12, 13 ve 14.katları bir sıkıntı olmadan atlatabildik. Ancak kendini gizlediğini sanan biri beni takip etmeye başladı. 90 potansiyele sahip, 430. Seviye'ye ulaşmış, Maastia Klanı'ndan biri. 2 kişi daha takip ediyor, ancak onlar kendilerini gizlemekle uğraşmıyor bile. İkisi de Maverick Klanı'ndan 80 potansiyele sahip 360. Seviye'ye ulaşmış bir dayanıklılık ejderi soyuydu. Ancak üçü de boss savaşlarına girmiyordu, ya da giremiyordu.
Boss savaşlarında da Maverick ve Maastia Klanı'ndan birileri oluyordu. Maverick Klanı açıkça benimle savaşıyor, tehdit ediyordu. Bunu da av sahalarında, yüksek seviye kişiler yollayıp yapamadıklarından o neslin öğrencilerini, boss savaşında üstüme salıyorlardı.
Maverick Klanı'nı o kadar kızdırmıştım ki 12.katta 18 tane tam dolu takım göndermişlerdi. Anlaşılan o neslin tüm öğrencileri bunlardı. Tabi tüm evcillerimi salıp toplu katliam yaptım. Bundan sonra da toplu savaşacak adam yollamadı.
Maastia Klanı'ndakiler ise saldırmasa bile ben saldırdım. Durmadan izlenmek sinirimi bozsa da yapabileceğim bir şey yoktu.
Ancak Kulenin acemileri koruması mutluluk vericiydi. 100.kata kadar bana dokunamazlardı bile. Aksine ben onlara zorbalık yapabilirdim. Boss savaşlarında gördüğüm her Maastia veya Maverick Klanı üyesini öldürdüm.
Şuan ise 15.kat boss'unun odasına girdik. Bizim takımımız dışında kimse yoktu, ancak kapı kapanmadan önce içeri 1 takım girdi. Bunlar Yeryüzünün Yüce Kaplan Klanı'ndan Veliaht Prens Meissea ve takımıydı. Sanırım bu takımı yeni toplamıştı, çünkü 10.katta bu 9 kişiden hiçbirini görmemiştim. Prensin aurası çok daha ciddileşmişti, kibrinden kurtulmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Misfhe, Maverick Klanı'nından ayrılınca hangi klana, hangi takıma katılacağını belirlemek için Kuledeki çoğu klanı araştırmıştı. Bu araştırma hangi klanın, kaç tane ana öğrencisi var, güçleri ne, potansiyelleri kaç?.. Yani neredeyse her klanın, her şeyini biliyordu. Uzun süre Maverick'ten çıkmama sebeplerinden biri de buydu.
"Bu sefer zorlanacağız gibi." dedi Misfhe yanıma yaklaşarak. "Bunların 10'u da elit."
"Nasıl yani?" diye sordum. Diğerleri de etrafımıza toplanmış bizi dinliyordu.
"Yeryüzünün Yüce Kaplan Klanı, 8 Büyük Klan arasında 8.sırada. Bunu daha önce de söylemiştim. Bu kadar geride olsalar da bir hayli yüksek bir statüdeler, diğer 6 klan ile de araları iyi. Sadece 2.sırada bulunan Tiran Klanı ile düşmanlıkları bulunuyor."
"Bu 8 Klandan daha güçlüsü yok mu şimdi?" diye sordum.
"Aslında var. Bu 8 Klanın çoğu sahası 1000.katın altında bulunuyor. 1000.kat ve üstüne çıkmaya cesaret edemiyorlar, hatta klan liderlerinin hepsi 1000.kattan sonra tırmanmayı bırakıyor. Çünkü ölüm riski var. Bu da ölümsüz olma hayallerini yıkar." dedi sanki bu 8 klanın hepsini korkak ilan edermiş gibi. "Gel gelelim 1000.katın yukarısına. Orada bu 8 Büyük Klan'ın da birkaç tane sahası var, ancak sadece birkaç tane. Bir de sadece 1000.katın üstünde sahası olan 4 tane klan var. Bunlar 8 Büyük Klan'ın her birinden daha güçlüler, en azından ben öyle duydum. Tek amaçları da kuleye tırmanmakmış. Eğer aşağı katlara inerlerse neler yaşanacağını hayal bile edemiyorum."
"Zamanı gelince o 4 klanla da görüşeceğiz." dedim. Sonra da birden aklıma takılan bir soruyu hatırladım. "Bu Maastia ve Maverick klanları 8 Büyük Klan'ın içinde değil, değil mi?"
"Tabii ki de değiller, Maverick'in gücünde yüzlerce, hatta binlerce klan var. Maastia ise sadece Maverick'ten daha güçlü. Bu Maastia'nın gücünde onlarca, hatta yüzlerce klan var kulede. 8 Büyük Klan ile karşılaştırılamaz bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...