış, omzunda 1.5 metre kadarlık 2 siyah kanat ve sırtının en alt bölgesinde dikenli siyah bir kuyruk bulunan bir ejderha-insan karışımı olan varlık elinde tuttuğu alev alev yanan 2 kılıcı önündeki gri sütuna savuruyordu. Bu, yarım kan ejderha soyuna sahip olan Misfhe'den başkası değildi.

Bu sırada 2 metrelik, kaslı bir adam kollarını kavuşturmuş onu izliyordu. Aradan geçen dakikaların ardından yarım kan Misfhe önündeki sütuna saldırmaya o kadar odaklanmıştı ki, arkada dikilen iri adamın farkına bile varamadı. Sonunda iri adam bir adım ileriye gidip "Hiç yanlış silah kullandığını düşündün mü?" dedi.

Misfhe içeriye girişini bile görmediği adamın sesini duyunca bir an irkildi ve arkasına döndü. "Usta Tiran." dedi ellerini gevşeterek. "Ne demek yanlış silah?"

"Çift kılıç savunma için kullanılan bir silah takımıdır." dedi Usta Tiran. "Sen de bir savunma tipisin, ancak sahip olduğun ejderha formun ofansif yönünü açığa çıkarıyor."

"Ne yani?" dedi Misfhe. Açıkça dudakları seğiriyordu. "Çift kılıç ofansif değil mi?"

"Sana hiç eğitim vermediler mi?" dedi Usta Tiran kavuşturduğu ellerini açarken. "Çift kılıç gelen her darbeyi rahatlıkla karşılamak, ve bu darbe engellendiği anda karşı saldırı yapmayı kapsıyor. Eğer 2 kılıcı dümdüz saldırmak için kullanacaksan direkt olarak ağır kılıç, ya da bir savaş baltasına geç. Böylece tam anlamıyla bir taarruz gerçekleştirebilirsin. Ama benim sana başka bir önerim var."

"Neymiş o öneri?" dedi Misfhe yüksek tonla. Bu kadar uğraştığı, çaba harcadığı silahının ona uygun olmadığını görmek kendini kontrol edememesine yol açmış olmalıydı. Bunda ejderha formunun verdiği saldırgan kişiliğin de ufak bir faydası olmuştu.

"Spartalıları bilir misin?" dedi Usta Tiran. Misfhe'nin şaşkın bakışlarının karşısında kendi sorusunu yanıtladı. "Spartalılar, çok eski dönemlerde yaşamış bir savaşçı ırkıdır. Çocuklarını küçük yaşlarda zorlu eğitimlere ve zorlu testlere tabi tutarlar."

"Bunun benimle ne alakası var?"

Usta Tiran, Misfhe'nin sorusunu görmezden gelerek. "Her spartalının öğrenmesi gereken ilk şey kalkan ve mızrak ikilisini ustaca kullanmaktır." dedi. "Yan yana savaşan spartalılar kalkanlarını birbirlerini kurtarmak için kullanır. Birleşen her kalkan orduyu daha güçlü kılar. Her spartalı yanındakini korumakla yükümlüdür. Bu sayede spartalılar minimum kayıpla savaş kazanmalarıyla bilinirler."

"Hala soruma yanıt vermedin?" diye bağırdı Misfhe tükürükler saçarak. "Bunun benimle ne ilgisi var!?"

Usta Tiran 20cm önündeki havaya parmaklarıyla dokundu. Birkaç saniyenin ardından elinde beliren siyah mızrağı ve iri kalkanı Misfhe'nin önüne attı. "Artık bunları kullan." dedi. "Ağırlıkları normallerinden çok daha fazla. Bunlara alıştığın vakit normallerini çok daha iyi kullanacaksın. Eğitimin bittiğinde senin için düzgün bir mızrak ve kalkan ayarlarım."

"Haaaaa?!" diye bağırdı Misfhe. "Bunca yıldır çift kılıç kullanıyorum ben. Senin sözünle hemen değiştireceğimi mi sandın?!"

"Çift kılıç sana uygun değil. Açıkça kalkan ve mızrak senin için biçilmiş kaftan. Hem daha çift kılıcı tam anlamıyla kullanamıyorsun bile."

"Öğret de bilelim o zaman."

"Sana dediğimi uygula da şu verdiklerimi kullan." dedi Usta Tiran, Misfhe'nin ayaklarının dibindeki kalkanı ve mızrağı göstererek.

Misfhe hızla ayağını savurdu ve kalkan ve mızrağı uzağa fırlattı. "Siktir git lan!" diye kükredi.

