46- Misfhe

1.9K 255 24
                                    

Kirpi Kral'ı yenince 1 hafta daha avlanıp hızla bir başka boss alanına geldim. Amacım Kirpi Kral'ın 3.dönüşümünü öğrenmekti. Ancak birkaç problemim vardı. 1 hafta önceki savaştan Misfhe denen çift kılıç kullanan adam peşimi bırakmadı. Bu Misfhe ısrarcı bir tipti ve farklı bir ırka mensuptu.

İsim= Misfhe

Köken= Marevick Klanı, Merkez Sahası

Irk= Ejderha Soyu (eksik)

Seviye= 23 (%82)

Potansiyel= 60

Sınıf= Çift Kılıç Ustası
Alt Sınıf = Simyacı

Takım= Maverick 56. Takım

Klan= Maverick

Güç= 106
Zeka= 40
Hasar= +20
Zırh= +20

Sağlık= 1060/1060
Mana= 200/200
Kalkan= 180/180

Unvan= Simya Ustası

Yetenekler= [Ejderha Ateşi Seviye 24]  [Ateş Alanı Seviye 21]  [Çifte Kesiş Seviye 20]  [Kemik Bölgesi Seviye 19]  [Demir Zırh Seviye 23]  [Dönüşüm 2]

Ustalıklar = [Simya Ustalığı İleri Düzey Seviye 4]

[Ejderha Ateşi Seviye 24] = Kişi ağzından yüksek sıcaklıklara ulaşan ateş püskürtür. Sadece Ejder formundayken kullanılabilir. Kullanılan mana 30. Bekleme süresi 45 saniye.

[Ateş Alanı Seviye 21] = Kişinin bulunduğu bölge o ısınmaya başlar. Rakibe hasar verir, kullanan kişinin ateş temelli saldırıları daha güçlü hale gelir. Sadece ejder formundayken kullanılabilir. Kullanılan mana 50. Bekleme süresi 6 saat.

[Çifte Kesiş Seviye 20] = Kişi elinde tuttuğu 2 kılıcını aynı yörünge üzerinde savurur. Ortada birleşen kılıçlar bir 'L' çizerek yukarı çıkarlar. Kullanılan mana 20. Bekleme süresi 2 dakika.

[Kemik Bölgesi Seviye 19] = Etraftan kemik dikenler fırlar ve rakibe hasar verir. Eğer bir rakibi 2'den fazla kemik isabet ederse rakip 1,5 saniye sersemler. Kullanılan mana 40. Bekleme süresi 11 dakika.

[Demir Zırh Seviye 23] = Kişinin vücudu 10 saniye boyunca inanılmaz bir sertliğe kavuşur. Gelen saldırıların hasarının %10'unu rakibe geri iletir. Kullanılan mana 35. Bekleme süresi 8 dakika.

[Dönüşüm 2] = Kişi form değiştirebilir. Sahip olunan dönüşüm sayısı 2

İnsan-Ejderha Melezi diyordu. Ne yani ejder soyu mu var bu herifte? 'Dönüşüm'e de sahip, ejderha mı oluyor?

Bu düşüncelerimi şu şekilde yanıtlamıştı:

"Maverick Klanı çok köklü bir klan değil. Ama klan 2 tane ejder soyuna sahip. Bunlar 'Ateş Ejderi' ve 'Dayanıklılık Ejderi'dir. Benim soyum Ateş Ejderi'nden geliyor. Ancak bende bir sıkıntı var, dönüşümüm eksik. Gerçek bir ejderha olamıyorum, insan formunda bir ejdere dönüşüyorum. Bu da gücümü tam anlamıyla gösterememem anlamına geliyor."

"Neden?" diye sormuştum sonra da.

"Ben de bilmiyorum. Babam da annem de saf ejder soyuna sahip, sadece bende böyle bir problem var. Ancak benim de bir ayrıcalığım var, simya yeteneğim. İyi iksirler yapabilsem de sadece zehir iksiri yapmaktan hoşlanıyorum. Can, mana ve güçlendirme iksirlerini yapmaktan tiksiniyorum desem yeridir. Klandakiler bu konu hakkında bana büyük baskılar yapıyor, çünkü zehir iksirleri çok para etmiyor. Can ve mana iksirleri ise olabilecek en hızlı şekilde satılıyor, oldukça da büyük paralara. En düşük olan 100 değerlik iksir bile 100 gümüşe satılıyor. Güçlendirme iksirleri ise daha da pahalı."

Hila'nın KulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin