76- Sol Hat

1.1K 100 1
                                    

"Zorksse! Kır şu taşı ve çıkar onları!"

8 kollu dev zaten Sato söylemeden önce de taşa doğru koşmaya başlamıştı. Hızla yumruklarını ikizlerin altında kaldığı yere doğru savurdu. Yaptığı ilk iş 'Alaşımın Sureti' adlı tekniği kullanmak oldu. 'Alaşımın Sureti' bir uzvunun dayanıklılığını ve verdiği hasarı arttırmaya yarayan bir vücut tekniğiydi. 8 eli birden metalik bir griliğe büründü. 

Yumrukları büyük bir hızla ve kuvvetle yere savurmaya devam ediyordu. Evet, taşa zarar verebiliyordu, ancak parçalamaktan çok uzaktı. İşte tam o anda etrafında begonvil yaprakları dolanmaya, boş olan omzunda toplanıp bir anka dövmesi oluşturmaya başladı. Kumarbaz yardıma gelmişti!

Zarksse hissedebiliyordu! Vücudu daha ağır, yumrukları daha güçlü hale geliyordu. Gücü Kırmızı Begonvilin Ankası ve 'Alaşımın Sureti sayesinde artmış, taştan duvarı parçalayacak hale gelmişti. Ama hala...

"Güç gerek!" diye bağırmaya başladı Zorksse. "Güç! Daha fazla!" Bir canavarın kükremesiyle yarışabilirdi bağırması, hatta daha bile korkutucuydu.

Bir yaprak tufanı daha koptu. Kırmızı yapraklar döndü ve Zorksse'nin boğazında bir ejder dövmesi oluşturmaya başladı. Yapraklar toplandıkça Zorksse'nin elleri daha güçlü yanıyor, yumruklarının gücünü büyük miktarda arttırıyordu.

"Evet! Evet! Oluyor!"

Zorksse duvarı oyup alttan 2 kişi çıkardı. Bunlar Helen ve Hildaydı. 

6. Ordunun yaşlı lideri Bakara ve Sato hızla saldırıyı kesip Zorksse'nin yanına geldi. Bakara 2 eliyle ikizlerin bileklerini kavradı. Birkaç saniye bekledikten sonra "Yaşıyorlar," dedi. "sadece bayılmışlar." 

Sato bakışlarını Zorksse'ye çevirdi. Zorksse gözlerini yere indirip başını 2 yana salladı. Sato hızla atılıp Zorksse'nin açtığı deliğe atladı. Gördüğü şey toz ve taş kırıntıları arasındaki yoğun kan ve kemikli et parçalarıydı. Sato bu manzara karşısında kendini tutamadı ve bir eliyle ağzını, diğer eliyle karnını tutarak delikten çıktı. Çıktığı anda da dizleri üstüne çöküp ağlayarak kustu. Saniyelerin ardından ağzını silerek ayağa kalktı. Yüzünde, gözlerinden çenesine doğru akan 2 kan çizgisi vardı.

Zorksse "Sato" diyerek kolunu tutmaya çalıştı orta hattın liderinin. Ancak Sato çoktan çığırından çıkmıştı. "Öldür! Öldür!" diye fısıldıyordu kendine. "Hepsini Öldür!"

------------------------

"Mazza, Kumarbaz orta hattı zırhladı."

"Görebiliyorum, Restises."

"Acele etmeli ve gereken şartları yerine getirmeliyiz. Bunu da biliyor olmalısın."

"O zaman direktiflerimi uygula." 

"Herkes bilir, takımın kısıtlayıcısı aynı zamanda planı yapan kişidir."

"Ama, Restises, bir problemimiz var: Senin beynin yok."

"Ukala Sıska!"

"Şişman Domuz!"

"Yeter lan artık!" diye araya daldı 3. Ordunun lideri Khelles. "Kumarbaz 10. Orduyu öne sürmek için sizi bekliyor! Hemen birlik olun ve şu 2 eliti yenin."

Mazza ince, 2,5 metrelik bir vücuda sahipti. Kemik yapısı normal bir insandan oldukça farklıydı. Fiziki olarak ayakta bile duramaması gerekliydi. Çünkü 2,5 metrelik vücudunun ağırlığı 30 kiloydu. Restises ise tam tersiydi. 3 metrelik, 650 kiloluk bir devdi, kocaman da bir göbeği vardı.

Okçu Mazza ve Alan Savaşçısı Restises göz göze geldi.

"Sadece bir kereliğine, Şişman Domuz!"

Hila'nın KulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin