74- Orta Hat

1.2K 124 3
                                    

6. Takım büyük bir dikkatle savaşıyordu. Hiçbir teknik kullanmadan, kendilerinin suikastçı olduğunu fark ettirmeden savunuyorlardı hatlarını. Bu şekilde sürpriz saldırı imkanına sahip olabiliriz. Hala bir suikastçı takımına sahip olduğumuzu bilmiyorlar, bu büyük bir koz kesinlikle.

Orta hattı -4. 5. ve 6. takımı- zırhladığımda saldırı güçleri büyük oranda arttı. Buna 'Bandajcının Sevgilisi'nin sağladığı savunma, ve 'Çiçekli Yolun Kabusu'nun verdiği farklı güçlerin birleşik kuvveti etki ediyordu.

3Str giden ön hatların oynayış tarzları genelde ofansif olur, bu ofansifliğin üstüne bir de deli olmanın etkisini katarsak 3Str giden bütün delilerim büyük bir şevkle ilerliyordu. Karşılarındaki rakip temel olarak onlardan güçlüydü, ama delilerimin ruh hali daha iyiydi, daha iyi savaşıyorlardı ve benim sağladığım zırhla destekleniyorlardı.

Ön hattan bazıları bir anka şekline bürünmüş bir dövme taşıyordu. Bu dövme kırmızı begonvil yapraklarından oluşmuştu ve ağırlık artışı sağlıyordu. Bunu tam saldırı anında aktifleştirerek bir anda oluşan bir hasar artışı sağlıyordum. Bunu delilerim de kullanabilirdi, onlara öğretmiştim, ama zamanlamaları benim kadar iyi olmayacaktı.

Kırmızı ejderha dövmesi taşıyanlar kırmızı karanfilin gücüyle kutsanmışlardı. Aktifleştiğinde alev gücünü açığa çıkararak rakibi yakar ve saldırı gücünü arttırırdı. 2 büyücüm bu dövmeye sahipti.

Beyaz papatya dövmesi taşıyanlar dövmeden de anlaşılabileceği gibi papatyayla destekleniyordu. Papatya karın ve soğukluğunu gücünü sağlıyor, saldırıları buz gücüne kavuşup rakibi donduruyordu. 4. ve 5. takımda bulunan 4 okçum bu dövmeyi taşıyordu. Ön hattı destekliyor, böylece sayı avantajını kapatıyorlardı. Yine de 4 çok az bir rakamdı. Bunun için rakibi öldürecek 2 güçlü büyücüyü 4. ve 5. takıma yerleştirmiştim. Onları koruyacak 1'er tane de koruyucu tipi tekniklere sahip savunucuyu yanlarına koymuştum.

2 pembe kanat dövmesi kiraz yapraklarını temsil ediyordu. Kişiyi hafifleştirir ve daha hızlı hale getirirdi. Ancak bu hafifleşme gereken zamanında deaktive edilmezse verilen hasarı düşürürdü. Sonuçta saldırı gücü ağırlıkla doğru orantılı olarak artar. Kiraz yapraklarımı 6. Takımın hepsine vermiştim, bir suikastçı için hız elzemdi.

Yeşil yaprak dövmesini bürünenler çınar ağacının dayanıklılığıyla savaşıyorlardı. Kesinlikle en gerekli dövme buydu, ki 8 kişi taşıyordu. Bunlar benim en büyük koruyucularımdı. Tek başlarına 5 kişiyle savaşabiliyorlardı; yenemiyorlardı, ama yenilmiyorlardı da.

Büyücülerimi koruyan 2 savunucuya mavi bir kalkan dövmesini uygun görmüştüm. Bu dövme mavi orkidenin koruyuculuğuyla harika bir uyum sağlayabilirdi. Aslında mavi orkide rakibi hapsetmek için bire birdi, ama bunu delilerim yapamazdı. Bunun için çiçeklerin bir kısmını hala kullanmamıştım, havada süzülen gruplar halindeki yapraklarım azalsa da danslarını sürdürüyorlardı.

Daha mevcutta kullanmadığım yapraklarım vardı, farklı türlere mensup olanlar da dahil olmak üzere. Ama zamanı değildi, hala kullanmak için yeterli zaman gelmemişti.

Orta hatta baktığımda garip bir şekilde birbirine benzeyen 2'şer figür vardı. 2 büyücüm Helen ve Hilda ikizdi ve birbirlerinin tıpa tıp aynısıydı. Büyü setleri arasında sadece birkaç teknik dışında hiçbir benzerlik yoktu. Bu tezat ise oldukça hoştu. 2 koruyucum Frances ve Franco da ikizdi ve ikisi de gayet kaslı bir şekilde büyük bir kalkan ve irice bir kılıç taşıyordu. Hilda ve Helen gibi bunların teknik setleri arasında da büyük farklar mevcuttu. Bu 4'lü insana oldukça benziyorlardı, sadece kafaları çok az daha büyüktü ve ten renkleri farklıydı; Helen ve Hilda açık mavi ten rengine sahipken Frances ve Franco mat griydi. Fark ettiğim şey ise Frances'in Helen'e, Franco'nun da Hilda'ya vurulmuş olmasıydı. Onlar deli olabilirdi, ancak hala duygulara sahiplerdi, normal bir birey gibi.

Hila'nın KulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin