Fareleri de alıp önceden bulduğum dev kapının önüne geldim. Kapı gürültülü bir gıcırtıyla açıldı. Tamamen açılınca fareleri ve kralı alıp içeri daldım.
Ama içeri girmeden önce Samiel bilgilendirme seansına başladı.
"Markette bir eşya var. Değeri 10 bakır, evcilleri diriltebilme özelliğine sahip. Yani kötü durumlarda onları feda et. Sonuçta değeri karşılanabilir şeyler, ama sen ölürsen... 10.kata kadar bir seçme işlemi yapılıyor, biliyorsun. Bu yüzden 10.kata kadar ölmemeye özen göstermelisin.""Ne yani 10.kattan sonra ölürsem diriltilecek miyim?"
"İlerde onları da öğreneceksin, şimdilik savaşına odaklan."
Kafa salladım ve içeri girdim.
Üfff sıçtık. Oda koşturabileceğim kadar büyük değil. Yani yak-zehirle-kaç taktiği işe yaramayacak. Neyse ki Samiel'i dinleyip zırh almışım. Gerçi kaçma yeteneğim bir hayli sağlamlaştı, bu küçük odada bile koşarak kaçabileceğime inanıyorum.
İsim= Karias
Seviye= 6 (%30)
Sınıf= Tükürük Üstadı Kılıç Kullanan Gerzek Büyücü
Takım= Yok
Klan= Yok
Sağlık= 100/100 Mana= 105/105
Kalkan= 20/20Zırh= +4
Güç= 10
Zeka= 21Unvan= Dayakçı
Yetenekler= [Balçık Seviye 10] [Üfürülen Ateş Topu Seviye 6] [Evcilleştirme Seviye 1]
Ustalıklar= [Kılıç Ustalığı başlangıç Seviye 1] [Tükürük Ustalığı Seviye 8]
Üstad Samiel'in rehberliğinde.
Zırh dediğimiz değer dayanıklılığımı arttırıyor. Yani daha az hasar almamızı sağlıyor. Kalkan ise canla aynı işlevi görüyor. Yani şuan 120 canım var diyebiliriz. Düşük olsa da her avantajı kullanmalıyım.
Odanın içinde bir silüet vardı. Ama kapının ardından gözükmüyordu. Tam olarak görünce kendimi tutamadım, gülmeye başladım.
Karşımda 3 metre boyunda bir goblin vardı. Komik olan kısmı ise kocaman bir kafası olmasıydı.
Ahahahaha. Bu ne lan böyle? Ahahahahaha. Nerede oran orantı? Vücudu 2, kafası 1 metre. O kadar ağırlığı nasıl taşıyor ki?
"Değerlendir!"
Irk= Goblin Kral(Evrim geçirebilir)
Seviye= 7 (%0)
Strengh(Güç)= 80
İntellegent(Zeka)= 13Sağlık= 800/800
Mana= 65/65
Yetenekler= [Bomba Saçılımı Seviye 2] [Aşılmaz Duvar Seviye 1]
Ustalıklar= [Gürz Ustalığı temel düzey Seviye 2]
[Bomba Saçılımı Seviye 2] = 10 metrelik çaptaki her yeri bomba yağmuruna tutar. Kullanılan mana 30
[Aşılmaz Duvar Seviye 1] = Alınan hasar %80 azalır, verilen hasar %40 artar. Bu güç artışı 5 dakika boyunca devam eder. Kullanılan mana 15
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...