Kralcık da evrimleşti. Artık tamamız.
Peşimden gel lan.
Şap,şap
Üfff, sinir bozucu şey. Gir şu küreye, şap şap şap. Daha düzgün bir şey evcilleştirseydim keşke.
"Samiel, nasılım ama, Harikayım değil mi?"
"3 ay boyunca uğraştın. Ancak bir Slime evcilleştirebildin. Birde övünüyorsun. Ama helal, boss'lar da evcilleştirilebiliyormuş. Onu öğrettin bana."
"Heheheheh"
Tekrardan 2.kata çıktım. Yolda Samiel tekrar 'öğretici ciddi' moduna girdi.
"Canavarlar kürelerdeyken avlanırsan exp 10/1 şeklinde bölünür. Küreden çıkıp savaşırsa 1/1 verir. Benim sana önerim hepsini çıkar ve takım halinde zindana sal. Böylece hepsi aynı anda kasılsın. Aynı katta olduğunuz sürece exp dağılacaktır. Sen katın öbür ucunda olsan da fark etmez."
"Nasıl yani? Farelerin hepsi 1 parçasını, ben 1 parçasını mı alacağım?"
"Hayır hayır, öyle değil. Her canavar ayrı bir parça, yani 4 tane varsa 1/1/1/1 şeklinde. Bu da evcilleştirmenin kötü tarafı. Ne kadar canavarın varsa o kadar yavaş seviye atlarsın. Tabi avantajları da var. Canavarlar başka yerde avlansın, sen başka yerde. Böylece 2 katı para ve item kazan. Ya da sen uyurken, onlar avlansın. Her daim seviye atla."
"Hmmm, Avantajları dezavantajlarından fazla gibi."
"Öyle, bu yüzden çoğu kişi kendine bir, olmadı 2 tane canavar evcilleştiriyor. Tabi sen de mal gibi 14 tane fare evcilleştirdin. Ne yapacaksın olum o kadar fareyi?"
"Yaparız bir şeyler."
"O ne biçim bir düşünce la? Gerzek misin sen?.. Sahi ya, gerzeksin. Ohohohohoho"
"Samiel dalga geçip durma da bir şey sorayım. Bu farelerin üstüne Balçık tekniğini uygulasam ne olur, canları azalır mı?"
"Yok, senin tekniklerin onlara zarar vermez."
"Canını yandığımın kulesi be. Efsane bir şeysin sen. Ateş atıyorum; ateş benim ateşim, fare benim farem. İkisi de birbirine zarar vermiyor."
"Ohohohoho"
2.kata çıktığımda farelerin hepsini küreden çıkardım. 14 tane fare -11 tane potansiyel 3, 2 tane potansiyel 4, 1 tane potansiyel 18- önümde dizildi.
"Bakın farecikler, takım halinde avlanacaksınız. Arkanızdan koruma olsun diye Kralcığı da yollayacağım." dedim farelere. Sonra Slime'a dönüp "Bak şimdi Kralcık, onların başı dertte olduğunda yardıma gideceksin. Aksi halde saldırma, arkalarından zıpla. Ben de hepiniz Seviye 2 olana kadar sizinle geleceğim."
İyice gaza gelmiştim. Farelerim de benimle aynı duyguyu paylaşmış olacak ki hızla zindanın derinliklerine doğru koştular. Ben de onları takip ettim.
Birkaç dakika geçmeden önlerine 4 tane Seviye 3 fare çıktı. Sayı üstünlükleri vardı. Ama benim farelerin hepsi Seviye 1'di. Yani Seviye 3 fareden gelen tek ısırık onları öldürürdü. En azından ben öyle sanıyordum. Meğer farelerin dayanıklılığı benden yüksekmiş. Seviye 3 fare 15 vurdu. Tabi benim fareler de Seviye 3'e 5 vuruyordu.
Bir şey daha fark ettim. Potansiyeli yüksek olan daha hızlı seviye atlamıyor, ya da özellikleri daha iyi değil. Sadece savaş gücü daha fazla. Yani daha iyi hamleler yapıyor, daha hızlı düşünüyor. Bu da ilk savaşta hemen kendini belli etti. Potansiyel 3'ler dümdüz dalarken potansiyel 18 karşısındakinin hareketlerini algılayarak saldırıyor. Karşısındaki farenin hamle yapacağını bekliyor, gelen darbeden sıyrılıyor ve Baammm! Ama hala 5 vuruyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...