"Gerzekliğin sırası değil. Bu durumdan kurtulman için mucize gerek. Çağır şu evcilleri."
"Hayır Samiel. Bunları kendi gücümle yenmem gerek. Anlarsın ya, ben bundan daha büyük bir mucize peşindeyim."
Birkaç saniye bir şey demedi, ardından beklediğim şeyi yaptı. Güldü ve beni gazlamaya başladı. "Ohohohoho. Hadi göreyim seni. Aslan parçası. Yar geç burayı."
Gaza gelsem de bu sefer öncekiler gibi saldırmadım. Etrafım yüzlerce kurt tarafından çevrilmişti. Halkalar halinde etrafımda dönüyorlardı, ve bu halkalara durmadan yenisi ekleniyordu.
Ancak bu halkalara uymayıp öylece önümde dikilen bir kurt vardı. Hepsinin boyutu aynıydı. Ama önümdekinde farklı bir aura vardı. Belki de bu bütün vücudunun yaralarla kaplı olmasından kaynaklıydı. Değerlendirdiğimde seviyesinin 5 olduğunu gördüm.
Halkalarda Seviye 8 olan bile vardı. Ama bana en yakın duran oydu. Sanki buranın en güçlüsü benim diyordu. Alfa kurt bu olmalıydı. Hayır hayır kesinlikle oydu. Sadece bakarak bile bunu anlayabilirdin.
Karşımdaki yaralarla kaplı kurda baktım. O da direkt olarak gözlerime bakıyordu.
Sanırım beni ölçüyordu. Saldırdığı an beni haklayabilirdi. Sayı ve ortam üstünlüğü onlardaydı. Ama saldırmıyordu. Bu da karşımdaki kurdu gözümde daha da büyütüyordu. Çünkü kozlarım olabilirdi. Ne kadar güçlü olduğum belirsizdi. Zekice bir davranış. Ama daha ne kadar etrafımda dönecek bunlar?
Yaralı kurt gözlerini bana dikmiş bakıyordu. Sanırım amacını anladım.
"Benimle tek başına mı savaşmak istiyorsun?"
Kurt bir ses bile çıkartmıyordu. Gözlerini üstümden çekmeden 1 adım öne çıktı.
Belki diğer kurtlar zarar görmesin istiyordu, belki de gücünü gösterip liderlik pozisyonunun hakkını veriyordu. Ama bu kurt hoşuma gitmişti.
"Hey kurt. Benim evcilim olmak ister misin?"
"..."
Gene aynı sessizlik. Bu kurt fazla ürkütücü. Ama alacağım kendime bunu. Hoşuma gitti.
"Değerlendir!"
Irk= SS Kurt (Özelleşmiş Sınıf - Evrim geçirebilir)
Seviye= 5 (%42)
Strengh(Güç)= 20
İntellegent(Zeka)= 18Sağlık= 200/200
Mana= 80/80
Yetenekler= [SS Uluma max] [Kan Arzusu Seviye 3] [Hırsın Direnişi Seviye 1]
Ustalıklar= [Liderlik Seviye 8]
[SS Uluma max] = SS Kurt ulursa diğer vahşi kurtlar çağrısına yanıt vermek zorundadır. Reddetme lüksü yok.
[Kan Arzusu Seviye 3] = Rakibin canı ne kadar azsa verilen hasar o kadar artar. Pasif bir yetenektir.
[Hırsın Direnişi Seviye 1] = Canı %10'un altına düştüğü an kendinden geçer ve gördüğü her şeye saldırmaya başlar. Güç artışı bilinmiyor. Süre 2 dakika.
Özelleşmiş sınıf?
"Samiel bu SS denilen şey ne oluyor?"
"Tırmandığım katlar boyunca sadece birkaç defa karşılaştım." Samiel'in sesinde bile şaşkınlık vardı. Nadir bir şeyle karşılaşmıştım anlaşılan. "Bu SS sınıfları oldukça eşsizdirler. Öldürüldüklerinde her zaman iyi bir ödül verirler. İstisnasız. Buna büyü kitapları da dahil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...