Keek!
Wiyekk!
Wheek!
-5
-5
-5
-5Hepsi başka bir yöne kaçtı. Ama acı çığlıkları işitiliyordu. Zaten kaçamazlardı. Ateş hepsini kül edene kadar koşacaklardı sadece.
Hahahaha. Cehennemde gibiyim. Önümde yanan alevler ve o alevlerin yüzüme vuran sıcaklığı, farelerin acı çığlıkları ve arkada ürkütücü bir kahkaha.
"Ohohohoho. Ne güzel yanıyorlar."
Farelerin teki ateş topu olmuş üstüme koşuyor, koşarken hala acı dolu sesler çıkartıyordu.
Kılıcımı çektim.
SLASH!
-3
Fare, tahta kılıcımın darbesiyle ateşe geri uçtu.
WHEEK!
HĞAAKK PUĞHH
"Karias, bir daha yapalım."
"Psikopat mısın Samiel?"
"Sanki sen yapmak istemiyorsun?"
"He valla ya. Mükemmel bir hismiş.
"Ohohohohoho"
"Hahahahahah"
Kahkaham, ortaya çıkan bir ekranla yarıda kesildi.
[Tebrikler, Seviye 3'e ulaştınız. Kullanabileceğiniz puan sayısı=3]
Hızla Karakter ekranına girdim ve 3 puanın hepsini Zeka'ya verdim.
Hahahha. 45 manam var. Artık hunharca ateş tükürebilirim.
"Baya da güçlendin ha."
"Neden yaptığın her iltifatta bir alay seziyorum? Hehehe"
"Ohohohohoh."
Markete girdim ve 1 şişe daha gaz yağı aldım. Hemen aynı yere döktüm.
Böyle tuzaklarla gelişemezdim. Evet, seviye atlayabilirim, ama tekniklerim, ustalıklarım öylece kalır. Bu sadece bir aptala dünyanın bütün bilgilerini aktarmak gibi. Sonuçta bir aptal ne kadar şey bilse de aptaldır, yani her bilgi aptal biri için kullanışsızdır.
Bu sefer dökme sebebim arkada bir güvencemin olmasını istemem, umarım gaz yağı yerde uzun süre kalan bir şeydir. Yoksa geri geldiğimde boku yeriz.
Mağarada yürümeye devam! Zaten hemen karşıma fare çıkacak, rakip aramakla uğraşmama da gerek yok. Aha parlayan bir şey var. Yemminlen item düşürmüşüm.
Bu ne lan!? Bir boka yaramaz bu.
"Değerlendir!"
[Fare kuyruğu] = Bir farenin kuyruğu.
"Ahahahahha. Sen harbi gerzeksin ya, bir de tutmuş değerlendiriyor. Ahahahaa."
Başlarım kuyruğuna da sana da!
Kuyruğu sinirle fırlattım. 3 saniye geçmedi ki pişman oldum, hemen gittim aldım.
Hey, gülmeyin. Pazarda 70 çöpe okuttum ben o kuyruğu. Hey yavrum hey. Siz daha beni tanımamışsınız.
"Ohohohohoho. Hem fakir hem gerzek. Ahahahah."
"Samiel ayıp oluyor ha!"
"Ne oldu kızdın mı? Hadi durma da avlan. Daha yeni başladık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...