"Sana bir spartalı gibi savaşmayı, hatta daha fazlasını bile öğretirim." dedi Usta Tiran. Misfhe tam tekrar küfredecekti ki Usta Tiran sözlerine devam etti. "Kumarbaz da çift kılıcı bırakmanın ve mızrak ve kalkan üzerine ustalaşmanın taraftarı."

Misfhe, Kumarbaz'ı duyduğu an sakinledi; bakışları yumuşadı, kavradığı elleri gevşedi, yüzünde beliren damarlar tekrar kayıplara karıştı. "Peki." dedi. "Öğrenmem ne kadar sürer?"

Bu sakinleşme üzerine Usta Tiran şaşkın bakışlarla Misfhe'yi süzdü. Yüzünde saçma bir gülümseme belirmişti. "Bu Kumarbaz'la aranızdaki ilişki ne sizin?"

"Sanane lan." dedi Misfhe yüksek tonla.

Usta Tiran başını 2 yana salladı. "Tamam, tamam." dedi ve Misfhe'nin fırlattığı yuvarlak kalkanı sol eliyle kavradı. Dizlerini hafifçe kırdı ve kalkanı göz hizasına kadar çekti. Sonra sağ eliyle mızrağı ortasından tutup kalkanın sağ yanına kaldırdı. "Bu şekilde dizilen onlarca spartalı, sayı üstünlüğü fark etmeksizin büyük bir orduyu alt edebilir." Mızrağını biraz aşağı çekip kalkanını hafif yana aldı ve mızrağını hızla ileri itti. "Saplama hareketleri en çok kullanacaklarındır." Mızrağı sağa doğru çekti. "Mızrak, düşmana girdiği an savurduğunda rakibin büyük bir yarıkla birlikte ölür. Tabi rakibin bir yaratıksa bu yarık onu sadece yaralar, ve hatta sana tehlikeli bir saldırıyla karşılık verir." Kalkanını yukarı kaldırıp mızrağı kalkanın sağ üst tarafına yerleştirdi. "Ama sahip olduğun kalkanın sana sunacağı savunma, bu saldırıdan sıyrıksız kurtulmanı, hatta karşı saldırı yapıp rakibe öldürücü bir darbe vurabilme şansını sunar." Kalkanı ve mızrağı yere bırakıp hafifçe Misfhe'ye itti. "Sadece bununla da sınırlı değil, hepsini sana tek tek öğreteceğim." dedi ve silahları yerden almasını bekledi. "Bunların hepsini kavradığında sana temin ediyorum ki, gücün büyük miktarlarda artacak."

Misfhe silahları zar zor kaldırdı, elleri bu ağırlık karşısında titriyordu. "Gerçekten ağırmış." dedi Misfhe. Hala elleri titrerken kalkanı kaldırdı ve indirdi. Sonra birden hatırlamış gibi "Bu yüzden mi büyü kitaplarını sonra vereceğini söyledin?" diye sordu.

"Evet, birkaç sıkıntıdan kurtulmak için zaman harcadığımdan ve kararımın doğruluğundan emin olmak için 6 gün bekledim." dedi. "Şimdi gösterdiğim saplama ve savurma ikilisini uygula. 3 gün sonra tekrar geleceğim."

Usta Tiran kapıya yöneldi ve kilitleri tek tek açtı. Bu sırada Misfhe kalkanı ve mızrağı bir anda alevledi ve sütuna döndü. Usta Tiran tam kapıyı kapatıp tekrar kilitleyeceği sırada "Bu arada," dedi. "Kumarbaz'dan bir mesaj var."

Misfhe'nin elinde tuttuğu mızrak ve kalkanın üstündeki alevler söndü. Bakışlarını arkaya çevirdi.

"'Maverick Klanı'nın 40.kattaki sahasını alıp ilk adımı atmak, ve bunun için de donanmayı tamamen alt etmek için güçlenmen gerek. Hatta ve hatta sadece senin yapabileceğin bir görev için gücünü, tüm filoyu tek başına yenecek kadar arttırman gerek. Ardımda kalma, benim Yarım Kan Savaşçım'"

Misfhe'nin yüzünde bir gülümseme belirdi. "Benim için ona bir mesaj ilet: 'Dissres'i bizzat ben halledeceğim. Ve umarım ki eğitim bittiğinde, en güçsüzümüz sen olmazsın, 10 Potansiyelli Kumarbaz'ım, kurtarıcım ve benim biricik Liderim.'"

Hila'nın KulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin