48- Son 1 Gün

1.8K 235 11
                                    

Aradan 6 gün geçti. Açılan kapıdan 2 kişi çıktı. İkisi de gülümsüyordu. Birinin omzunda bir kirpi vardı, diğerinin bütün vücudu kanla kaplıydı.

Açılan kapıdan 2 kişi çıktı, arkada derin bir kan kokusu bıraktı. Omuzdaki kirpinin gözlerinde habis bir ateş yanıyordu.

--------------------------------------

"Yarın uyanacaklar, sence Maastia Klanı'nda neler yaşanacak?" diye sordu Misfhe.

"Anlattıklarına göre Maverick Klanı'nın köklü bir geçmişi yok, ama ejderha soyu sayesinde büyük bir gelişim içindeler. Maastia ise uzun bir tarihe sahip, Maverick'ten birkaç kat daha güçlü bir klan. Aralarında çıkacak savaşı sana yıkacaklar, bu sayede senin klandan çıkman kolaylaşacak." diye cevapladım sorusunu.

"Ya işin ucu bize bulaşırsa? 2 klanı da kendimize düşman yaparız." dedi sesindeki hafif endişeyle.

"Şimdilik bize bulaşamazlar, hem elimde güçlü bir koz kartı var. Kolay kolay bizi ezemezler."

"Prens Meissea'ya ne oldu? O kadar güçlü biri 10 potansiyele sahip biri tarafından yenilmeyi kabullenemez."

"Yakında o da gelir. Neyse, klana git, eşyalarını topla. Sonra seni diğerleriyle tanıştırayım."

Kafa sallayıp yanımdan ayrıldı.

Bu 6 günde Misfhe'nin çift kişilikli olduğunu öğrenmiştim. İnsan halinde savaşmayı ve öldürmeyi sevmeyen biriyken, ejderha haline dönüştüğünde savaş tutkunu, kan aşığı bir canavara dönüşüyordu. Arada büyük güç farkı da vardı tabi.

Elimi küreye götürüp bütün evcilleri tekrar yerlerine çağırdım. Sonra da hepsini küreden geri çıkardım.

"Gençler, aranıza yeni bir üye katıldı. Bu Kirpi Kral, nam-ı diğer Rilius." dedim evcillerime. Bu kirpi'nin 3.dönüşümünü öğrenmiştim. Aslında bu olay sandığımdan çok daha farklıymış.

------------------------------------------------

6 gün önce

"Misfhe, ortaya çıkan 360 kirpiyi öldürebilir misin?" dedim.

"Hepsini birden tutmam çok zor." dedi insan halindeki Misfhe.

"Dönüşürsen?" dedim. Bu dönüşüm büyük miktarda ilgimi çekmişti.

Güldü ve bir sıcaklık yayarak Ejderha haline dönüşmeye başladı. İlk önce yüzü de dahil her yeri pullarla kaplandı. Bu sırada etrafa buhar yayıyordu, bu buhar da saçlarını vahşi bir savaşçı gibi havalandırmıştı. Sonra da aynı anda kanatları ve kuyruğu oluştu.

"Bu kanatlarla uçabilir misin?" diye sordum.

"Elbette uçabilirim."

"Bu dönüşümün belli bir sınırı var mı peki?"

"Hayır, insan olduğum kadar ejderha da olabilirim, nefes almak kadar doğal." diye cevapladı.

Aradan 6 gün geçince Kirpi Kral hala 3.dönüşümünü kullanmamıştı, ancak evcilleştirmeyi başarabilmiştim.

3.dönüşüm için bir şeyi mi tetiklememiz gerekliydi acaba?

Önümde duran kirpiye bakarak "Dönüşümü kullan." dedim. Birden küçük halden dev boyutuna geçti. 2 dakika sonra tekrar dönüşümü kullandırttım. Küçük hale döndü. 2 dakika sonra tekrar yaptım, ancak yine dev haline döndü.

"3. dönüşümünü yap. Büyük ya da küçük değil, diğeri." dediğimde yüzüme bakmaya devam etti. Belki de gerçekten bilmiyordu.

Farklı bir şey deneyebilirdik. Ejderha halinde Misfhe'ye döndüm ve "Misfhe, kirpiye mananı aktarmayı dene." dedim. Kafasını sallayıp manasını kirpiye yöneltti. Kırmızı mana gözlerimin önünde cisimleşerek kirpinin vücuduna girdi. Kırmızı enerji ulaştığında kirpinin vücudu titremeye başladı.

[Evciliniz Kirpi Kral, 3.dönüşüm olarak Ejderha'yı alabilir. Def etmek ister misiniz?]

Ne? Gerçekten işe yaradı mı? Hahahahaha, bunu beklemiyordum işte.

Hızla isteği reddettim ve Kirpideki dönüşümü izlemeye koyuldum. Küçük vücudu birden değişmeye, dikenleri dışında her bölgesinde pullar ortaya çıkmaya başladı. Sonra dikenlerin arasından bir kanat belirdi. Arkasında da uzunca bir kuyruk vardı. Önümdeki kirpi bir ejderhaya dönüşmüştü!

Misfhe ile birbirimize baktık, böyle bir şeyi ne ben ne de o bekliyordu.

[Evciliniz 3.dönüşümü olarak Ejderha'yı kabul etti. 4.dönüşüm kazanılabilir.]

Hey hey hey hey, bir saniye. 4.dönüşümü de alabilir mi? Peki bunu normal bir insan yapsa? Ya da başka bir canavar yapsa ne olur? Yoksa sadece melezlerde mi işe yarıyor? Bu iş araştırılmalı.

Kirpi kanatlarını çırpıp havalanmaya başladı. Havada taklalar atıyor, top olan vücudunu kanatlarıyla yönlendiriyordu.

"Ateş topu at." dedim havadaki kirpiye. Birden düzeldi ve ağzını açıp ateş saçtı.

"Alevli dikenler fırlat." dediğimde sırtından birkaç tane diken fırladı. Bu dikenler alev alev yanıyordu.

"Kuyruğunla alev saç." dedim. Denedi, ama yapamadı. Güzel fikirdi aslında, Neyse...

Diğer bir noktayı denemeliydim.

"Normal kirpi haline dön. Sonra da büyük kirpi ol. Ardından da Ejderha haline dön." dedim. Dönüşümleri bir anda değil parça parça yapabiliyordu, ve her dönüşüm arasında 2 dakika beklemesi gerekliydi. Bu da dönüşümün kötü bir noktasıydı.

Dev kirpi de aynı ejderha haline döndü. Gerçekten de olabiliyordu. Siyah ve kırmızı karışımı pulları, siyah kuyruğu ve siyah kanatlarıyla Misfhe'nin dönüşümüne gerçekten benziyordu.

"Bu müthiş!" diye bağırdı Misfhe, ejderhaya dönüşmüş kirpiye bakarken.

------------------------------------------------

Misfhe ile tanıştıktan sonra "Ee şimdi ne yapıyoruz?" diye sordu Aris, diğerleri de merak ediyor olmalıydı bu soruyu.

"1 gün dinlenelim. Yarın olacakları görmek istiyorum." dedim. Sorularının yanıtının bu olmasını beklemiyor gibilerdi.

Ahmet abiler yeni geldiklerini öne sürerek avlanmak istediklerini söylediler. Bir süre dinlenmekte yarar vardı, evcillerim de 1 gün boyunca uyumayı hak etmişlerdi.

Bu 1 gün hızlıca geçti. Aris ailesini ziyaret edeceğini söyledi, Melany de ustasıyla görüşeceğini. Ustasının kim olduğunu sorduğumda cevap veremeyeceğini söyledi, yapamazmış. Saygı duydum.

Misfhe içinse Aris'in Demirci evine gidip Simya malzemelerini 'Rün İşleme' bölmesine yerleştirdik.

Ve gün geçip ölenler uykularından uyandıklarında, olacak olanları izlemek zevkli olacaktı.

Hila'nın KulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin